K-rbo
Experimenterende gebruiker
Hallo, ik ben 36 en ben heroine beginnen gebruiken toen ik 27 was. Ik ben begin dit jaar in de gevangenis beland wegens medeplichtigheid aan handel, er woonde namelijk een vriend bij mij in die dealde.Ik kreeg dan ook dagelijks mijn gratis 2 gram en kocht ook wat bij soms.Ik ging in ruil klanten bedienen buiten, ook omdat ik niet teveel volk in mijn appartement wou.Alleen de beste klanten die 5 of 10 gram kochten.Toen is de politie bij mij thuis binnengevallen(om 7u smorgens
) na een maand telefoontap.resultaat: 4 maand cel.Nu ja, in sommige Belgische gevangenissen kan je methadon krijgen en ik had geluk dat de gevangenisdokter het wou geven.Het duurde wel 3 dagen voor ik mijn eerste dosis kreeg, en dat was toen ook nog maar 20mg die elke 3 dagen verhoogd werd met 5mg om tot 70mg te komen.kwestie van geen hoge dosissen te geven aan nietgebruikers die misbruik willen maken van dat systeem. Ik heb bijna 1 week afkick gehad tot het een beetje begon werken.In de cel had ik genoeg tijd om eens mijn leven te analyseren en ik kwam tot het besluit om er compleet voor te gaan en volledig te stoppen en een andere levensweg te bewandelen.toen ik uit de gevangenis ontslaan was in augustus heb ik dan ook maar besloten om géén, maar dan ook géén enkel contact te hebben of zoeken met gebruikers die ik kende al waren het nog zo'n "goede" vrienden.resultaat: ik constateerde dat ik geen enkele vriend meer had die niet gebruikte.Gelukkig kon ik terugvallen op mijn famile(moeder,vader,broer) die me erg steunt.En ik kan jullie verzekeren, als je dit niet doet blijft de kans bestaan dat je op een dag hervalt door om te gaan met die mensen.Ik hoop alleen maat dat ze ook stoppen op een dag.en de methadon? ik was op 70mg toen ik de gevangenis verlaatte in augustus.nu, in december sta ik nog op 12mg, ik zak om de 10 dagen met 2 of 3 mg naargelang ik me voel.maar sedert ik ongeveer op 20 mg ben gekomen begon ik lichte afkickverschijnselen te krijgen.het is nu al meer dan een maand dat ik die ongemakken doorbijt(pijn in de spieren vnl rug,slecht slapen,te koud of te warm) maar het is nog draaglijk.mijn vraag is nu of er iemand middelen kent om deze ongemakken te onderdrukken.Ik had gedacht aan valtran of lichter.bedankt
ik hou jullie op de hoogte...
ik hou jullie op de hoogte...