Ik heb met een Epi-pen rondgelopen(aoutomatische injector, door deze op je been te duwen klikt er een naald naar buiten en krijg je een injectie), vanwege bijenallergie... mocht ik toen ooit gestoken worden, had ik 2 minuten... anders gaat het imuumsysteem stofjes aanmaken
waardoor ik dus langzaam in slaap val, en alle organen van 100% naar 0% gaan werken. (werkt vaag, maja je doet er niets aan)
gelukkig een allergiekuur gehad.
Ik ben misschien wel 30 keer gestoken door die beestjes, (heb een bijenkast gehad) Niets aan de hand, tot een keer eentje tussen mijn vingers stak. ik werd een beetje duizelig, warm, en mijn hartslag ging naar beneden. Vreemd genoeg een heel lekker gevoel. Het was dat iemand zei dat ik blauwe lippen kreeg. Bij de dokter aangekomen, voelde hij mijn pols, keek naar mijn ogen, en liep direct naar de kast, en kreeg ik een epifrine injectie... nog een dag in het ziekenhuis gelegen.
een half uur later, en ik had t niet meer kunnen navertellen...
op dit punt zeg ik, goed spul. Ik hoorde dat het ook wel eens bij een overdosis gebruikt is. (of is dat andere vloeistof?)