advies over coke gevraagd!!!!

puppet

Experimenterende gebruiker
even een vraagje, die voor mij nogal belangrijk zijn.
Een vriend van me vroeg me laatst of ik wel es SOS had geprobeerd. Ik antwoordde negatief, maar ik wist dat hij het wel met enige regelmaat gebruikt. Hij vroeg me of ik het over een paar weken, als we samen naar een feest gaan, het wilde proberen. Ik weet niet of ik coke geestelijk wel aan kan. Ik heb wel redelijke ervaring met andere chemica, zoals XTC en GHB, maar sos plaats ik toch onder een andere categorie.
Mijn vraag: Is het verstandig om voor de eerste keer op een feest sos te gebruiken?
Vraag 2: wat zijn jullie ervaringen met de eerste keer sos?
Het is nogal moeilijk te beantwoorden misschien omdat iedereen anders in zijn schoenen staat, maar ik probeer alleen een zo helder mogelijk beeld te krijgen van wat de consequenties kunnen zijn van de eerste keer coke (op een feest). Misschien ben ik bang een junk te worden, maar nu kan ik niet zeggen dat ik ongelukkig ben, dus misschien is gebruik daarom overbodig? Sommigen zeggen dat je karakter blijvend kan veranderen, ook wil ik weten hoeveel daar van waar is. Dus: verandert je wereldbeeld drastisch? Aan de ene kant ben ik ontzettend benieuwd, aan de andere kant de angst eraan onderdoor te gaan.

Deranged

Badass junkie
puppet zei:
Is het verstandig om voor de eerste keer sos te gebruiken?
Nee.
puppet zei:
wat zijn jullie ervaringen met de eerste keer sos?
I'm the evil in your bloodstream
I'm the rash upon your skin
And you made a big mistake all right
The day you let me in
And you can fly to the other side of the world
You know you'll only find
I've reserved the seat behind you
We can talk about old times

GabberFreak17

Belezen gebruiker
totaal af te raden.. t lijkt in t begin heel ontschuldig.. tot t sosmonster controle over je heeft... en dan begint t....

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
tja, sos is wel zeer lekker...
als je zeker bent van je eige dat je het gebruik beperkt kunt houde, kun je het wel is probere
als ik jou was zou ik gewoon is een keer probere, dan weet je hoe het is, en voor de rest afblijven, het is namelijk zo lekker :( ...

Wortel

Bewuste gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
als je zeker bent van je eige dat je het gebruik beperkt kunt houde, kun je het wel is probere
als ik jou was zou ik gewoon is een keer probere, dan weet je hoe het is, en voor de rest afblijven, het is namelijk zo lekker :( ...
Ook mensen die NIET verslavingsgevoelig zijn raken er aan verslaafd! Niet doen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
slipperman zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
Ook mensen die NIET verslavingsgevoelig zijn raken er aan verslaafd! Niet doen.
idd
dacht ook altijd da ik aan zoiets nooit verslaad zou kunnen raken
maar geloof me je bent het rapper als je denkt
oppassen met da spul
en al bij al zijn geld zeker nie waard

Iam2Dopey

Newbie
Nou daar heb je wat an?
Coke werkt voor iedereen anders, veel mensen worden er zelfverzekerder door en remmingen verdwijnen...Maar als je van jezelf als sterk in je schoenen staat...zie ik het probleem niet zo! Veel mensen zullen anders beweren, maar ik kan alleen uit mijn eigen ervaring spreken...De reden dat ik iedere keer bij een andere dealer uitkwam voor beter spul, is omdat ik miet kon geloven dat dit het nou was...
Mijn nieuwschierigheid heeft mij gebracht tot meerdere dealers tot aan in LA, maar persoonlijk heb ik nooit de rush beleefd op coke, die iedereen zo lyrisch maakt...
feit van coke- Je hebt nooit genoeg en wil alyijd meer, zolang de avond duurt...coke maakt je gulzig en je hoopt iedere keer aeer dat die volgende lijn je naar dat ultieme gevoel brenht...bij mij heeft dst nooit tot totale bevrediging geleid! Ik ben nog steedswt nieuwschierig naar dat ene pakje waar je totaal vanuit je dak gaat...Ik heb het nooit gevonden...alhoewel ik mij in de beste kringen heb bevonden...
Als ik zin heb in coke, dan hoop ikniedere keer dat ik ditmaal zal meemaken wat er nou zo bijzonder aan is...maar tot nog heb ik er iedere keer een geslaagde stapavond aan overgehouden (en aan het eind van de avond wil je ALTIJD meer- het is nooit genoeg) Maar wat mij betreft is er geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om het overdag te gebruiken. Kortom geoon proberen en niks om zorgen over te maken.
:wave:

melissa

Wijs gebruiker
tja :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
de eerste keer zal er sowieso niet veel speciaals gebeuren hoor.....
en idd iedereen reageerd anders op sos,als t op verslaving aankomt.....
je zegt dat je gelukkig bent zo.........
dan zou ik dat ook lekker blijven.........
wat niet weet wat niet deert..........en over t algemeen is sos verdomd lekker maar ohhhhhhhh zo oppervlakkig en nep......
veel zul je dus echt niet mislopen......geloof me

Stella

Newbie
Ik neem wel eens een lijntje 1 keer in zoveel weken? Soms als ik uitga soms als ik met vrienden ben. Het houdt me effe helder en ik kak niet in halverwege de avond, ik hou het wat langer vol bovendien kan ik dan wat meer drankjes drinken. Fijne aan coke vind ik dat het me scherp houdt en geen rare dingen doe zoals vroeger weleens op xtc.
In mijn vriendenkring zijn wel meer mensen die op deze wijze gebruiken maar ik denk dat wij wellicht wat ouder zijn dan jij. Ik ken er maar ene die te vaak gebruikt en momenteel hiervoor in behandeling is.
Overdaad schaadt is mijn motto dit geldt haast voor alles. Zolang je je hieraan kan houden is er niks aan de hand.

Groetjes
Stella

JewCookie

Wijs gebruiker
ik wee tniet of je verslavings gevoelig bent, zo ja zou ik het zowizo niet doen.. ik hoor van mensen dat ze eigenlijk na het eerste lijntje al verslaafd waren..

coke is een mindfucker, waarom pak je geen XTC of speed..

veel minder verslavend:)

JewCookie

Wijs gebruiker
Stella zei:
Ik neem wel eens een lijntje 1 keer in zoveel weken? Soms als ik uitga soms als ik met vrienden ben. Het houdt me effe helder en ik kak niet in halverwege de avond, ik hou het wat langer vol bovendien kan ik dan wat meer drankjes drinken. Fijne aan coke vind ik dat het me scherp houdt en geen rare dingen doe zoals vroeger weleens op xtc.
In mijn vriendenkring zijn wel meer mensen die op deze wijze gebruiken maar ik denk dat wij wellicht wat ouder zijn dan jij. Ik ken er maar ene die te vaak gebruikt en momenteel hiervoor in behandeling is.
Overdaad schaadt is mijn motto dit geldt haast voor alles. Zolang je je hieraan kan houden is er niks aan de hand.

Groetjes
Stella

als je het hiervoor gebruikt, kan je denk ik beter speed pakken.. stukken minder verslavend, en je krijgt juist de effecten die jij beschrijft..

maxtc

van je 1e keer zal je zoiezo heus niet gelijk verslaafd zijn.
bij mijn eerste keer merkte ik er zoiezo vrij weinig van pas na een paar keer gebruiken wist ik hoe het egt voelde

Deranged

Badass junkie
Ik was zelf al wel naar de eerste keer verslaafd en ken iemand die inmiddels hetzelfde over zichzelf zegt. Je kan dus weldegelijk na 1 keer al verslaafd zijn, niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt.

maxtc

ik heb het zelf wel meer dan 1 keer gedaan en ik ben er egt niet verslaafd aan hoor

A

Anonymous

Gast
Je hoeft niet meteen dagelijks te gebruiken om verslaafd aan iets te zijn.
Ik zeg nee tegen een hoop drugs maar sos heb ik nooit geweigerd..
Dat is al een teken dat ik zwak ben tegenover sos...ik hou mezelf goed in de gaten.
Ik ga het ook nooit in me smalle kop halen om doordeweeks te gebruiken.

puppet

maxtc zei:
van je 1e keer zal je zoiezo heus niet gelijk verslaafd zijn.
bij mijn eerste keer merkte ik er zoiezo vrij weinig van pas na een paar keer gebruiken wist ik hoe het egt voelde

ok, maar is het verstandig om aan het begin van de avond een lijntje of 2 te nemen en daarna op xtc naar een feest?? is dat niet relaxt of wil je dan perse blijven snuiven. (is niet men bedoeling, maarja ken de verhalen). Kstap dan liever later over een pilletje.

maxtc

ok, maar is het verstandig om aan het begin van de avond een lijntje of 2 te nemen en daarna op xtc naar een feest?? is dat niet relaxt of wil je dan perse blijven snuiven. (is niet men bedoeling, maarja ken de verhalen). Kstap dan liever later over een pilletje.

ja zou kunnen

XTENDER

Newbie
NIET DOEN TROEP!!!!! ben nu paar wekies clean. mbv instantie!!! :flushed: dus echt geen pretje allemaal en het sloopt je gaande je gebruik. En je merkt er niks van dat je langzaam een ander mens wordt. Maar ik weet nu wel beter, dat het anders is dan sommige mensen je voorspiegelen. !!!! dus gewoon nooit aanraken die teringzooi. ... :wink:

Frisko

Badass junkie
XTENDER zei:
NIET DOEN TROEP!!!!! ben nu paar wekies clean. mbv instantie!!! :flushed: dus echt geen pretje allemaal en het sloopt je gaande je gebruik. En je merkt er niks van dat je langzaam een ander mens wordt. Maar ik weet nu wel beter, dat het anders is dan sommige mensen je voorspiegelen. !!!! dus gewoon nooit aanraken die teringzooi. ... :wink:
idd,zo was het bij ons dus ook...
ben inmiddels van 1 januari clean(bijna 4 maand al dus en ben er nog trots op ook :grin: :grin: :grin: )

dave

Newbie
sos is minder heftig dan xtc of id hoor je gaat het alleen bij vaak gebruik zo lekker vinden dat je er regelmatig mee in je hooft zit (geestelijke verslaving)

puppet

na lang wikken en wegen had ik vorige week toch besloten om het dan maar eens te proberen. Ik kan niet zeggen dat ik er spijt van heb gehad, maar ben me wel erg bewust geworden van de kracht van cocaine. Na mijn eerste lijntje (in totaal :sunglasses: was mijn blik direct zoekende naar mijn maat die de coke in zijn bezit had. Oftewel: ik had meteen zin in meer. Ik voelde me goed, ontspannen en zelfverzekerd en vond het klaarleggen van de lijn en het snuiven zelf heerlijk. Aardig wat bij geblowd wat ook een relaxt effect teweegbrengt. Daarna feest gehad, toen we terugkwamen nog een paar lijntjes. Omdat ik zo moe was sloeg de sos nu nog veel beter in. De pijn in mijn lichaam was ineens weg, ik was weer helder, maar ik had constant zin in meer. Uiteindelijk ben ik maar proberen te gaan slapen, na nog wat joints gerookt te hebben want de moeheid wilde niet meer opkomen. Vooral de eerste 4 dagen na het gebruik spookte het wel door men kop, nu heb ik gelukkig nergens meer last van. Heb besloten het bij dit experiment te houden, het is een heerlijke drug maar voor mij een beetje te heerlijk. Bedankt voor alle reacties, ik heb me erg goed kunnen voorbereiden!!

Bovenaan