afgekikt

Druppeltje

Bewuste gebruiker
heb me net hier aangemeld, had al dagen hiervoor eens hierop het eea doorgelezen.

heb net ook lopen zoeken hierop t forum en het zal uiteraard al vele malen (denik) zijn
ge/vermeld en geplaatst al.
maar omdat deze opzet van het forum nog niet helemaal bij 'mij' overzichtelijk overkomt plaats ik een nieuwe vraag maar: sorry als het al 1000 al hier staat !

Ik gebruik al een jaar of 10 basecoke. Niet dagelijks maar wel erg regelmatig. Ik werk, heb een huis, een vriend ...and so and so.. geen financiele problemen. Dus ben geen iemand die dagelijks loopt te scoren zegmaar.

Wie is er na lange tijd van gebruik van cocaine roken, gestopt? ben gewoon erg benieuwd?

Ik denk zelf dat ik kan stoppen, want ik doe het niet dagelijks, en heb een goede reden om het niet te doen,
maar op zijn tijd is het gewoon lekker en de financiele middelen laten het ook toe dusja..

ben gewoon benieud erna?!

Lizz

Belezen gebruiker
oh jij weer...... :wave:

dan was mijn 2de reactie onder ''meteen wc'' toch wel goed !

Had al zo'n idee dat jij het er moeilijk mee hebt en kappen ? Ja waarom kappen als het financieel kan en alles zit mee..?? Omdat jou vraagstelling al duidelijk genoeg is, een duidelijk antwoord....

Ik rook 1 a 2 keer per jaar, sinds 10 jaar....geweldig maar ik weet echt niet hoe het is om over ''stoppen'' na te denken....op is op...oke oke....even lullig, maar geen flashbacks ophalen die de toekomst bepalen....

oh ja, tiep maar gerust verder hoor.... :wink:

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Iris zei:
oh jij weer...... :wave:

dan was mijn 2de reactie onder ''meteen wc'' toch wel goed !

Had al zo'n idee dat jij het er moeilijk mee hebt en kappen ? Ja waarom kappen als het financieel kan en alles zit mee..?? Omdat jou vraagstelling al duidelijk genoeg is, een duidelijk antwoord....

Ik rook 1 a 2 keer per jaar, sinds 10 jaar....geweldig maar ik weet echt niet hoe het is om over ''stoppen'' na te denken....op is op...oke oke....even lullig, maar geen flashbacks ophalen die de toekomst bepalen....

oh ja, tiep maar gerust verder hoor.... :wink:

ikke nie precies begrijpen wat jij bedoelt met: "maar geen flashbacks.....bepalen" ..

ja stoppen tis net als sigaretten roken hè, waarom stoppen:
ja 1. t kost geld, en wanneer je stopt zou je geld overhouden.
en 2.voor de gezondheid? uhu..tja iemand ie nix doet, die gaat ook dood zelfs aan longkanker..

waarom dus stoppen met base-coke?
*coke kost geld(wat ik wel heb) * coke kost TIJD(de jaren vliegen voorbij)

waarom niet stoppen met base-coke!
*tis lekker ..uuhhhh ja dit is dus de reden..oja en heb weinig last- altijd al gehad van katers van wat voor drugs ook (behalve kater van alcohol-->bahhhzeg).

W.F.L.

Badass junkie
Haha, ja, moest ik in jouw situatie zijn zou ik ook geen reden zien om te stoppen :P Behalve dat ik het zelf niet flex vind om zo vaak te gebruiken en zoveel geld aan uit te geven, maar jij kennelijk wel. :P

Alleen 10 jaar regelmatig basecoke roken lijkt me niet echt heel relaxt. Klinkt misschien als een nutteloos verwijt, maar coke roken is wel wat anders dan sigaretten roken ofzo. Je zult het nog wel merken, denk ik :P

Druppeltje

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Haha, ja, moest ik in jouw situatie zijn zou ik ook geen reden zien om te stoppen :P Behalve dat ik het zelf niet flex vind om zo vaak te gebruiken en zoveel geld aan uit te geven, maar jij kennelijk wel. :P

Alleen 10 jaar regelmatig basecoke roken lijkt me niet echt heel relaxt. Klinkt misschien als een nutteloos verwijt, maar coke roken is wel wat anders dan sigaretten roken ofzo. Je zult het nog wel merken, denk ik :P

Hoop het niet!
kga stoppen,
wil het wil het ik kan het ik doe het~~!!!!

alleen weet nog niet wanneer.

Lizz

Belezen gebruiker
@flashbaks ophalen die de toekomst bepalen..

doel op de flash (back and back)....als je die zin vaak genoeg leest snap jem wel....dacht zelf ook al wat schrijf ik nu dan weer :confused: maar ja het rijmde zo mooi, dan zal er vast wel een kern van waarheid inzitten :grin:

Je wilt stoppen,je kunt het, je doet het...hmmmm...wat rijmt op wanneer ? Een keer ?

Ben trouwens ook wel benieuwd of er mensen zijn die na zo'n lange tijd zijn gestopt. Ik ken er geeneeeen en heb geen zin om die duizend berichten nu op te zoeken, waarvan ik niet weet of ze nu wel of niet gestopt zijn.

Tja een reden ''gezondheid'', wel het laatsde waar je aan denkt na een trekje...na 6 trekjes wil je (ikke dan) alleen een 7de en kan me dan niet meer schelen of Abraham bij de hemelspoort staat.

Als de tandarts en zijn mondhygieniste die week erop maar in de praktijk zijn....!

Druppeltje

Bewuste gebruiker
Iris zei:
@flashbaks ophalen die de toekomst bepalen..

doel op de flash (back and back)....als je die zin vaak genoeg leest snap jem wel....dacht zelf ook al wat schrijf ik nu dan weer :confused: maar ja het rijmde zo mooi, dan zal er vast wel een kern van waarheid inzitten :grin:

Je wilt stoppen,je kunt het, je doet het...hmmmm...wat rijmt op wanneer ? Een keer ?

Ben trouwens ook wel benieuwd of er mensen zijn die na zo'n lange tijd zijn gestopt. Ik ken er geeneeeen en heb geen zin om die duizend berichten nu op te zoeken, waarvan ik niet weet of ze nu wel of niet gestopt zijn.

Tja een reden ''gezondheid'', wel het laatsde waar je aan denkt na een trekje...na 6 trekjes wil je (ikke dan) alleen een 7de en kan me dan niet meer schelen of Abraham bij de hemelspoort staat.

ja zo waar!!!
als ik 1 trekje gehad heb... dan smaakt het alleen naar meer-> de 1e trek is wel het lekkerst de 2e en daarna volgende smaken only naar meer-------> ja onder het nemen van elke trek ::: zo fijn in me hoofie!!
maar spanning dak heb dan,
ik hoor ook dan alles he,
me gehoor is dan wel 1000 x beter.
dus de muziek heb ik dan ook onwijs zacht staan terwijl ik dat al als gewoon/hard ervaar.

flashback!! haha mooi verwoord ksnap em nu pas...

ooooow zie...
moet nu snel naar wc.. :flushed: :flushed: shame on me!!! (pfff onnodige info ben ik aan het melden)

weyoun22

Bewuste gebruiker
Druppeltje zei:
Hoop het niet!
kga stoppen,
wil het wil het ik kan het ik doe het~~!!!!

alleen weet nog niet wanneer.

Ik hoop echt voor je dat hier serieus in bent en dat je het wilt gaan halen. Een maat van me die ik al langer dan 10 jaar ken die heb ik in een paar jaar tijd door freebase coke helemaal naar de klote zien gaan. Hij had zijn VWO diploma en studeerde Geneeskunde in Groningen. Daar is hij is hij tegen freebase roken aangelopen en heeft alles ervoor opgegeven. Zijn mooi ingerichte appartement was na 2 maand helemaal leeg. Geen koelkast, geen TV, geen stoelen. Echt te ziek voor woorden. Gestopt met opleidingen en in een kraakpand gaan wonen. Hij heeft het bijna 3 jaar volgehouden en toen had ik hem huilend aan de telefoon omdat hij niet meer kon en niemand meer had. Destijds huurde ik samen met een maat een huis in Zwolle en ook mijn huisgenoot was net zo lang bevriend met hem. We zijn samen opgegroeid zeg maar.

Toen hebben we hem enkele maanden in huis genomen en het afkicken was bepaald geen pretje. Van zelfmoordneigingen en depressieve teruggetrokken dagen, tot dominante dagen waarbij hij om het minste of geringste helemaal kon flippen en fysiek geweld kon gebruiken. Maar hij was altijd wel te bedaren met "Naam, we nemen je gvd in huis omdat we om je geven en je willen helpen en dan ga je zo ordinair lopen doen?? Als je ons wat aan wil doen kun je opkankeren en dan sta je er ECHT alleen voor". Hielp meestal wel.

Na een half jaar heeft hij een flat gevonden en had hij een fulltime baan en was hij weer bezig met studies. En nu heeft hij zelfs een betere baan dan ik :grin:.

ER IS LICHT AAN HET EINDE VAN DE TUNNEL ALS JE WILT STOPPEN EN JE HEBT MENSEN DIE OM JE GEVEN.

Druppeltje

Bewuste gebruiker
ja stoppen.
is wel beter.

maar joh, je leeft maar 1 x denik dan-> en dan aan de andere kant : jaaa daarom juist Stoppen met deze shit.

kweet ik zal meer kunnen dan dit leven wat ik nu leid.

en toch:
weet ik, dat ik het, niet slecht doe,
ik doe dit al va. uuhhh (denk denk) 10 jaar zoiezo... het oud&nieuw millenium rookte ik dus al.
Ben best verantwoordelijk qua gebruik, ik doe het alleen omdat het kan, dus wanneer ik alles aan de kant heb: rek.betaald, (luxe) dingen heb gekocht (zoals kleren,cd's, boeken, and so and so)...en er word dus nooit van het laatste geld shit gekocht. Na een avond-nachtje gebruik is er altijd nog geld.
Ik bedeol ik zou zoveel meer coke telkens kunnen kopen,
maar dit alles doe ik dus niet.

maar altijd is stoppen beter

Bovenaan