Afkicken met phenibut

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
L

Lid 152537

Gast
Hallo allemaal,

ik ben nu een jaar verslaafd aan ghb. Afbouwen heb ik geprobeerd maar dit werkt niet voor mij. Ik weet dat dit echt geen goede optie is maar ik ga het toch proberen afkicken met phenibut. Ik ben op de hoogte van de gevaren als ik het langer doe dan 3 dagen dus ik ga dit zeker niet doen. Ik sta vast bij dat ik het zo wil proberen. Ik zou graag wat persoonlijke ervaringen willen weten van iemand die dit ook geprobeerd heeft en gelukt is. Hoelaat had je de laatste dosis g gepakt? En hoelaat de phenibut? Ik heb erg veel gelezen maar zou toch nog wat tips willen van hoe ik dit het beste zou kunnen doen. Als dit niet lukt dan ga ik naar een afkick maar dat is echt mijn laatste optie. Ik wil echt stoppen en ik hoop echt dat ik tips krijg van hoe ik dit het beste kan doen en geen antwoorden van je kan het beste naar afkick gaan want dat begrijp ik zelf ook.
Ook zou ik graag tips willen van wat ik moet doen als ik eenmaal gestopt ben. Ik ben zo bang van hoe mijn leven er dan uitgaat zien en hoe ik dan alles ervaar.

super bedankt alvast
Ga gewoon naar detox, voel je je veiliger ook met de verpleegkundigen, en ze brengen je de ghb hoef je allemaal niet zelf aan te denken, en je hebt minder verleiding. En met phenibut afbouwen is dom, dan moet je gewoon met ghb doen als je ghb afbouwt.. ja je krijgt waarschijnlijk een delirium van de overschakeling van straat g naar xyrem, maar zo erg zijn die niet. Het word pas erg als je er 3 keer bent geweest. ( in detox )

wil je echt niet kliniek, zoek een arts die baclofen geeft :) ga niet met phenibut kloten.

Kris88x

Newbie
Ga gewoon naar detox, voel je je veiliger ook met de verpleegkundigen, en ze brengen je de ghb hoef je allemaal niet zelf aan te denken, en je hebt minder verleiding. En met phenibut afbouwen is dom, dan moet je gewoon met ghb doen als je ghb afbouwt.. ja je krijgt waarschijnlijk een delirium van de overschakeling van straat g naar xyrem, maar zo erg zijn die niet. Het word pas erg als je er 3 keer bent geweest. ( in detox )

wil je echt niet kliniek, zoek een arts die baclofen geeft :) ga niet met phenibut kloten.
Bedankt voor je bericht ookal zei ik dat ik niet zon berichten wil. Ik ben helemaal van de ghb af, door phenibut en door de mensen die op dit bericht antwoorden met antwoorden waar ik om vroeg. Ik dacht dat ik echt helemaal anders zou worden nu ik gestopt ben maar ben gewoon precies hetzelfde gebleven alleen zonder de ghb. Ik kan weer lekker een hele nacht door slapen. Ieder zn eigen mening maar ik ben door phenibut echt geholpen en ga nooit meer ghb aanraken. Mochten mensen dit bericht ook lezen, als je echt sterk van jezelf bent en na 2 dagen phenibut ook laat is dit echt wel te doen.

Natuurlijk is het beste naar afkick gaan. (Voor dat mensen dat weer hierop reageren)

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
Denk dat je beter vliegenzwam kunt microdoseren, dat heeft geen withdrawals en phenibut
juist wel, een vrij heftige vergelijkbaar met GBH dus is een beetje van de regen in de drup.

L

Lid 152247

Gast
Denk dat je beter vliegenzwam kunt microdoseren, dat heeft geen withdrawals en phenibut
juist wel, een vrij heftige vergelijkbaar met GBH dus is een beetje van de regen in de drup.
Dit advies is goedbedoeld maar kan gevaarlijk uitpakken

De reden dat phenibut een ghbverslaving kan opvangen is omdat het ongeveer hetzelfde werkt op je GABA B receptoren. Vliegenzwam doet dat niet.. dus als je dan jouw advies opvolgt..krijgt de verslaafde zijn shot niet meer..gaba b Receptoren ontvangen niets meer..cold Turkey als gevolg en dat kan levensgevaarlijk zijn!
Een withdrawal kan je pas krijgen als je langdurig phenibut misbruikt, zo te lezen heeft TO het maar 2 dagen gedaan.

Wat jij denk ik bedoelt met microdoseren is dat TO lekker in haar vel gaat zitten. Maar dat is pas een optie nà dat TO is afgekickt.

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
Dit advies is goedbedoeld maar kan gevaarlijk uitpakken

De reden dat phenibut een ghbverslaving kan opvangen is omdat het ongeveer hetzelfde werkt op je GABA B receptoren. Vliegenzwam doet dat niet.. dus als je dan jouw advies opvolgt..krijgt de verslaafde zijn shot niet meer..gaba b Receptoren ontvangen niets meer..cold Turkey als gevolg en dat kan levensgevaarlijk zijn!
Een withdrawal kan je pas krijgen als je langdurig phenibut misbruikt, zo te lezen heeft TO het maar 2 dagen gedaan.

Wat jij denk ik bedoelt met microdoseren is dat TO lekker in haar vel gaat zitten. Maar dat is pas een optie nà dat TO is afgekickt.
Amanita Muscaria werkt inderdaad op de Gaba-A en niet op Gaba-B, waar dan benzo's en GBH op werken, maar het werkt ook bij
benzo withdrawals volgens sommigen, en dat is niet zo heel vreemd want zoals ik het begrijp is Gaba-A een krachtiger netwerk,
en bovendien gaat de AM ook op het Muscarine netwerk zitten, wat je verscherpt en dat is wel een prettige steun denk ik bij
withdrawals. Maar het is wel nieuw terrein, kon niets vinden online over de combo.

Kwatzakottel

Bewuste gebruiker
Maar je hebt gelijk, waarschijnlijk, je moet eerst die GBH withdrawal taperen met iets anders. Of dat ook met amanita kan, waarschijnlijk niet.
Maar ik weet wel dat benzo withdrawal met amanita naar verluidt dragelijker is.

De Zandman

Badass junkie
En wat zijn de straat prijzen ongeveer van diazepam? Ik ga dit bij een dealer halen maar weet de prijzen daar echt niet van. Niet dat ik dalijk er echt te veel voor betaal.
Deze vraag is hier op DF VERBODEN!
Dus een antwoord ga je hier niet op krijgen.
Eerder kan je een ban verwachten.
Lees eerst de voorwaarden van DF eens door...

• Like
Waarderingen: Juun

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
En wat zijn de straat prijzen ongeveer van diazepam? Ik ga dit bij een dealer halen maar weet de prijzen daar echt niet van. Niet dat ik dalijk er echt te veel voor betaal.
Duidelijk de forum regels niet gelezen? Hier ga ik je een tijdelijke ban voor geven waar je dan eigenlijk gewoon mazzel mee hebt.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Hoi ik reageer wat maanden later maar ik heb een vraag.
Heb je een verslaving van ghb van 1 jaar lang gestopt met 3 dagen phenibut?
En dan met 2 gram per dag?
Als dat zo is dan is die hele ghb verslaving dus zo op te lossen..

Ik zelf gebruik nooit zo lang.
Twee weken is voor mij echt al te lang.
Maar ik gebruik phenibut met stapel effect.
2.5 gram nu 6 uur later 1 gram en dan 6 uur later nog een gram. B.V.

Maar na een jaar met 2 gram per dag is nogal een simpele oplossing!
En al die detox klinieken zijn maar aan het klooien weken lang..

De Zandman

Badass junkie
En al die detox klinieken zijn maar aan het klooien weken lang...
Noot: Dat is nogal wat, om dit zomaar te zeggen! Hoe kom je hierbij?!
Wat ik van deze conclusie vind, is dit:
Gelul. Gelul van de bovenste plank!
Als ik geen opname in deze klinieken had gekregen, dan lag ik nu in de goot.
Of dreef mijn as in de zee.
Want deze klinieken hebben mij totnogtoe gered. Ik ben van drank, en benzo's af. Zo ook oxcycodon.
Jazeker!
Dus niet zomaar gaan lullen.

GHB verslaving zo op te lossen??!
Als dat zo zou zijn, waarom zijn er zoveel mensen, die hier de grootste moeite mee hebben?!
Wat denk je nou zelf?
Alweer....nonsense.

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Als dat zo zou zijn, waarom zijn er zoveel mensen, die hier de grootste moeite mee hebben?!
Wat denk je nou zelf?

Ik lees dus veel vaker dat mensen na een lange bing er binnen een paar dagen vanaf zijn met phenibut.
Op Reddit genoeg voorbeelden.

Dus dat is geen gelul maar een serieus ondewerp.
Waarom weken lang afbouwen vol met benzo's als het makkelijker kan.

Maar ja je komt een beetje agressief over en ik vind het wel stoer van je om zo online te praten alleen daar komen we niet verder mee.
Ik hoor graag van iemand die na een lange bing van maanden. Binnen een paar dagen eraf was. Dan kunnen veel mensen geholpen worden.

Blyatman

Badass junkie
Want deze klinieken hebben mij totnogtoe gered. Ik ben van drank, en benzo's af. Zo ook oxcycodon.
Jazeker!

Wat denk je nou zelf?
Alweer....nonsense.
Afkicken met phenibut en de successen hierachter is geen nonsense.
misschien moet je jezelf meer gaan inlezen over mensen die phenibut gebruiken om af te kicken. Sterker nog mijn partner is een direct ervarende hiermee. Enige sonsense die uitgekraamt wordt is door jou.

Blyatman

Badass junkie
Jazeker!

Wat denk je nou zelf?
Alweer....nonsense.
Tevens, de afkick kliniek heeft mij vroeger verder de verdoemenis in geholpen toen ik met een drank en cocaïne en benzodiazepine verslaving zat.. die verhoogde mijn dosissen van benzo’s terwijl ik daar juist vanaf moest.
Omdat het jou heeft geholpen wilt niks zeggen tegenover anderen en hun ervaringen met klinieken!

Hardcore_frk

Badass junkie
Een GHB verslaving is in veel gevallen prima op te lossen met Phenibut.

Alleen met extreme verslaafde is dit niet aan te raden. Maar na een flinke binge sessie of aan het einde bij het afbouwen een perfect middel.
Ohja, even tussendoor.. Ik heb zelf tevens zeer goede ervaringen met benzo afkick door het enkele dagen gebruiken van Phenibut.

Je kunt je tolerantie in een paar dagen gigantisch laten droppen, zonder dit eigenlijk door te hebben! Daarna snel afbouwen of het liefste cold turkey (mijn voorkeur).

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Kon er niet helemaal uit opmaken hoeveel phenibut TS had gebruikt om na een jaar ghb gebruik te stoppen. Misschien komt hij nog online.

Ik ga phenibut ook wat minder nemen in het vervolg daar slaap je beter door.

Ik vind de comedown van 3 weken ghb al enorm.
Kan me niet voorstellen maanden of jaren.
Als TS echt een jaar lang heeft lopen bingen en er dan vanaf komt met 3 phenibuts op een avond, dan laat ik die zware benzo's wel achterwegen in vervolg.

De Zandman

Badass junkie
Omdat het jou heeft geholpen wilt niks zeggen tegenover anderen en hun ervaringen met klinieken!
Ik heb respect, en veel lof voor een tweetal klinieken waar ik een wijle heb mogen verpozen, en van 2 stevige verslavingen ben afgekomen.
Ik heb daar trouwens meerdere mensen gezien, die na een zware strijd het gered hebben.
Ook heb ik mensen gezien die het niet lukte.

Maar om in zijn algemeenheid een dergelijke conclusie te posten als zouden "alle klinieken maar aanklooien", dat is mij veel te gortig.
Jazeker!

L

Lid 152247

Gast
Af kicken met phenibut is
A succes niet gegarandeerd, (juiste dosis, niet ziek worden

B je bent nog steeds knetterverslaafd aan de ghb psychisch!!

Onderschat dat niet! In een detox is veiliger en je leert er weer slapen. Kan het sneller: ja, maar alleen fysiek. Dus als je na je phenibutdag klaar bent..spoel al je g weg, dan nog adviseer ik behandeling of iets dergelijks. Hoe wen je aan het nuchter zijn zijn..waarom zero tolerance etc etc. Er zijn er veel die helemaal klaar zijn met G, tot ze nuchter zijn ..of zichzelf beloven enkel recreatief te zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:

Roe

Newbie
Ik ben onlangs na 3jr zwaar verslaafd geweest te zijn aan de g met zwaar bedoel ik 5ml om de 1.5 a 2u. Lichamelijk als ik iets langer dan me dosis die ik in moest nemen sliep ik zowat het 3dubbele moest nemen om me weer normaal te mogen voelen gestraft leek dit wel. Om vele redenen veilig thuis en dat soort rottige instanties heb ik het met pheny gedaan 1e keer mislukt ben geen opgever want ben nu 3wkn vd g af. Ik weet nog een lange weg te gaan clean worden voor sommige geen probleem voor sommige wel....maar clean blijven thats the shizzle.

Sebas-

Belezen gebruiker
Ik ben onlangs na 3jr zwaar verslaafd geweest te zijn aan de g met zwaar bedoel ik 5ml om de 1.5 a 2u. Lichamelijk als ik iets langer dan me dosis die ik in moest nemen sliep ik zowat het 3dubbele moest nemen om me weer normaal te mogen voelen gestraft leek dit wel. Om vele redenen veilig thuis en dat soort rottige instanties heb ik het met pheny gedaan 1e keer mislukt ben geen opgever want ben nu 3wkn vd g af. Ik weet nog een lange weg te gaan clean worden voor sommige geen probleem voor sommige wel....maar clean blijven thats the shizzle.
3 weken clean van de G na jaren dagelijks gebruik.. je mag zeker trots zijn op jezelf en hou dit vol.

Roe

Newbie
3 weken clean van de G na jaren dagelijks gebruik.. je mag zeker trots zijn op jezelf en hou dit vol.
Dank je wel! Ben langer ad g geweest was daarvoor 2x al naar klinieken geweest...daarna al die tijd achter elkaar op eigen houtje kracht en moed zelf afgekickt. Maaaaar naar eigen ervaring zijn klinieken toch het veiligst. Ik heb lang research gedaan om zover te mogen komen. Iig nogmaals dank!

Sebas-

Belezen gebruiker
Dank je wel! Ben langer ad g geweest was daarvoor 2x al naar klinieken geweest...daarna al die tijd achter elkaar op eigen houtje kracht en moed zelf afgekickt. Maaaaar naar eigen ervaring zijn klinieken toch het veiligst. Ik heb lang research gedaan om zover te mogen komen. Iig nogmaals dank!
Dat heb ik precies met wiet, een stuk minder gevaarlijk als de G natuurlijk maar ik was echt zwaar verslaafd, vooral mentaal.

De Zandman

Badass junkie
Weed en hash zijn idd mentaal erg verslavend.
Deze verslaving had ik ook een periode van 17 jaren lang....het was toen echt onmogelijk om geen voorraadje in stash in huis te hebben. Was het bijna op, dan M o e s t er nieuwe komen.

Sebas-

Belezen gebruiker
Weed en hash zijn idd mentaal erg verslavend.
Deze verslaving had ik ook een periode van 17 jaren lang....het was toen echt onmogelijk om geen voorraadje in stash in huis te hebben. Was het bijna op, dan M o e s t er nieuwe komen.
Erg he... op een gegeven moment rook je geen wiet meer maar rookt de wiet jou 😅

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan