Afkicken GHB.

Overcome

Belezen gebruiker
Hallo Mensen.

Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden.
(ik hoef niet te horen hoe slecht ik wel niet bezig ben geweest, want daar ben ik me van bewust, en daar wil ik nu verandering in brengen)

Ik ben eind Juni begonnen met GHB, en vond het effect al zo snel zo lekker, dat binnen ik binnen enkele weken al 3/4 keer per week GHB gebruikte.

Ik denk dat ik ongeveer per keer 15ML heb genomen
(op door de weekse dagen 5/10 ml, en dan in de weekenden liep dat op tot ongeveer 30ML)

Nu ben ik gaan inzien hoe erg GHB mijn leven beheersde, en ik wil er mee stoppen, cold turkey, maar is dit gevaarlijk?

Ik ben een vors gebouwde jongen, heb nu 3 dagen niks gehad, en nog geen klachten, behalve dat ik onrustig ben (maar die onrust komt denk ik vooral omdat ik ook ben gestopt met blowen).

is het gevaarlijk als ik er nu cold turkey mee stop? na ongeveer 4/5 maanden.

Groetjes, Robert.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je bent 3 dagen gestopt ??? Geen probleem

En als je afhankelijk wordt van de ghb moet je wel veel meer hebben gehad en +50ml per dag hebben. Als je dan enkele uren niets hebt ga je je onrustig voelen, bizarre angsten, koud zweet....

Soma

Bewuste gebruiker
Je bent lichamelijk helemaal niet verslaafd hoor, anders had je al lang afgezien. Geestelijk is dan weer iets anders.

Atropa

Bewuste gebruiker
Als je lichamelijk verslaafd bent merk je de eerste uren na de uitwerking van je laatste dosis al zeer hevige withdrawals.

Jij hebt dik geluk. Als je al 3 dagen nuchter rondloopt voor wat je gebruikt hebt en slechts wat onrustig bent ben je allang clean.

Je hoeft niets meer te nemen dus. Puur geestelijke kwestie van laten staan.

Overcome

Belezen gebruiker
Ik ben nu bijna 1 week clean, nog steeds geen klachten!, verbaast me toch wel, want ik heb toch in 4/5 maanden dik 1 liter weg getikt, ik denk zelfs wel 1,5... ook geestelijk heb ik geen last... ik ben ook gestopt met blowen, daar heb ik het veeeeeel moeilijker mee!, of het is de onbewust de combinatie!, thanks voor de reacties!

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Goed zo! Gewoon stoppen kan gevaarlijk zijn heb ik zojuist vernomen, dus het beste is langzaam afbouwen... Overigens is dat overal altijd wel de makkelijkste weg, maar niet direct stoppen ben je toch nog bezig en is de kans op terugval 3x zo groot.

Heb overigens nooit begrepen wat mensen zo boeiend vinden aan GHB, val er alleen eigenlijk alleen maar van in slaap, bbborrrrriiinggggg

Flugeltje

Wijs gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Goed zo! Gewoon stoppen idd is het beste, kan in feite overal mee behalve alcohol... Dan heb je kans op een hersenbloeding als je elke dag sterke drank drinkt en ene keer stopt! Daarom moeten die mensen ook vaak naar afkick kliniek, niet omdat het stoppen makkelijker maakt maar het is echt gevaarlijk. Voor zover ik weet is dat met GHB niet echt een probleem.

Heb overigens nooit begrepen wat mensen zo boeiend vinden aan GHB, val er alleen eigenlijk alleen maar van in slaap, bbborrrrriiinggggg

Wat voor poep praat jij man, alleen die laatste regels kan ik snappen, dat is juist een eigen mening

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Goed zo! Gewoon stoppen idd is het beste, kan in feite overal mee behalve alcohol... Dan heb je kans op een hersenbloeding als je elke dag sterke drank drinkt en ene keer stopt! Daarom moeten die mensen ook vaak naar afkick kliniek, niet omdat het stoppen makkelijker maakt maar het is echt gevaarlijk. Voor zover ik weet is dat met GHB niet echt een probleem.

Wat voor poep praat jij man, alleen die laatste regels kan ik snappen, dat is juist een eigen mening

Wat bedoel je? Ok misschien moet ik heroine en crystal meth bij het lijstje sterke drank toevoegen, maar nam aan dat de meeste mensen dat hier niet doen... Dagelijks sterke drank drinken is het ergste wat er is, en kan 's nachts een hersenbloeding opleveren als je van de ene op de andere dag stopt! Ga maar navragen bij een ziekenhuis als je me niet gelooft :wink: !

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
BigBadWeirdo zei:
Als je cold turkey stopt bij een langere GHB verslaving ga je ook gewoon dood hoor. Dus ik snap je ook niet echt...

Nou daar heb ik echt nog nooit van gehoord... Heb zelf ook vrienden die na maanden GHB gewoon stopten zonder problemen... Goed als jullie er 100% zeker van zijn zal ik mijn bericht aanpassen... [DONE] Wil hier natuurlijk geen slechte adviezen geven :beer:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Atropa heeft het eens duidelijk beschreven

Hoe kan iemand uberhaupt cold turkey van GHB verdragen? De eerst afkicks, ruim alvorens het hart begint te vertragen en zichzelf stopzet, zijn namelijk al te extreem voor woorden, complete hoorstoornissen, hallucinaties die aan de buitenkant van je gezichtsveld beginnen en naar binnen trekken, monsters, personen zien voor enkele seconden, opgezwollen kop en handen, horror dromen en wakker schrikken en slaapdronken het verschil niet meer weten tussen realiteit en droom. Bizarre angst en waakzaamheid zonder aanleiding, noem maar op.

Afkicken zoals artsen, verslavingsartsen, klinieken dat doen, leidt op den duur tot dood bij zware G verslaafden omdat zij niet de tapering off methode toepassen. Fuck benzo's, pharms en alcohol, je weet gewoon niet of je alle receptoren bezet houd, GABA A èn B en de alles neureologisch terugzet naar z'n oude, onafhankelijke opereren. Met GHB heb je de volle zekerheid dat je vroeg of laat weer geheel clean kunt zijn. Zonder er ooit nog klachten aan over te houden.

Dit is geen coke of opiaat verslaving waarbij er een cravingsdrang is, en jezelf een hoopje ellende voelen. Dit gaat om de langzame stopzetting van je ademhalingsapparaat, bloedsomloop en je hart.

Voor een G verslaafde is G net zo essentieel als zuurstof.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Flugeltje zei:
Atropa heeft het eens duidelijk beschreven

Hoe kan iemand uberhaupt cold turkey van GHB verdragen? De eerst afkicks, ruim alvorens het hart begint te vertragen en zichzelf stopzet, zijn namelijk al te extreem voor woorden, complete hoorstoornissen, hallucinaties die aan de buitenkant van je gezichtsveld beginnen en naar binnen trekken, monsters, personen zien voor enkele seconden, opgezwollen kop en handen, horror dromen en wakker schrikken en slaapdronken het verschil niet meer weten tussen realiteit en droom. Bizarre angst en waakzaamheid zonder aanleiding, noem maar op.

Afkicken zoals artsen, verslavingsartsen, klinieken dat doen, leidt op den duur tot dood bij zware G verslaafden omdat zij niet de tapering off methode toepassen. Fuck benzo's, pharms en alcohol, je weet gewoon niet of je alle receptoren bezet houd, GABA A èn B en de alles neureologisch terugzet naar z'n oude, onafhankelijke opereren. Met GHB heb je de volle zekerheid dat je vroeg of laat weer geheel clean kunt zijn. Zonder er ooit nog klachten aan over te houden.

Dit is geen coke of opiaat verslaving waarbij er een cravingsdrang is, en jezelf een hoopje ellende voelen. Dit gaat om de langzame stopzetting van je ademhalingsapparaat, bloedsomloop en je hart.

Voor een G verslaafde is G net zo essentieel als zuurstof.

Ok thanks voor de toelichting, sjesus joh ik heb mensen na jaren coke zien stoppen die nog niet zulke problemen hadden. Die werden echt superrusteloos, achterdochtig, zweten, nachtmerries noem maar op, maar dit :openmouth: ! Vanaf nu is GHB ook uit mijn lijstje geschrapt.

Wat een troep zeg :kots: , ik houd het wel bij LSD of 2cb mocht ik in de lente weer eens willen spacen...

Bovenaan