afbouwen van coke

pilsner

Experimenterende gebruiker
Wannneer je coke wilt afbouwen ligt het eraan hoeveel je hebt gebruikt! Meestal moet je coke afbouwen in fases, dus rustig aan afbouwen!

Ligt aan je gebruik hoe je wilt gaan afbouwen, maar in principe is het verstandig om rustig aan te beginnen met het afbouwen van cocaine!

Voorbeeld!

Normaal gebruik 100 %
Dan afbouwen naar 90 %
Dan weer verdubbele naar 200 %
Dan weer naar de 80 %
Dan weer naar de 100 %
Dan naar de 70 %
Dan weer 80 %
Dan weer halveren en niet meer dan dat!

Daarna heb je de boel aardig onder controle, gehele onthouding is niet goed bij een verslaving, daarnaast moet je wel willen!

:) En het zal een zware klote tijd zijn maar het afbouwen van coke heeft mij 2 jaar geduurd, intussen heb ik al 4 weken geen coke meer oke, na een periode van 20 jaar!

En gezond eten, melk. en vitamine tot je nemen, wanneer je er alleen niet uitkomt ga naar je dokter en deze zal je helpen! Rustig aan afbouwen en geen limieten stellen, terugvallen zal je zeker hebben maar accepteer ze en leer ervan

Succes

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
pilsner zei:
Normaal gebruik 100 %
Dan afbouwen naar 90 %
Dan weer verdubbele naar 200 %
Dan weer naar de 80 %
Dan weer naar de 100 %
Dan naar de 70 %
Dan weer 80 %
Dan weer halveren en niet meer dan dat!

Haha, dat slaat echt nergens op :P
Dan ben je gewoon vol aan het gebruiken onder het mom van afkicken...

jcutter

Badass junkie
Zelf manipulatie is soms nodig. Zorg dat je niet teveel met je geweten kloot, want dat krijg je vroeg of laat weer terug. Het heeft wel wat weg van een boemerang effect.

swen

hallo

ik gebruik 1 x per week +-2 gram puure cociane

ik wil hier dol graag mee stoppen heb al wat acties onder nomen maar het lukt me niet

de drang na cociane blijft hevig op ieder moment als ik alchol op het .
en in het weekend zelf zonder alchol

ik vermijdt al mij conctact vrienden al dus heb niemand om op terug te vallen

een doktor heb ik al eens geprobeer. dat zag ik niet zo zitten die gespreken praten praten

je moet het toch zelf doen

kan mij iemand helpen hier bij ??

greetz swen

riddick

ik heb het altijd onder controle, maar het lastigste is als je 1 lijn binnen hebt :grin: dan kan ik niet stoppen, maak het gewoon niet te lastig voor jezelf, ik heb een manier dat mij helpt het onder controle te houden:

maak dat je thuis gewoon een vooraadje liggen hebt, ik beslis voor mezelf wanneer ik het ga doen.

je denkt mss welk nut heeft dit ...

wel, door dat het binnen handbereik ligt is het verleidelijker, en leer je er mee om te gaan,
heb je zin in een lijntje, moet je niet paranoia worden of beginnen zoeken en flippen, het ligt er
probeer gewoon voor jezelf regels na te komen van wanneer je het doet, gewoon het niet te moeilijk maken voor jezelf en er niet teveel mee bezig zijn... geniet van het leven, en geniet van elke lijn je legt, en gebruik niet omdat je het nodig hebt, maar gebruik om te genieten

swen

dit is helemaal het top punt

leg gewon een vooraad

uit welkuh regio kom je kan ik wat komen halen ??

riddick

swen zei:
dit is helemaal het top punt

leg gewon een vooraad

uit welkuh regio kom je kan ik wat komen halen ??

met vooraad bedoel ik niet een hele kast vol :wink: , jij zegt dat je +- 2 gr in de week gebruikt,
je wil er van af zeg je...

waar leer je het meeste van ? :

1) jou manier: je krijgt zin in coke, dus ik verronderstel het eerste wat je doet is bellen of afspreken voor 2 gr, als je geluk hebt komt je dealer binnen de paar minuten en heb je 2 gr,
als je minder geluk hebt moet je een paar u wachten op hem en dan zit je wrss te stressen tot hij er is ( ik spreek uit ervaring ),
je kan niet snel genoeg die eerste lijn binnen snuiven en dan heb je rust.
door die situatie ben je gestresseert en echt veel bezig voor die 2 gr te hebben

mijn manier: je krijgt zin in coke, geen paniek, je neemt je pakketje, legt rustig een lijntje, geniet ervan en je hebt niemand moeten lastig vallen, niet moeten stressen, gewoon chill

daardoor ben je niet zoveel meer bezig met coke, je hebt rust want krijg je het lastig, het ligt er, je moet natuurlijk niet gebruiken als je er af kan blijven, stel gewoon voor jezelf regels op zoals bv: het is maandag en je zegt tegen jezelf woensdag leg ik een lijntje, en probeer dan tot woensdag niks te nemen

en geniet er dan van als je die woensdag je lijntje legt... :grin:

Bovenaan