afkick benzo

frenchcore

Experimenterende gebruiker
Heb gistere 6mg lorazepam ingenomen om te kunnen slapen , is dit veel ? Want voel me nu echt rot, precies een soort van afkick alles is heel wazig en heb gwn zin om terug mijn bed in kruipen en hopen da het morgen over is. Alvast bedankt

Soma

Bewuste gebruiker
6 mg lorazepam is verdomd veel volgens mij. Wssn zit dat spul nog in je bloed waardoor je even suf blijft. Van eenmalig gebruik ga je echt niet verslaafd geraken hoor :)

edit: ik heb een paar keer lorazepam 2,5 mg genomen en telken vond ik het ietsje té. Veel te suf en loom, geheugenverlies enzo.. Voor mij niet echt geschikt voor recreatief gebruik.

frenchcore

Experimenterende gebruiker
ja denk het ook , het waren pilletjes van 1mg maar had ergens gelezen dat je er 6 nodig had om goed effect te voelen. Voelde helemaal niets eigelijk en ben zelfs niet snel in slaap gevallen. Maar heb me vandaag , nu nog steed echt heel slecht suf en depresief gevoeld. Terwijl ik al een hele week goed gezind was.

Soma

Bewuste gebruiker
't Zal wel door die benzo's komen, het kan je emoties enorm afstompen. Dat had ik iig toch van lorazepam. Bij bromazepam en diazepam ervaar ik dat veel minder. En van alprazolam mag ik ook al niet teveel nemen dan 2 mg of ik wordt er depri van.. En midazolam, sja, das gewoon vaag :tongueout:

Oom Klaas

Badass junkie
Lorazepam heb ik eigenlijk altijd de volgende dag nog een soort "comfortably numb" gevoel, een soort lekkere afgestompte onverschilligheid.

Maar als ik het neem zit ik ook meestal op zo'n 10 mg, wat eigenlijk veel te veel is.
Gaten in het geheugen zijn dan ook gegarandeerd.

Flameon

Badass junkie
Woei 10 mg lorazepam, dat is behoorlijk veel. Daar krijg je inderdaad een super duf gevoel van en gaten in het geheugen zijn ook niet uit te sluiten. Je raakt zo wat in coma met die heoveelheden :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
1x in de trein terug uit Maastricht genomen, naar Schagen.
Zo'n 4 uur en een kwartier reizen, wat was dat lekker...weggezonken in m'n muziek en op het randje van bewustzijn gewankeld.
Toch een heel fijn gevoel, zelfs wetende dat ik weg kon vallen in een slaap die de komende 12 uur niet uit te komen is.
Maar thuis in de zetel en een strip in m'n maag, geweldig die roes die er uit voort komt.
Ik zorg wel altijd dat het huis veilig is, geen scherpe dingen en dergelijke om nog gevaarlijkere situaties te voorkomen...in zo'n roes ben ik mezelf niet.

Gevaarlijk lekker zelfs, en zoals je zegt ook nog kans op coma.

Daarom waag ik me niet vaak meer aan benzo's,
50mg Oxazepam is voor mij gevaarlijker dan coke.
Benzo's overtreffen voor mij iedere niet hallucinogene drug.
Ik sla sneller door met een doos oxa dan met wat dan ook.

Oh, wat krijg ik een zin :(

Lorazepam is volgens mij ook een hele nare benzo, kwa afkickverschijnselen die je ervan krijgt. Ik had ooit een doosje lorazepam...alles prima, totdat doosje op was. Toen heb ik me KUUUUT gevoeld zeg! Echt dagenlang! Ziek, depressief en totaal futloos!

zazzoo

Bewuste gebruiker
afkick na 1 dag en sporadisch gebruik lijkt me sterk, en 6mg is heus niet zo veel, hangt natuurlijk af van wat je gewend bent. Ik denk dat je echt de uitwerking nog voelde, de halfwaarde tijd is immers tussen de 9 en 16 uur bij lorazepam. Als je hier vaker last van hebt zou ik aan de dokter een kortwerkende benzodiazepine vragen, werkt vaak korter maar sterker, zo val je makkelijk in slaap en heb je de volgende ochtend niet dat brakke gevoel. Wat dat laatste betreft kan ik je zolpidem aanraden valt niet onder benzodiazepines enkel om chemische redenen maar de werking is net dezelfde. halfwaarde is 2tot4 uur dus perfect om in te slapen.

anon22

Belezen gebruiker
een benzo afkick is peanuts

als je een ghb afkick regelmatig meemaakt,
merk je een benzo afkick niet eens meer. :tearsofjoy:

zazzoo

Bewuste gebruiker
Bedoel je dan van langdurig GHB gebruik? Ik heb het niet over sporadisch benzo gerbruik he, K'heb mensen gezien die nog amper konden lopen door de afkick.

Spor

Wijs gebruiker
anon22 zei:
een benzo afkick is peanuts

als je een ghb afkick regelmatig meemaakt,
merk je een benzo afkick niet eens meer. :tearsofjoy:

En benzo afkick is echt geen grapje !

En als je een ghb afkick regelmatig meemaakt moet je je misschien toch eens af gaan vragen, denk je niet... ?

Bovenaan