Afkick

Prinsnick

Newbie
Heb een vraagje, mijn afkick (tijd trager, slecht gezind, etc) is al eerder begonnen dan ik had verwacht maar ik heb nog steeds een beetje speed die ik zou gaan gebruiken(maar heb gewoon men lijn te laat genomen). Ik wil gewoon vanavond rond 23 uur in slaap vallen kan ik dan nu tijdens men afkick niet gewoon nog een lijntje nemen dat ik minder slecht gezind etc ben en straks lekker jointje roken voor het slapen gaan?

Grtzz

Lana

Wijs gebruiker
Als je zoveel ervaring met speed hebt, dat je ervan moet afkicken, dan weet je toch wel wat je kan hebben om nog te kunnen slapen?

Lana

Wijs gebruiker
Supervlieg zei:
Lana zei:
Als je zoveel ervaring met speed hebt, dat je ervan moet afkicken, dan weet je toch wel wat je kan hebben om nog te kunnen slapen?
hij bedoelt de comedown :P

Ooh hihi ik denk al. Wil je beginnen met afkicken en dan vraag je je af of je dat ene lijntje nog effe moet nemen. Zo kwam het op me over.
Bedankt voor de opheldering haha.

TofkeThe1

Experimenterende gebruiker
Moet wel helpen gewoon zorgen dat er genoeg weed inzit en straf genoeg is, en ni te lang wachten alvorens je erin kruipt.
Persoonlijke ervaring!

richie87

Belezen gebruiker
dagen na speedgebruik (nachtje door) ben ik echt wel brak:confused: gewoon echt niet lekkerr...maja das de prijs heh :rolleyes:

Bovenaan