afbouwen,dringende hulp nodig!!!

kristien

Newbie
anderhalf jaar lang nam ik om de 2uur 4ml en 5 om te slapen.eergisteren heb ik
1 maal 6uur niks genomen toen ik alles van deze site vond en toen 11uur niks en ben kompleet beginnen doorslaan
en zag en dacht vanalles wat er niet was.
en sedert gisteren ben ik 3,5ml ongeveer aan het nemen om de 2uur
en ik heb het nog even moeilijk.ik draai mezelf konstant op en geraak constant in paniek
maar snachts neem ik 2 keer 4.3ml om een uurtje of 2 te kunnen slapen.
is dit erg dat ik dan 2 keer meer neem?hoe moet ik dit afbouwen om toch nog te kunnen slapen?
en na hoeveel dagen moet ik een ml minder nemen?ik heb nog maar 4 flugels van die.
ik had 10 dagen geleden daar ne halve van gekocht.
het is eigenlijk van toen dat ik die halve heb gekocht dat ik me slecht begon te voelen en wou stoppen.
ik denk dat het brol is wat daar in zit.
ik zit daar de hele tijd over na te denken.
ik heb een heel raar gevoel in men benen en de hele tijd ook het gevoel dat alles naar beneden word getrokken
anders had ik dat nooit.
dan voelde ik me blij enhet gevoel dat ik de wereld aankon.
zou het iets anders zijn wat ik gekregen heb?
toen ik 12uur niks daarvan had genomen kon ik bijna niemeer op men benen staan.
ik kan van deze ghb niks meer halenik ben bang dat als ik er andere neem dat ik die afkick daarmee niet wegkrijg.
ik vond gisteren nog een flesje dat al een maand in de kast stond.ik nam daar 1 maal van en toch ging de afkick niet voorbij.
hoe kan dit?ik kan de hele dag aan niks anders denken en ben in paniek.
kan iemand mij geruststellen?
ik heb deze site 3 dagen geleden gevonden en
sinds toen wist ik pas dat ik verslaafd was toen ik dit las.
het is pzo geleidelijk gegaan,
kbegrijp het zelf niet
ik dacht dat ik de enige was die dat konstant deed en
dacht dat het geen lichamelijke afkick veroorzaakte.
pas toen ik een paar uur niks nam besefte ik het.
wat kan er gebeure als die 4 flesjes binne 2 dagen op zijn
.ben doodsbang.
kbegin vanalles te denken nu ik dit allemaal lees.
bedankt voor de reacties
hopelijk volgen er snel meer wat weet echt niet wat ik moet doen

Robdebob

Bewuste gebruiker
Serieus, bel een ziekenhuis ik denk dat die je wat beter kunnen verzorgen dan jijzelf met een paar ml brol

mmn

Belezen gebruiker
volgens mij is dat toch gewoon lichamelijke afkick naar een ziekenhuis zal ik zeker gaan dan kunnen ze in iedergeval je hartslag in de gaten houden
hou ons hier wel op de hoogte wat je gaat doen he
bel desnoods 112 schaam je er niet voor en vertel ze duidelijk dat je ghb gebruik hebt en eraan verslaafd bent zodat ze misschien wat voor je kunnen regelen.
of anders zorg je dat er een goede vriend of een familie lid je komt helpen als je niet helemaa l helder meer kan denken.

je weet hoe je moet afkicken van GHB he NIET het aantal keer dat je inneemt afbouwen maar de hoeveelheid en vooral langzaam

Atropa

Bewuste gebruiker
Uitkijken! Je kunt niet direct stoppen! Anders valt je hart en je bloedsomloop stil.

Feitelijk moet je telkens een dosis nemen als je onrustig wordt, die dosis moet je niets van voelen maar moet wel je afkicks wegnemen, tapering off. FREQUENTIE moet je hetzelfde houden, alleen de hoeveelheid die je neemt moet alleen dienen als afkickdemper en die dosis moet zelf weer mindere afkicks geven. En zodoende afbouwen.

Als je dat niet doet kun je levensgevaarlijke klachten krijgen.

Heb het zelf ondervonden, bizarre hallucinaties 's nachts, met een verstijfd lichaam wakker worden, overdag angstig en onrustig en een telkens afnemende hartfrequentie als de hoeveelheid G in m'n lichaam begon terug te lopen.

Misschien heb je mijn topic gelezen, ik ben ook flink verslaafd geweest...
GBL, de grondstof van GHB, iets ernstiger nogwel dan jij als ik dat zo lees. Voeg me maar even toe met msn... [email protected]
Ik kan je misschien wel wat tips geven.
Het is inderdaad heel erg klote. Afkicken van G is zwaar. Ik raad je aan het te doen met benzo's.... kalmeringsmiddelen. Voeg me maar toe.

suc6

Ruud

Experimenterende gebruiker
angel-devil zei:
kristien, wil graag weten hoe het met je gaat :flushed: ????

Ik ook.. Ik zit niet zo heel vaak op dit forum maar heb wel ervaring wat betreft dit onderwerp. Verder raad ik je aan om rustig af te bouwen, niet met de hoeveelheid zoals velen hier zeggen maar met de frequentie tussen de dossisen. Wanneer je veel in contact met andere mensen komt is het begrijpelijk dat je vaker wilt pakken om de angsten te onderdrukken maar wanneer dit niet aan de orde is, probeer dan de tijd tussen de dossisen zo lang mogelijk te rekken.
Het kan een paar weken duren voordat de (ergste) verschijnselen weg zijn maar het wordt uiteindelijk beloond.

Verder raad ik je aan om aan langwerkende bezo's te geraken (diazepam is zeer geschikt hiervoor). Begin hier pas mee wanneer je in het latere stadium van het afbouwen zit.
PM me maar voor een online apotheker (als je het zonder arts of andere hulp wilt proberen, wat heel begrijpelijk is) waar je het zonder recept en zonder creditcard kan bestellen en ook nog een snelle service heeft (dit niet om reclame te maken maar om snel aan de desbetreffende persoon z'n behoeften te voldoen).

Wanneer je GBL gebruikt i.p.v. GHB raad ik je onmiddelijk aan om de overstap te maken naar GHB omdat de ontwenning van GBL een stuk zwaarder zijn dan die van GHB.

Laat ff weten hoe het gaat (gegaan is) en veel sterkte toegewenst.

Ik ben zelf ook in deze situatie geweest, dus ik weet waar ik over praat.

Bovenaan