Afkick report verslaafde smoker

Lars073

Newbie
Haii iedereen,

Ik ga stoppen met blowen.
Dat na 5 jaar elke dag minstens een gram weg gerookt te hebben is t voor mij op dit moment wel klaar? Ik kom niet vooruit, heb geen motivatie mijn gevoelens zijn weg geduwt. En maak alleen maar domme keuzes. Dus is voor mij de tijd gekomen, ik ben alleen bang dat ik over 3 dagen weer een joint in mijn mone heb zitten.. Iemand tips, ervaringen ofzo?
Ik zal na de verloop van de dagen een report geven. Ook rot is dat al mijn vrienden meestal de hele dag in de shop zitten of aan het blowen zijn, hoe deden jullie dat? Sloten jullie jezelf op?

Aniet_Speed

Badass junkie
Ik deed het met pure wilskracht, na 10 jaar dagelijks blowen, was niet makkelijk maar wel gelukt.. Heb zware momenten gehad en paar weken heel kut geslapen, maar na 2 weken was het over, beste beslissing ooit geweest. Zo fijn om niet meer afhankelijk te zijn... Als je maar wilt is alles mogelijk🙂

Lars073

Newbie
Dit gaat me zeker wel lukken, vandaag de eerste dag ben net wakker geworden, zo lekker ontbijten en iets gaan doen waardoor ik afleiding heb! Bedankt voor de motivatie.

Aniet_Speed

Badass junkie
Dat is de key, afleiding zoeken de hele dag en jezelf moe maken, zodat je s avonds uitgeput kan slapen zonder die joint voor slapengaan😉. Gewoon een pleures eind gaan lopen of fietsen ofzo, wat je leuk vind, zolang je maar in beweging blijft want als je zittende (leuke) activiteiten doet lig je wss vanavond alsnog wakker en dan wordt het lastig..

Veel plezier/succes🙂

*.exe2.0

Wijs gebruiker
sport!
huis schoonmaken, opruimen
ouwe klussen gaan afmaken
mediteren
zelfhulp boekjes lezen
podcasts luisteren die je mentaal ondersteunen
slapen, slaapritme aanpakken
gezond(er) eten
van je afschrijven, elke dag ff posten hier hoe het gaat met je

er komen pieken en dalen maar als je je inzet, stabiliseert je situatie des te sneller
het zijn allemaal fasen

ik spreek uit ervaring
en ik kon het dus jij ook

peace!

Laatst bewerkt:

Lars073

Newbie
Thankss allemaal voor de steun, vandaag al mn spulletjes included mijn wiet weg gegeven, al mijn vrienden een opdonder gegeven en verteld dat als hun zo doorgaan ik ze niet meer hoef te zien en lekker weze hardlopen met broertjelief, kortom als dit mn 1e dag was is het mooi ingewijd. Dalijk een filmpie aan en een paar melatonine's de mik in gooien en hopelijk een keertje vroeg slapen? Fijne avond iedereen en alvast welteruste!

Syl

Badass junkie
Thankss allemaal voor de steun, vandaag al mn spulletjes included mijn wiet weg gegeven, al mijn vrienden een opdonder gegeven en verteld dat als hun zo doorgaan ik ze niet meer hoef te zien en lekker weze hardlopen met broertjelief, kortom als dit mn 1e dag was is het mooi ingewijd. Dalijk een filmpie aan en een paar melatonine's de mik in gooien en hopelijk een keertje vroeg slapen? Fijne avond iedereen en alvast welteruste!

Dat klinkt super goed Lars 💪
Op naar dag 2!!!!
Fijne avond en hoop dat lekker slaapt!!

Syl

Badass junkie
Lekker bezig Lars!!.
Je houd jezelf goed bezig zodat je afleiding hebt, dat is super!.
Hele fijne dag vandaag!!.
Je bent super goed bezig!! 💪

R

Revolutionair

Gast
Ik heb 15 jaar geblowd.
Vele tips enzo..
Maar wat is gewoon doorslaggevend?
Je moet het gewoon zat zijn!
F*** die wiet, je ziet het elke dag stoned brengt je nergens.
Je hebt het besef al, kom op het punt dat je het zat bent en dan ben je er echt wel klaar mee.

Succes

Lars073

Newbie
Ik heb 15 jaar geblowd.
Vele tips enzo..
Maar wat is gewoon doorslaggevend?
Je moet het gewoon zat zijn!
F*** die wiet, je ziet het elke dag stoned brengt je nergens.
Je hebt het besef al, kom op het punt dat je het zat bent en dan ben je er echt wel klaar mee.

Succes

Ja daar heb je zeker gelijk in,
Ik ben er ook helemaal klaar mee,
Daaron zet ik er een punt achter.
Deze topic geeft me veel motivatie vandaar!

Bedankt!

Syl

Badass junkie
Haai syl,

Vandaag lekker bankgehangen en met mn moeder een beetje bijgepraat.
Net lekker gegeten bij een maatje van me, zo een filmpie op en daarna slapen?

Groetjusss

Hey Lars,

Dat klinkt als een chille geslaagde dag!!.
Lekker bezig jij!!!.
Fijne avond!! 🍿😎

Lars073

Newbie
Hey Lars,

Dat klinkt als een chille geslaagde dag!!.
Lekker bezig jij!!!.
Fijne avond!! 🍿😎

Zeker zeker, was zeker geslaagd.
Heb een erg slechte band met mijn familie die ik nu goed aan het verbeteren ben.
Dus ik ben echt wel trots op mezelf.

Bedanktt!! En fijne avond.

De Zandman

DF-koning
Als je eens een lijst maakt, met aan de linkerkant de voordelen van blowen, en aan de rechterkant de nadelen.
Zet dat maar eens naast elkaar.
De uitkomst hiervan is bijna altijd dat er veel, veel meer nadelen zijn.
Laat dan. die lijst eens goed op je inwerken.
Dit....helpt. jazeker!

Bovenaan