afbouwen

ideetje

Experimenterende gebruiker
hou ik ben de ghb aan het afbouwen en zit nu op de 1.4ml per 2 uur, ga ik er onnder dan werken me nieren nier meer, verders totaal geen klachten geen hartkloppingen,angsten,geen hoge bloeddruk niks, alleen niet meer kunnen plassen,kunnen de nieren vanzelf weer op gang komen?

ideetje

dank je voor je reactie,maar meestal als ik bij de 1.3ml per 2 uur zit kan ik wel stoppen met afbouwen, ook nu heb ik verder geen klachten, alleen doen me nieren het niet, als ik bv dan weer 1.7ml neem of zo kan ik een half uur later ineens weer plassen, idd naar een arts is verstandig ik weet het,maar ja liever niet, ik ben er bijna

Elfquest

Bewuste gebruiker
Kan me voorstellen..
Kan je alleen maar niet plassen?

Ik denk dat G bij veel mensen invloed heeft op de nieren en een afkick kan dus ook op de nieren slaan. Wie weet hoe gevaarlijk dit kan zijn zo zonder medische hulp..

ideetje

hoe lang moest je aan dat infuus? me nieren werken wel alleen, niet zonder g
hoe lang gebruikte je en hoeveel?

ideetje

maar je nieren gingen wel van zelf weer aan het werk?
infuus was denk ik voor het reinigen voor je lichaam?

Mandysss

Newbie
Ben zelf ongeveer 5 jaar verslaafd geweest aan de GHB. Eindelijk ben ik er dan afgekomen. Hoe ik verslaafd werd en eraf ben gekomen is op mijn eigen pagina te vinden. Ook voor afbouwschema's kun je er een kijkje nemen. http://www.xead.nl/ghb-het-leek-zo-onschuldig
Hoop dat er mensen zijn die er iets aan hebben, wens verder iedereen heel erg veel sterkte als ze gaan afkicken..

Shambler

Dit is de eerste keer dat ik hoor dat iemand na afbouwen nog steeds kleine doseringen ghb moeten nemen om orgaanfuncties in stand te houden. Dat je nierproblemen kan krijgen bij veel en langdurig gebruik of te snel afbouwen kan kloppen maar dit is imo wel vreemd.

Wat ik me afvroeg is deze constatering/diagnose ook in het ziekenhuis gedaan of je eigen vermoeden?
Afbouwen met pregaba of misschien nog beter, baclofen, werkt erg goed om te stoppen. Ervan uitgaande dat er geen lichamelijke bezwaren zijn natuurlijk. Zou het in eerste instantie aan je huisarts vragen. Mocht dat niet lukken stuur me even een pm. Heb in hetzelfde schuitje gezeten...

Bovenaan