advies...

hoi beste hollanders en medebelgen..
dus ik zal men verhaal vertellen

heb tot men 20ste nooit drugs (zelf geen softdrugs gebruikt) gewoon af en toe alcohol om uit te gaan. dan soms 1 a 2 keer eens blowen met een waterpijpje sinds 1 maand heb ik af en toe speed genomen om uit te gaan maar echt max één klein lijntje (heb nog altijd minstens 3 gram van die 5 gram hier liggen

heb tot men 16-17 altijd een (weliswaar klein) spraakgebrek gehad waar ik toch verlegen om was, heb tot die leeftijd ook nooit een echte vriendin gehad , omdat ik echt gewoon met men vrienden en die lachten daar niet over of namen me echt zoals ik was) heb gewoon sommige vriendinnen aan de belgische kust of in het buitenland, nu ben ik er van af (van het spraak gebrek) (ben volgende week 22) heb al een paar relaties achter de rug (max 5maanden).
Sinds dat ik terug ben uit benidorm (waar ik toch redelijk wat succes had) ga ik hier elk week end uit, maar men probleem is eigenlijk is durf alleen naar meisjes te gaan wanneer ik echt dronken ben, en dan komt dat vervelende spraakgebrek terug (en redelijk merkbaar), heb al speed geprobeerd (in kleine dosissens weliswaar) maakt me wel zelfverzekerder maar durf het nog altijd niet echt. en wil niet in de speed terecht komen is toch een smerige drug (ja ik heb er hier veel research over gedaan en ook op andere infodrugs)
ben nu al een paar dagen over ghb aan het informeren, en lees hierbij dat het echt goed is voor meisjes te versieren of echt goed in u vel zijn op feestjes (bij goede gebruik dan wel hé)

is het het risico waard? (ga niet echt elke week uit heb ook voetbal, en pes toernooien). lees hier toch sommige bangelijke verhalen maar ook positieve verhalen. is minder verslavend dan bv speed of zo. ben jong , ben sportief ben geen lelijk ventje, wil gewoon eens echt van het leven genieten gelijk men vrienden, ik wil gewoon zelfvertrouwen zelfs men tweelingbroer heeft meisjes.. aub advies

ps: doe al 3-4 ook aan fitness en heb gelezen dat ghb hier toch een positief drug voor is tegenover speed of zo.
thx for the reacties

Flut

Belezen gebruiker
Ik denk dat GHB zeker aan te raden is je word er erg sociaal van en het geeft geen kater. Gloof vooral niet de spookverhalen rondom ghb want zolang je je aan de dosering houdt is er niks aan de hand.

GHB heeft echter een groot nadeel, je kunt er niet veel bij drinken, max ongeveer 3 biertjes, anders kan je nokkie gaan.

(Ik sport zelf ook veel en speed verneukt je lichaam en je valt er vanaf dus ook niet echt lekker voor je sport resultaten)

Supervlieg

Wijs gebruiker
Flut zei:
Ik denk dat GHB zeker aan te raden is je word er erg sociaal van en het geeft geen kater. Gloof vooral niet de spookverhalen rondom ghb want zolang je je aan de dosering houdt is er niks aan de hand.

GHB heeft echter een groot nadeel, je kunt er niet veel bij drinken, max ongeveer 3 biertjes, anders kan je nokkie gaan.

(Ik sport zelf ook veel en speed verneukt je lichaam en je valt er vanaf dus ook niet echt lekker voor je sport resultaten)

Beter helemaal geen alcohol.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik heb ook vanalles gedaan..
Ghb combi met speed heb ik een jaar lang gedaan. Dat gevoel is echt zalig, maar leefde van weekend naar weekend en in de week bijna atlijd slapen en zo kon het niet verder...

Nu is ghb de enige drug die overblijft. Ik heb ook een tijdje dagelijks gebruikt, maar daar ben ik mee aan het minderen. Enkel in het weekend en een enkele keer in de week.
Zolang je maar niet teveel neemt op korte tijd zodat je out gaat is er niets aan de hand.
Ik doe ook aan krachtsport en ghb is een goddelijk geschenk ipv alcohol...

Ghb zorgt ervoor dat je op bijna elke meid wilt kruipen, maar zie dat het niet opvalt, anders maak je ook niet veel kans. :grin:

Neem niet te veel ghb: juist genoeg
Je voelt je echt: relaxt, vol zelfvertrouwe, je krijgt honger, je bent chil, iedereen lijkt wat vrolijker, je legt beter contacten, je krijgt zin in alles en nog wat...

Zonder ghb zou ik geen enkele drugs gebruiken.
Heeeel sporadisch xtc speed, maar altijd in combi met ghb..

Veel succes

acidboy

Badass junkie
Zelfvertrouwen door drugs is nep zelfvertrouwen, schiet je niets mee op. Je klinkt als een verstandige man, dus wees wijs en laat die shit links liggen. In ieder geval om de redenen die jij hier aankaart. Gaat niets goeds van komen.
Wees jezelf, kom je veel verder mee in het leven.

Shroomie

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
Zelfvertrouwen door drugs is nep zelfvertrouwen, schiet je niets mee op. Je klinkt als een verstandige man, dus wees wijs en laat die shit links liggen. In ieder geval om de redenen die jij hier aankaart. Gaat niets goeds van komen.
mooi gezegd

Armani7

Bewuste gebruiker
fredske1985 zei:
hoi beste hollanders en medebelgen..
dus ik zal men verhaal vertellen

heb tot men 20ste nooit drugs (zelf geen softdrugs gebruikt) gewoon af en toe alcohol om uit te gaan. dan soms 1 a 2 keer eens blowen met een waterpijpje sinds 1 maand heb ik af en toe speed genomen om uit te gaan maar echt max één klein lijntje (heb nog altijd minstens 3 gram van die 5 gram hier liggen

heb tot men 16-17 altijd een (weliswaar klein) spraakgebrek gehad waar ik toch verlegen om was, heb tot die leeftijd ook nooit een echte vriendin gehad , omdat ik echt gewoon met men vrienden en die lachten daar niet over of namen me echt zoals ik was) heb gewoon sommige vriendinnen aan de belgische kust of in het buitenland, nu ben ik er van af (van het spraak gebrek) (ben volgende week 22) heb al een paar relaties achter de rug (max 5maanden).
Sinds dat ik terug ben uit benidorm (waar ik toch redelijk wat succes had) ga ik hier elk week end uit, maar men probleem is eigenlijk is durf alleen naar meisjes te gaan wanneer ik echt dronken ben, en dan komt dat vervelende spraakgebrek terug (en redelijk merkbaar), heb al speed geprobeerd (in kleine dosissens weliswaar) maakt me wel zelfverzekerder maar durf het nog altijd niet echt. en wil niet in de speed terecht komen is toch een smerige drug (ja ik heb er hier veel research over gedaan en ook op andere infodrugs)
ben nu al een paar dagen over ghb aan het informeren, en lees hierbij dat het echt goed is voor meisjes te versieren of echt goed in u vel zijn op feestjes (bij goede gebruik dan wel hé)

is het het risico waard? (ga niet echt elke week uit heb ook voetbal, en pes toernooien). lees hier toch sommige bangelijke verhalen maar ook positieve verhalen. is minder verslavend dan bv speed of zo. ben jong , ben sportief ben geen lelijk ventje, wil gewoon eens echt van het leven genieten gelijk men vrienden, ik wil gewoon zelfvertrouwen zelfs men tweelingbroer heeft meisjes.. aub advies

ps: doe al 3-4 ook aan fitness en heb gelezen dat ghb hier toch een positief drug voor is tegenover speed of zo.
thx for the reacties

nja ik heb door psychische problemen ook een erg zelfvertrouwengebrek, de reden waarom ik vroeger dagelijks aan de coke heb gezeten maar zoals hier vermeld schiet je er niets mee op uiteindelijk :)

matthijs

Badass junkie
Shroomie zei:
acidboy zei:
mooi gezegd

Nuchter meisjes aanspreken in de kroeg is gewoon iets wat je één keer moet doen en daarna kan je het gewoon. Echt waar. Ga bij jezelf eens denken hoe erg een meisje het nou kan vinden als ze door een leuke gast zonder spraakgebrek wordt aangesproken. Al wil ze misschien niets met je, als ze in de kroeg zit vindt ze het echt wel leuk om gewoon even een praatje met je te maken.
Ik had ook hetzelfde als jij hoor en dat is ook niet zo gek natuurlijk, meisjes zijn gewoon freaky :tongueout:
En als ik meisjes aanspreek als ik dronken ben is het meestal toch iets van: "HÉ MEISJE!!! ALLES GOED EY??? JO GA JE NU AL NAAR HUIS HÉ? KOM NOG EVEN EEN BIERTJE DRINKEN DAN!!!"
En dan het liefst midden op straat. Tot nu toe nog geen succes gehad met die openingszin :tongueout:

matthijs zei:
Shroomie zei:
acidboy zei:
mooi gezegd

Nuchter meisjes aanspreken in de kroeg is gewoon iets wat je één keer moet doen en daarna kan je het gewoon. Echt waar. Ga bij jezelf eens denken hoe erg een meisje het nou kan vinden als ze door een leuke gast zonder spraakgebrek wordt aangesproken. Al wil ze misschien niets met je, als ze in de kroeg zit vindt ze het echt wel leuk om gewoon even een praatje met je te maken.
Ik had ook hetzelfde als jij hoor en dat is ook niet zo gek natuurlijk, meisjes zijn gewoon freaky :tongueout:
En als ik meisjes aanspreek als ik dronken ben is het meestal toch iets van: "HÉ MEISJE!!! ALLES GOED EY??? JO GA JE NU AL NAAR HUIS HÉ? KOM NOG EVEN EEN BIERTJE DRINKEN DAN!!!"
En dan het liefst midden op straat. Tot nu toe nog geen succes gehad met die openingszin :tongueout:

tja men vrienden en men broer hebben me ook al gezegd dat ik gewoon moet gaan .. maar éénmaal in bar/ of disco of fuif, zie ik wel meiskes die nekeer af en toe kijken maar toch durf ik hier niet. buitenland dit jaar heb ik het wel gedurft (met veel alcohol:confused:) maar éénmaal terug in belgie is het alsof ik men zelfvertrouwen helemaal terug kwijt ben, k'begrijp het echt niet.. en begin het stillekes moe te worden, maar ik krijg hier toch wel goede adviezen dus, k'zal het volgend week end nog eens proberen en we will see!

matthijs

Badass junkie
Nee is in het begin ook eng. Heb je echt gelijk in hoor, maar je moet een keer over die grens gaan. Dan krijg je wat meer zelfvertrouwen en gaat het steeds makkelijker. :)
Dat is mijn ervaring in ieder geval.

matthijs

Badass junkie
Fuck openingszinnen ook... gewoon zeggen: "Joo alles goed hé?" Dan wat standaardvragen afvuren en geïnteresseerd zijn/doen. Meisjes zitten niet zo heel veel anders in elkaar dan jongens op dat gebied. Gewoon leuk zijn, dan komt het goed :)

acidboy

Badass junkie
Of gewoon eerlijk zijn, loop naar een meisje en zeg dat je dit heel moeilijk vindt en normaal niet zo vaak doet. Je wordt echt niet gelijk de grond in geboord, ik hoor wel eens: 'meisjes willen jongens met zelfvertrouwen'.
Dat is ten eerste een generalisatie, en ten tweede vind ik het bullshit. Dus onzeker zijn mag, het feit dat je er voor uitkomt tegen een volslagen vreemde (als je dat lukt) getuigt van een zekerheid waar veel mensen niet aan kunnen tippen.
Je bent ongetwijfeld een leuke gozer, dus dat zullen ze dan ook echt wel inzien, lang niet iedereen is kortzichtig. Als ze dat wel zijn en je gelijk uitlachen of afkraken of wat dan ook. Simpel, maar dan zijn ze je gewoon niet waard.
Wees jezelf, wees eerlijk en open, en dat zijn dingen die lang niet iedereen kan, dus je mag jezelf heel waardig prijzen als je dat lukt. Want dan ben je een van de weinigen.
Just don't do drugs for these reasons.

Ik vind het meer van zelfvertrouwen getuigen om gewoon te durven zeggen dat je onzeker bent en contact zoeken moeilijk vindt, dan om jezelf een groot en trots uitgaans-ego aan te meten.

matthijs

Badass junkie
Lake zei:
Ik vind het meer van zelfvertrouwen getuigen om gewoon te durven zeggen dat je onzeker bent en contact zoeken moeilijk vindt, dan om jezelf een groot en trots uitgaans-ego aan te meten.

Ik zeg toch ook niet dat je stoer moet doen..
Ik zeg dat je leuk moet doen. En zelfvertrouwen is moeilijk te faken toch?
En ik denk trouwens dat als je zegt dat je eigelijk heel verlegen bent, en het moeilijk vindt om haar aan te spreken, maa dat je toch heel graag even met haar zou willen praten, niet heel erg veel bereikt.

azgaza

Badass junkie
Je kan ook nuchter oefenen in gewoon een meisje aanspreken door haar gedag te zeggen, de meeste vrouwen houden van aandacht ook al vinden ze de man van wie ze het krijgen niet top, als ze aandacht krijgen voelen ze zich gewaardeerd en mooi en dat is prettig en er zitten er altijd bij die jou wel leuk vinden dus het is gewoon een questie van doen.
Ik heb zelf geen ervaring met GHB, en ook geen idee wat het precies doet, maar het is gewoon iets awt jezelf moet weten, je kan het natuurlijk ook een keer proberen en dan nuchter eens proberen etc.

thx allemaal voor jullie advies, normaal gezien ga ik zaterdag uit, zonder ghb:wink: gewoon eens echt met een meisje praten die me aanstaat.. ok heb nu makkelijk te praten, maar k'zal het toch eens moeten doen (word bijna 22 :openmouth: ) dus zal het eens tijd worden om eens vreemde meisjes aantespreken , de adviezen die ik krijg hebben men goede vrienden ook al gezegd, maar tja als iedereen er zo over denkt, zal het toch wel normaal zijn voor een jongen.. zaterdag ga ik ervoor, ik laat jullie wel wat weten. thx!

acidboy

Badass junkie
matthijs zei:
Lake zei:

Ik zeg toch ook niet dat je stoer moet doen..
Ik zeg dat je leuk moet doen. En zelfvertrouwen is moeilijk te faken toch?
En ik denk trouwens dat als je zegt dat je eigelijk heel verlegen bent, en het moeilijk vindt om haar aan te spreken, maa dat je toch heel graag even met haar zou willen praten, niet heel erg veel bereikt.

Wat wil je dan precies bereiken matthijs? Ik zou zeggen dat wat meer zelfvertrouwen krijgen prioriteit nummer 1 is? Dus dan is gewoon een normaal gesprek met een vreemd meisje al een hele stap voor deze jongen. En dát bereik je er echt wel mee, waarom niet?

matthijs

Badass junkie
Nou, ik geloof dat hij een meisje wil versieren in de kroeg. Daar doel ik op.
En sowieso... als je stoer doet, voel je, je ook stoer.
En daarbij komt ook nog dat ik het heel wat makkelijker zou vinden om een meisje te vragen naar hoe het met haar gaat, dan om te verkondigen dat je verlegen bent.

acidboy

Badass junkie
matthijs zei:
Nou, ik geloof dat hij een meisje wil versieren in de kroeg. Daar doel ik op.
En sowieso... als je stoer doet, voel je, je ook stoer.
En daarbij komt ook nog dat ik het heel wat makkelijker zou vinden om een meisje te vragen naar hoe het met haar gaat, dan om te verkondigen dat je verlegen bent.

Zoals ik zei is het beter om gewoon je zelfvertrouwen eerst omhoog te krikken voordat je het ook maar uberhaupt over 'versieren' hebt. Kutterm, maargoed.
Als je een goede skateboarder wil worden ga je ook niet direct bovenop de halfpipe staan of direct proberen van een trap met 10 treden te springen. Maar gewoon simpel beginnen.
Dus daarom zeg ik dat een gewoon gesprek voeren met een vreemd meisje al heel wat is voor iemand die geen zelfvertrouwen heeft.
En gewoon aan een meisje vragen hoe het met haar gaat is makkelijk zeggen, maar moeilijker doen. Helemaal als je je in zijn situatie verplaatst. Dus uiteindelijk is het natuurlijk beter als je gewoon op een meid afstapt en vraagt hoe het gaat en of ze wat wil drinken. Maar dat gaat misschien niet in 1 keer, dus kan het geen kwaad om gewoon je situatie uit te leggen en dat je het moeilijk vindt. Ik geloof dat sommige meisjes gevoelige jongens zelfs leuk vinden. Je gevoel zo tonen zal dus helemaal niet zo slecht uit kunnen pakken. Maargoed, zo denk ik er over.

matthijs

Badass junkie
Ja ik begrijp wel dat meisjes dat leuk vinden, maar ik zou absoluut nooit tegen een meisje in de kroeg durfen te zeggen dat ik het eerst heel moeilijk vond om haar aan te spreken omdat ik zo verlegen ben, maar het toch maar heb gedaan. En, op dat moment heb je de aanspreekgrens toch al overschreden. Dus kan je het net zo goed bij "hoi hoe gaat het" houden.

--------------------------------------------------------------------------------------

(Niet dat ik dé vrouwenversierder van groningen ben trouwens :tongueout: Neem mijn advies niet al te serieus :wave: :smoke: )

let come

Belezen gebruiker
maar "neuken" is over het algemeen gezien wel gezond (in niet te extreme omstandigheden enzo..)
goed voor je geest, heb zelfs eens gehoord dat je door een gezond seksleven minder kans hebt op kanker :openmouth:

OT: of je nu verlegen of stoer overkomt op een meisje.. in principe maakt het niet zoveel uit denk ik, vooral jezelf zijn! het is wel zo dat je niet overdreven verlegen mag blijven, het meisje zal zich dan niet zo op haar gemak voelen (denk ik)
maarja, als je een beetje op dezelfde golflengte zit gaat die verlegenheid automatisch over en voor je het weet leg je heel je ziel bloot (en mss niet alleen de ziel :wink: )
drugs gaan gebruiken om "de eerste stappen" te overbruggen lijkt me ook niet direct een goed motief, wat zou het btw opleveren? een paar one night stands maar veel langer zal het (meestal) niet duren, juist omdat je niet 100% jezelf bent geweest

zommes

Badass junkie
acidboy zei:

Amen.

Die informatie had ik ook gegeven als Acidboy me niet voor was.

Bovenaan