• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

afgang...

lmbrgg

Experimenterende gebruiker
(let alsjeblieft niet op al mijn typ fouten)

het begon allemaal met een kut tijd...
ik was pas 12 jaar en had al een aantal kleine probleempjes..
veel stress met mensen, school en mn ouwe..
ik ging met die leeftijd met de verkeerde mensen om die deden snuiven enz.
met mijn 12e gebruikte ik de eerste x iets wat met drugs te maken heeft namelijk speed.
ik voelde me toen beetje ziek en had pijn aan mn neus :P
het ging speeds slechter met me en kreeg steeds meer problemen.
toen ik eenmaal 13 bijna 14 (d8 ik) was pakte ik nog s speed maar voelde me er nog steeds niet goed door..het is 2006.. k ga niemeer met die mensen om die me die speed gaven omdat ik er maar 2 van chille vond en 1 ging verhuizen en de andere was overleden. in de zomervakantie van 2006 ging ik wiet en hasj roken om van de stress af te komen tot aan het eind van de zomervakantie toen begon ik te kotsen van de wiet speeds maar weer en toen d8 ik van wtf flikker ma op met deze neppe shit.
ik rookte geen wiet meer en alle stress begon weer terug te komen..
in die tijd zag ik altijd een andere jongen lopen op de xtc en k vond t helemaal geweldig hoeveel hij er altijd van pakte.. ze zijden hem dat hij moest stoppen maar hij deed het niet.
ik ging na een hardcore feest en zag dat ze daar ook allemaal gebruikt hadden dusja dan denk je maar 1 ding...''ik wil ook!'' ik me ook 1 pilletje gehaald (een pentogrammetje) en maar afw8ten wat er gebeurde... er kwam maar niks... de heele avond staan w8ten en k had alleen ene raar aanvoelende kaak meer niet!
ik na zon gast gegaan de dag erna en gevraagd waarom ik niks voelde hij zij ''je moet er niet op w8ten maar op je af laten komen''.. ik naar meer feesten gegaan en weer pilletjes gepakt.. ik voelde ze altijd heel licht maar precies genoeg om mee te feesten...de dag na die feesten bleven we er de heele dag over praten en zag ik die andere gast lopen die altijd zoveel pakte en deed alsof t niks was praate er niet over niks terwijl wij het o-zo geweldig vonden..
toen n dag had ik hem een x aangesproken en zij ik hem ik heb met nieuwjaar een fles lachgas als je een balonnetje wilt zeg je t ma..
ik met nieuwjaar maar balonnetjes aand uitdelen en aand inaleren waardoor ik steeds meer bij die gast in de buurt kwam die altijd zoveel gebruikte..
1 dag vroegen ze me mee na een feest van een of andere raare mensen (hun zijden boeie pik gratis zuipen..) dus ik mee gegaan..
die gast zij tegen mij van ik heb 2 goeiie pillen alle2 1tje dan maar? ik pakte die pil (de blauwe driehoeken :rock: ) van 1 zon pil stond ik helemaal op mn kop en had me nog nooit zo gevoeld van een pil.. en die gast voelde er geen fuck van... ik met hem die die mensen blijven pitten omdat hij zij zo kun je niet na huis...
wij de volgende dag erover gepraat op de terugweg en ik had me tog een verschrikkelijke afdraaier. ik vond t geweldig en wou alleen ng ma die soort..
ik vaker met hem naar buiten gegaan en hij vertelde me over zijn record.. en ik d8 ik haal zn record in..(GEEN GOEIIE GEDACHTEN) ik extra aand werken lachgas shit verpatsen om an een hoop schijven te komen.. ikke een berg gehaald en maar blijven gooie die dingen...
het love effect was helemaal geweldig maja je weet hoe t gaat.. je gebruikt dan om de 2 weken steeds 1.. maar dan word t 2..3....4.....5 ik begon t elk weekend n x te doen en dan wel 7 of 8 toen werd t elke dag van t weekend.
toen de eerste x doordeweeks 10driehoeken in 1 minuut inslikken.
ik ging hard---heel hard--- veels te hard!
ik hallucineerde een boom waar ik tegenop fietste terwijl er geen boom was. ik was blijkbaar uit t niks op mn plaat gegaan en was overal aand bloeden!
mensen hielpen me rechtop en uit t niks kwam een vriend van me aangelopen.
ik weet nog dat die vriend van me me rechtop zete en dat die mensen vroegen hoe ben je gevallen ik zij ik heb te veel gedronken en reed tegen die boom.. die vriend van me keek me aan vn wtf (k kwam de dag erna 8ter dat die vriend van me er de heele tijd al was en die mensen waren er blijkbaar niet want t was midden in de nacht) ik fietste verder..(waar die vriend van me was gebleven weet ik niet ik heb m nooit meer gezien mischien denk k wazig en bestaat die niet want k zal ook niemeer weten wie t geweest had kunnen zijn) na eenmaal als een gek gefietst te hebben alsof k n steekje los had kwam ik aan op een weg waAr ik SERIEUS elke dag kom..nou ik wist niet waar ik was dus i belde die gast die altijd zoveel gebruikte :wink:
het was in examentijd en hij moest dag erna gwoon na school maar kwam tog midden in de nacht na buiten.. vanaf toen wist ik dat het een vriend van me was en dat ik m kon vertrouwen.. hij belde die jonge op waarmee k mn eerste pil slikte en ze hebben me met zn 2e naar huis gebracht (lopend duurde uren was alweer bijna morgen maargoed) ik wist toen dat ik ze kon vertrouwen en dat ook altijd zou kunnen doen..
vanaf die dag ging ik altijd met die gast na buiten..
ik wou stoppen maar iets in me maakte dat onmogenlijk.. ik MOEST en ZAL zn record inhalen.. ik begon elke dag te gebruiken... minimaal 10stk nrmaal 15 stk (ook ng s driehoeken) ik merkte dat ik steeds minder love effect kreeg en na ene tijdje was het 100% weg nog niet eens een klein beetje ik voelde me alleen ng ma spacend van binnen ma ik praate ng normaal als altijd.. jammer dus.. vrienden van me zagen dat t steeds slechter met me ging dus gingen met me praten dat ik moest stoppen en hadden zelfs verslavingshulp en al geregeld.. ik ging door omdat k niet kon stoppen..
ik begon me na ene tijd slecht te voelen van die pillen inplaats van goed met de dag werd t erger..
ik een week gestopt en had die heele week een flinke afdraaier dus ging na die week weer vrolijk door..ik zij tegen die gast ik ga je record verbreken maar het mocht niet van hem hij zij t is te gevaarlijk blabla je kent t wel.. wer na een tijdje ging hij met werk 3 dagen na spanje.. ik d8 dit is mnn kans om zn record in te halen.. ik pakte 23 schijven en een verschrikkelijk dikke lijn speeds... het begon te komen.. maar heel raar.. ik zag alles suppersnel gaan en begon helemaal te trillen met alles en voelde me zoooo kut !!! k had me nog noooit zo kut gevoeld en kon bijna niks zien omdat alles in speed tempo voorbij me ging..serieus.. ik was er verzekerd van ik voelde dat ik t niet zal halen... na een tijd was t uitgewerkt en voelde ik me nog kut...
die gast kwam terug uit spanje en was een beetje aand trippen van waarom deed je t nu tog enz..
ik ging slapen maar kreeg een schokje in mn hooft waardoor k wakker schrok en dat wel 7x ofzo...
dag erna had k t weer..en de dag dana en dana..
ik stopte niet met slikken.. ik voelde me steeds kutter maar tog stopte ik niet..
elke dag 15 schijven en die stroom schok werd steeds harder als k bijna in slaap viel..
mn hard ging toen op een dag hendig raar en hard kloppen waar andere mensen zelfs bang van werden als ze t voelde en t deed(doet) pijn naar elke 4 hardslagen ofzo..
ik ging ene dag weer slapen en was me aand bedenken van door dat record heb ik de xtc flink verneukt en is dit gewoon een schande voor de xtc...
en opeens zag ik een zwarte schaduw en geluiden van een knappend elastiekje..dat een paar x en toen hoorde ik een fluisterrende stem niet zacht fluisterend maar heel hard ik schrok me kapot en scheet bijna in mn broek :tearsofjoy: en dat een paar dagen lang allemaal stemmen enz.. ik weet niet waarom maar ik bleef doorslikken..
ik begon ineens (terwijl ik niks had gebruikt) te hallucineren... ik zag bloed en schaduws die er niet waren... ik zij t tegen vrienden van me mar ja die geloofde er natuurlijk weer s niks van..
toen we n x ergens in zon huis waren was k flauw gevallen door die shit. toen k bij kwam deed k alsof t niks was (omdat ze me tog niet geloven) ik zij da k verder wou gaan met da huis opruimen en shit zodat t leek dat t wel meeviel maar eigenlijk draaide alles rond en voelde k me hendig klote en voelde k me ram zwak en leek t wel beetje op n heeele heele heele heftige afdraaier.. die gast zij van je kan beter ef gaan liggen.. ik zelf denk da hij t eindelijk ging geloven maar dat weet k niet zeker..ik begon me vanaf dat moment steeds kutter te voelen maar k kon mn vrienden geen hulp vragen omdat ze me niet geloofde (ze zeggen dan van wel ma je ziet t an ze dat ze je niet geloven) ik werd steeds zieker en zieker en mn hard gaat me tog tekeer ik werd laatst weer wakker helemaal aand zweten enz het druppelde gwoon van mn kop af ik loop na de badkamer en kijk in spiegel.
ik keek dana in de wasbak(vrag me niet waarom) en zag veel bloed druppelen ik schrok en keek meteen in de spiegel waar k was aand bloeden.. ik bloedde nergens dus keke weer in de wasbak.
het bloed was weg.. vanaf die dag kreeg ik nog 5x ofzo een hallucinatie met bloed.
ik voelde in die week nog een enorme steek in mn hard en zakte door mn knieèn.. na 5 sec ofzo was t weg..
ik heb daar niemand wat over verteld omdat ze me dan denk ik weer niet geloven..
er zijn dingen wa k eerst om gaf zeg maar wat me niks meer boeit nu ik denk nu totaal anders over mensen en word erg opgereegd nu..
iemand op op dit forum iets gevonden over slaapverlamming ofzoiets en een vriendin van me had dat gevonden waardoor iedereen zijden dat ze me geloofde (waar ik nog over twijfel)
ik ben nu aand stoppen SAMEN MET DIE GAST DIE ALTIJD ZOVEEL GEBRUIKTE xD..
niet gedacht dat dat ooit zou gebeuren maar die gast is nu zon beetje mn beste vriend...
ik hoop dat ik me snel beter voel en mn hart weer normaal gaat doen...
ik weet het dit hoort eigenlijk niet onder t onderwerp tripreport maar k vond mijn verhaal hier t beste bij passen en wou het posten zodat mensne niet diezelfde fout maken want met drugs kun je idd je leven verneuken als je het verkeerd aanpakt... ben veel vrienden erdoor verloren en heb een slechte naam in buurten gekregen...
bedankt voor het lezen

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Re: levensverhaal...

Ik wilde de moeite nemen je verhaal te lezen, maar ik geraakte er niet doorheen door de typfouten en vage taal, het spijt me. :) :)

Drientje

DF-koning

Tja, stel je voor dat je niet zijn record zou halen he? Dat zou pas een ramp zijn... En je hebt de xtc niet verneukt, xtc verneukt jou. Je gebruikt niet meer, drugs gebruikt jou, je bent een slaafje van stofjes...

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter

De tering... hoelang ben je nu al gestopt dan? Veel succes toegewenst, hoe stom je ook mag wezen door zon actie als dit te doen. Ik kan je wel een tip geven, ga naar je huisarts! Want de symptonen die je vertelt klinkt echt ernstig, lijkt me slim als er even naar gekeken word door iemand die er verstand van heeft.

Mysticwarrior

Als je aan het hallucineren bent terwijl je niks hebt genomen, dan betekent dat dit heel goed psychotische verschijnsellen kunnen zijn. Dus ga eens langs de docter, want die kan je de juiste richting op helpen. Want met de dingen die jij hier beschrijft, word het echt tijd voor jou, om de boel is goed op een rijtje te zetten.

Groetjes,
Mystic.

gekkehenkie

Belezen gebruiker

Zieke shit vriend, lijkt wel een beetje op dat verhaal van die kerel die 25pillen per dag slikte..
Echt veel sterkte toe gewenst met het afkicken en ja bezoek even een huisarts want dit klinkt niet echt als een "normale" xtc kater.

Groeten :stoned:

ssnorlax

Newbie

shokora zei:
Doe mij een enkele reis schizofrenie pls?

haha grappig.
niet dus -_-'
ik hoop echt dat het je lukt om te stoppen
ik zal altijd klaar voor je staan
je weet pb haha ly
(L)

lmbrgg

shokora zei:
Doe mij een enkele reis schizofrenie pls?
leukste thuis? da grapje heb k vak genoeg gehoord totdat ze zagen dat ik t meenden..
ben nu week en paar dagen gestopt maar de huisarts heeft die zwijgpligt??

(typ fouten komen door dislectie hahahaha :P)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod

De huisarts heeft idd zwijgplicht. En als ik jou was zou ik echt serieus professionele hulp zoeken en dat spul nooit meer aanraken, wat je omschrijft klinkt namelijk als een behoorlijke drugs getriggerde psychose.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker

[SF] Safiertje zei:
De huisarts heeft idd zwijgplicht. En als ik jou was zou ik echt serieus professionele hulp zoeken en dat spul nooit meer aanraken, wat je omschrijft klinkt namelijk als een behoorlijke drugs getriggerde psychose.
HAHAHAHA ZWIJGPLICHT! hoi ik slik weleens 25 pillen per dag AHAHAHAHAH ZWIJGPLICHT!

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod

Wat is daar grappig aan? Een huisarts is een vertrouwens persoon. Dat betekent dat hij alles wat je hem verteld niet mag vertellen aan derden.. Ik denk, ik verklaar het maar even voor je, aangezien je niet bijster snugger over komt. En daarbij.. Huisartsen krijgen wel raardere problemen. Een arts is er om je te helpen, juist bij zoiets heftigs als een verslaving.

lmbrgg

oke danke :) dan maak ik zo snel mogenlijk een afspraak daar!
ik begin me sins gister nacht wel wzig te voelen egt SUPPER opgereegd dit heb k tg ng nooit gehad zo lang :openmouth: t liefste blijf k maar tegen de muur slaan maja laat k dat maar niet doen...

psychopsychedelic

Wijs gebruiker

sow,., kippenvel vriend, ,dat je zoo ver hebt kunnen komen met alleen pillen,, ik denk dat je nog een lange weg voor de boeg hebt, wat jij hier hebt gepost is wel een heel erg ziek geval wat je niet heel vaak meer tegenkomt,, (niet met mdma zegmaar) het had tot je moeten doordringen dat toen je geen love effect meer kreeg je allang gestopt(geminderd/sporadisch gebruik) had moeten zijn, je geeft de love drugs een hele slechte naam zo,, en een permanente hersenbeschadiging kan er ook dik in zitten, of een serotoninesyndroom, ga snel naar proffesionele hulp om die genoemde dingen mischien nog deels te verhelpen,, als ik het goed heb ben je nu 16?? aangezien je zomer 2006 14 was?? je bent nog dik aant ontwikkelen en dit kan zeker de rest van je leven permanente beschadiging hebben gegeven, als ik jou was zou ik nooit meer slikken want je hebt al genoeg pillen op voor de rest van je leven, series gast, dat je het zo ver hebt laten komen vind ik eigenlijk zelfs een lullige actie van jou! want jij bent zelf zo dom geweest om het zo ver te laten komen, ga heel snel hulp zoeken, en ook bij verslavingszorg.. hier op t forum zit ook iemand die daar werkt en daar kan je mischien wel wat meer informatie van krijgen, zn forum naam is flameon dus ik zou m ff aanspreken en anders gewoon rechtsstreeks naar kliniek ofzo,, zoizo naar de dokter
heeel veel succes!! je kunt hier opt forum altijd je verhaal kwijt en wij zullen je altijd helpen( let niet op de onzin reacties van sommige mensen)
peace! :stoned:

Welhallodaar

Bewuste gebruiker

Ik heb wel wat tips voor je zech niet dat je heel veel slikt maar gewoon een paar, zodat je niet verslaafd overkomt en zorg dat het goed gaad op school anders word je zo uit huis gegooid als je veel met drugs doet of het slecht opschool gaat helemaal als het 1 de ander beïnvloed

Soma

Bewuste gebruiker

Goeie tip gast, echt waar..

Vertel gewoon de waarheid tegen de dokter. Als je tegen hem liegt kan je even goed niet gaan..

lmbrgg

bedankt psychopsychedelic zal ik zeker doen maar bij verslavingshulp zit k al n tijdje ma ben niemeer komen opdagen en ben zn nummer kwijt dus ik ga weer gwoon langs ^^ ik weet idd wel zeker dat ik noooit meer in mn leven er ook nog maar naar kijk....ps:ik ben pas 17 geworden :rockband:

Welhallodaar zei:
Ik heb wel wat tips voor je zech niet dat je heel veel slikt maar gewoon een paar, zodat je niet verslaafd overkomt en zorg dat het goed gaad op school anders word je zo uit huis gegooid als je veel met drugs doet of het slecht opschool gaat helemaal als het 1 de ander beïnvloed

:openmouth: je hebt gelijk zal ik zeker doen klein legeuntje voor eigen bestwil ik zeg gewoon dat ik t soms heb gedaan en dat t in de vakantie was buiten school ofzo..

ik hoop dat huisarts kan helpen want t voeld wazig nu lijkt t wel...moeilijk uit te leggen..dat k zeg ma mn bloed door mn lichaam voel gaan ofzo ram wazig

egt bedankt voor jullie tips maar ik las een verhaal over verminderde hersenschade enz dat ze da medicijnen voor hadden enzo ''verminderde hersenschade bij gebruik xtc'' heete dat onderwerp maar dat gaat erover voor tijdens het gebruiken medicijnen maar is het verstandig dat ik me die tog haal voor de zekerheid.. niks te verliezen...tog?

Mysticwarrior

Ik wil jou niet teleurstellen, maar als jij daadwerkelijk last hebt van psychose achtige verschijnsellen dan is psychedelica niet aan te raden. Omdat vooral andere psychedelica als mdma, een volledige psychose bij je kunnen triggeren. En ik neem aan dat je daar niet op zit te wachten, of wel?

Groetjes,
Mystic.

L

Lid 6909

Gast

Als je onder de 18 bent, mag de dokter het verhaal wel doorspelen aan je ouders!
Maar wees eerlijk tegen de dokter, geen leugentjes voor eigen bestwil. Dan kan hij niet opmaken hoe ver het al is gekomen met jou.

Verder veel succes jongen

psychopsychedelic

Wijs gebruiker

br1ins1 zei:
bedankt psychopsychedelic zal ik zeker doen maar bij verslavingshulp zit k al n tijdje ma ben niemeer komen opdagen en ben zn nummer kwijt dus ik ga weer gwoon langs ^^ ik weet idd wel zeker dat ik noooit meer in mn leven er ook nog maar naar kijk....ps:ik ben pas 17 geworden :rockband:

Welhallodaar zei:

:openmouth: je hebt gelijk zal ik zeker doen klein legeuntje voor eigen bestwil ik zeg gewoon dat ik t soms heb gedaan en dat t in de vakantie was buiten school ofzo..

ik hoop dat huisarts kan helpen want t voeld wazig nu lijkt t wel...moeilijk uit te leggen..dat k zeg ma mn bloed door mn lichaam voel gaan ofzo ram wazig

egt bedankt voor jullie tips maar ik las een verhaal over verminderde hersenschade enz dat ze da medicijnen voor hadden enzo ''verminderde hersenschade bij gebruik xtc'' heete dat onderwerp maar dat gaat erover voor tijdens het gebruiken medicijnen maar is het verstandig dat ik me die tog haal voor de zekerheid.. niks te verliezen...tog?

graag gedaan :beer: maar ik zou niet liegen tegen de dokter over de hoeveel heid., het maakt een groot verschil, wees gewoon eerlijk, dan kan hij kijken wat hij voor je kan doen in jou geval,, ik lees hier dat de dokter het wel mag doorlullen alsje onder de 18 bent, maar daar kan ik me eigenlijk weinig bij voorstellen,, ik durf het nie met zekerheid te zeggen maar een dokter moet zn bek gewoon houden als zn pacient daar behoefte aan heeft, doet hij dat niet, kan je hem altijd nog aanklagen. maargoed verder.,,
merkte je ouders het zelf niet dan??? kan ik me namenlijk weinig bij voorstellen, als ik elke dag onder de mdma thuis zou komen dan zien mijn ouders dat egt wel hoor :xtc: :xtc: maargoed.. veel succes verder, en wees eerlijk :rock:

lmbrgg

haha die zien dat niet :P t was n x supper warm en k had klappertanden toen k in bed lag mn moeder zij voel je je wel goed?? ikke zo ja ben een beetje ziek en heb t koud :P ze geloofden t ook nog :mrgreen:

lmbrgg

gaat wel moielijk worden feesten zonder drugs....dat word niemeer naar hc feesten gaan want laatste x dat k da was (wou k ook stoppen) heb ik er weer een lading na binnen gegooit en grammetje gesnoven... en toen was mn drinkgeld alweer op.....had k maar altijd weinig gebruikt....

L

Lid 6909

Gast

Je bent gewoon nog te jong om met drugs om te gaan volgens mij! Niet dat ik zo oud ben, maar je gaat er onvolwassen *lees, niet verstandig* mee om, en lijkt het haast wel stoer te vinden soms.

lmbrgg

je hebt gelijk dat k er niet mee kon omgaan,,maar ik vind t idd erg stoer dat ik ziek ben booh(h) :hearteyes: beter als op vakantie gaan lkkr in de vakantie ziek zijn wat wil je nog meer :wave: hoie jong :sunglasses:

L

Lid 6909

Gast

Het is niet dat ik het jou gun om ziek te zijn, omdat je het er zelf naar maakt.

Maar je zit te praten over 'records' etc, dat je wel mooi zijn record heb gebroken, ook je posts in andere forumsecties.

Ik heb met je te doen dat je ziek bent, maar ook weer niet om de manier hoe je erover praat.

Atropa

Bewuste gebruiker

Als jij door het slijk was gehaald met fatale afloop hadden wij de prijs mogen betalen vanwege onze verdere onderdrukking die we krijgen door de media en jou actievoerende nabestaanden.

Paar tips dan maar:

- Laat je onderzoeken door een cardioloog
- Zoek contact met een neureoloog en bespreek dit 'voorval'
- Komende 10 jaar moet je alles aan de kant schuiven, inclusief alcohol, koffie en energydrinks

Bespreek dit met je ouders, als jij over een paar jaar bezwijkt aan een hersenbloeding of hartaanval vergeef je het jezelf nooit dat je je ouders in ontwetendheid hebt gelaten over hoe en wat.

lmbrgg

Atropa zei:
Paar tips dan maar:

- Laat je onderzoeken door een cardioloog
- Zoek contact met een neureoloog en bespreek dit 'voorval'
- Komende 10 jaar moet je alles aan de kant schuiven, inclusief alcohol, koffie en energydrinks

:openmouth:
gaat dat niet iets te ver ? :cry:

Mysticwarrior

Dat gaat zeker niet te ver! Dat jij dit niet inziet zal wel alles te maken hebben met je leeftijd, maar het word tijd dat je eerst op een gezonde manier met jezelf gaat werken. En je vooral niet langer bezig houd met enig soort drugs.

Maar ga eerst is gewoon naar de dokter! Ga hier goed met je ouders over praten, want ondanks dat jij hun niks verteld, vermoeden zij misschien wel meer dan jij denkt! En reken er op, dat je ouders zich diep in hart onwijze zorgen kunnen maken. Misschien als je wat ouder word, dat je het dan allemaal beter begrijpt. Maar voor nu, hou het gewoon voorledig gezien met drugs. Stop, want als je zo doorgaat ben je voor dat je ook maar volwassen mag worden, voorledig kansloos.

Mag ik wat aan je vragen, hoe zie jij graag jou toekomst?

Groetjes,
Mystic.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker

mee eens.. je hebt het nu eenmaal veelste ver laten komen,, nu moet je de consiquensies inzien(hou je dat ook typt) en die vallen inderdaad egt niet mee,,
maar het is jou toekomst!!
doe er wat mee!! :wave:

lmbrgg

Mysticwarrior zei:
Mag ik wat aan je vragen, hoe zie jij graag jou toekomst?

Groetjes,
Mystic.

ja klink wazig maar nadat het ijgenlijk begon heb ik er niemeer aan gedacht(daarvoor d8 k da heel erg veel aan) en kan k t me niet voorstellen ...:confused: maja ik drink gwoon tot mn 20ste geen alcohol meer en tot mn 25geen energie drink en koffie... ik ben niet vanplan om na mn ouders te gaan maar wel mn verslavingshulp weer op te gaan zoeken en ik ga dan na die dokter van me.... :confused: goed ide?? ben egt blij dat ik dit forum heb gevonden....

Atropa

Bewuste gebruiker

Je moet het natuurlijk zelf weten.

Maar je hebt al duidelijke signalen gehad dat je vatenstelsel en hart flinke klappen hebben gehad.

Die schokjes in je hoofd waren hoogstwaarschijnlijk problemen in het niet goed doorstromen van bloed en die steek in je hart een veels te hevige spieraanspanning van je hart (je hart is ook een spier). Xtc veroorzaakt overal spieraanspanning omdat de receptoren een veels te hevig en zeer frequent signaal geven naar de spieren toe om zich aan te spannen. Zeker met de achterlijke hoeveelheden die jij hebt gebruikt.

Verder heb jij te maken gehad met grote stijgingen van bloeddruk, en ook vaak een te rappe daling van bloeddruk. Je bent nog echt jong, dus je bloedvaten zijn nog erg sterk, maar het feit dat je als jeugdige tiener deze klachten al zo hevig hebt is zorgwekkend.

Ik ben geen arts, maar deze signalen zijn gewoon hevig.

lmbrgg

ik ben eeegt zooo dankbaar dat julie helpen he :hearteyes: en ik zal zeker doen wat julie zeggen wat goed is... na jullie luisterren(niks te verliezen..) na mezelf luisteren(mn leven te verliezen) dus ik ga egt doen wat jullie zeggen en zal nooit meer iets daarvan gebruiken en ik ga zelfs geen alcohol drinken een aantal jaren mischien 1 biertje op verjaardagen... maar ik heb nog steeds geen iode als k deze moet halen ofniet...

Robdebob zei:

*Update
Hier de supplementen die ik gebruik en waar ik ze besteld heb:
Vitamine C 1000mg

Gekocht bij Etos voor 13,75
5-HTP 50mg

Hier gekocht voor 18,35
Centrum multivitamine

Vrijwel in elke supermarkt te koop (wel duur: 22,95 of zoiets)
Melatonine 3mg

Gekocht bij deze webshop voor 13,95 voor 120 stuks

Belangrijkste bron: http://www.erowid.org

hier gevonden: '' posting.php?mode=quote&f=3&p=434735 ''

egt bedankt voor jullie hulp... en nee voor de mensen die dit denken...ik vind t niet ''stoer'' maar ik wil niet dat er iemand deze zelfde domme fout gaat maken... :cry:

Atropa

Bewuste gebruiker

Kijk, een biertje of bakkie koffie/red bulletje kan natuurlijk wel.

Maar waar het om gaat is dat je heel makkelijk weer verleid kan worden tot massa consumptie.

En wat er in je hoofd is omgegaan kan makkelijk weer opnieuw getriggerd worden door zaken die voor anderen dood normaal zijn. Zoals cafeine drinken of enkele glazen alcohol.

En je moet ook zeker zijn dat je hart en bloedvaten nog helemaal gezond zijn.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker

br1ins1 zei:
ik ben eeegt zooo dankbaar dat julie helpen he :hearteyes: en ik zal zeker doen wat julie zeggen wat goed is... na jullie luisterren(niks te verliezen..) na mezelf luisteren(mn leven te verliezen) dus ik ga egt doen wat jullie zeggen en zal nooit meer iets daarvan gebruiken en ik ga zelfs geen alcohol drinken een aantal jaren mischien 1 biertje op verjaardagen... maar ik heb nog steeds geen iode als k deze moet halen ofniet...

Robdebob zei:

*Update
Hier de supplementen die ik gebruik en waar ik ze besteld heb:
Vitamine C 1000mg

Gekocht bij Etos voor 13,75
5-HTP 50mg

Hier gekocht voor 18,35
Centrum multivitamine

Vrijwel in elke supermarkt te koop (wel duur: 22,95 of zoiets)
Melatonine 3mg

Gekocht bij deze webshop voor 13,95 voor 120 stuks

Belangrijkste bron: http://www.erowid.org

hier gevonden: '' posting.php?mode=quote&f=3&p=434735 ''

egt bedankt voor jullie hulp... en nee voor de mensen die dit denken...ik vind t niet ''stoer'' maar ik wil niet dat er iemand deze zelfde domme fout gaat maken... :cry:

ik ben erg blij te horen dat wij jou goed hebben geholpen :hearteyes: want daar doen we het voor(ik vind het iig fijn om mensen te helpen :mrgreen: ) (geeft me een goed gevoel) :hearteyes:

kijk ik vind het erg goed dat je naar ons luisterd.. maar pas wel op welke raden je opvolgt,, ik weet mischien van mezelf dat ik een goede sympatieke kerel ben die graag helpt en zoveel mogenlijk goede informatie geeft,, maar wat/wie zegt dat ik daadwerkelijk zo ben?? :wink: mischien ben ik wel een 50 jaar oude pedofiel die graag mensen ten onder ziet gaan door verkeerde info te geven op een drugsforum,, (je merkt natuurlijk wel als dat zo is) maargoed, het komt erop neer dat je niet zomaar iedereen zn reactie moet opvolgen,, lang niet iedereen heeft liefde voor elk mens :hearteyes: ,, trek een conclusie uit alle antwoorden,, zo kom je het beste achter de waarheid van iets,, zoek veel op!!.. en vraag veel hier op DF enzo!!,, wij:(de meeste goedaardige personen onder ons) helpen het liefst iedereen tegelijk maar je ziet veel meningsverschillen tussen de personen over drugs,, als je lang genoeg leest enzo, ontdek je zelf de feiten,, en dat is belangrijk als je verantwoord met drugs om wilt gaan,, gewoon de feiten kennen van de positieven en negatieven kanten van drugs en wat ze bijv: doen in je hersenen en wat de schades op lange en korte termijn zijn/(kunnen zijn) volgens mij weet je dat soort dingen nog niet helemaal(anders had je het nooit zover laten komen)
verder nog wat gekke tips:
probeer zelfvertrouwen te krijgen als je dat nog (deels) mist..
probeer heel erg te socialiseren,, veel nieuwe mensen leren kennen en vrienden maken!!
ga opbezoek bij familie die je lang niet hebt gezien,,..
probeer het leven zonder drugs( en zorgen + stress ) te lijden en lijd je leven zoals je dat deed toen je een onschuldig mooi fantasierijk zorgen+drugsloos leven lijden als baby/peuter/kleuter/kind!! dat is voor elk mens de mooiste tijd geweest!! (op enkele uitzonderingen na natuurlijk)
maargoed,, verder als je meer tips wilt/vragen wilt stellen/ dingen wilt weten,, dan moet je gewoon ff je msn PB-en en dan voeg ik je toe+ik stuur mijn msn terug.. dan kunnen we altijd makkelijk praten :wink: veel succes bij de dokter en verslavingszorg,,(je bent wel eerlijk tog??? :openmouth: ) is egt heel erg van belang!!... doe verstandig,,
owja en houd ons/mij iig :wink: op de hoogte wat je dokter/verslavingszorg als oplossingen enzo geeft en wat ze nogmeer zeggen :P en hoelang je clean bent (graag begindatum) en welke problemen je ervaart(en oplost) dan kunnen wij het online bijhouden en (hopelijk) telkens met een trots gevoel dit topic bekijken,, en mooie goede vooruitgang zien :hearteyes:
dit verhaal is eigenlijk veeeeeeeeeeeeeeeelste lang,,
ga er eens goed voor zitten, en denk goed na over dingen die ik je verteld hebt,,
houd vol en succes!!
als je maar in je zelf geloofd en je doel egt wilt berijken door er egt hard voor te gaan!!
owja en pm je msn maar gewoon:wink:.. ik stuurje die van mij anders wel ff eerst :wink: dan kunje zelf beslissen of je me op msn wilt ofniet :wink:
ik zou het iig niet erg vinden :rock:
relaxed :stoned: geniet nog van je slaap op zit moment!! :wink:
en dit verhaal is egt fcking veels te lang,, en ik blijf ook maar doorgaan :openmouth: :tearsofjoy: :rock: :rock:

:wave: :wave: :wave:

lmbrgg

hehe...ijndelijk klaar met lezen :tearsofjoy: grpje :smilingimp:
ik voeg je zo meteen toe op msn (h)
maar is dit normaal of draai ik door?? ik had nooit zelfvertrouwe nog niet s een klein beetje en nu heb ik zelfvertrouwen teveel :confused: maja is tog goed :mrgreen: ofniet??

(voor de laatste x moet k die medicijnen wat k net zij nu kopen??)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker

die 5-htp kan ik wel aanbevelen ja,, melatonine maak je zelf nog genoeg aan :wink: en vitamines.. tsja,, das gewoon normaal tg :wink:

lmbrgg

maar is het normaal dat ik me nu steeds vaker helemaal opreeg enz en veels te veel zelfvertrouwen heb gekregen??? reeg me steeds meer en meer op... :confused:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker

reeg?? sorry ben van de kaart en traag van begrip :rolleyes: gaat niet zo relaxed samen :tearsofjoy:

maargoed, houd anders een schema bij waarin alle klachten staan die je int begin had,, en dan werk je daar elke x in alsje merkt dat er iets is verbeterd of veranderd(positief en negatief) gewoon alles bij houden,, en dan ook egt goed bij houden,, dat je er ook zeker iets aan hebt,.. gewoon een soort dagboek(H),, maar dan anders :stoned:

welke klachten ervaar je nu nog?? of soms nog??

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter

Wat betreft die geheimhoudingsplicht van de huisarts. Een huisarts zal iets alleen doorspelen aan de ouders, als hier noodzaak toe is.
En dan geldt dat alleen voor mensen onder de 16 jaar. Dus als je 16 of ouder bent dan worden je ouders er gewoon buiten gelaten. Dit weet ik bijna zeker, want 16 jaar is een leeftijd waarbij je wettelijk gezien al aardig wat vrijheden hebt. Je mag b.v. vanaf je 16e seks hebben(klinkt een beetje simpel zoals ik het nu stel :P ) en brommer rijden en allerlei gevaarlijke vakantiebaantjes uitoefenen etc... Dus dan is het echt niet zo dat als je als 16 jarige naar de huisarts gaat, dat hij dan je ouders gaat opbellen.
(Dit weet ik dus niet 100% zeker, maar mijn mond valt echt mijlenver open :confused: als een huisarts in een dergelijk geval wel de ouders opbelt. Ik kan me dat echt niet indenken)

Maarre, indrukwekkend verhaal. Veel gezondheid toegewenst!

Bovenaan