marco verheijden
Newbie
hallo ik ben een man van 47 jaar en ik hadt medicatie 2x10 mg olanzepine,5x50 mg oxazepan 2x2 mg flunatrazepan,2x15 mg dormicum tot5 weken geleden.ik hadt een psychose gekregen en daar voor opgenomen in het ziekenhuis.de dokters hoorden over mijn medicatie op de dag dat ik opgenomen ben heeft de psychiater mijn medicatie acuut stop gezet en mij haldol gegeven.ik was in een psychose dus ik merkte daar niet veel van tot ik weer mijn lichaam en geest bij was en ik vroeg naar mijn medicatie ik te horen kreeg dat die stop gezet was.ik hadt namelijk die week dat ik opgenomen mijn medicatie moeten ophalen bij mijn apotheek.maar dat niet gedaan hadt want ik was helemaal ergens anders.nou ik heb al 5 weken geen fatsoenlijke slaap gehadt,kan niet eten dus ben nu al 12 kilo afgevallen ik de herrineringen die ik altijd onderdruk hadt door mijn medicatie nu dus helemaal niet onder druk heb dus alles komt weer boven en daar heb ik het echt erg moeilijk mee ik hadt de medicatie al jaren lang via mijn huisarts voorgeschreven kreeg.ik moest toen via de psychiater haldol en nog iets kreeg voor geschreven kreeg ,ik voor het vervog recept vroeg hij antwoorde vraag maar aan jouw huisarts.dus ik mijn huisarts bellen en hij mij door verwees naar MONDRIAAN en ik dat gelijk afwijsde want ik gebruik geen metadon en of heroine dus ik wil niet bij gebruikers in de buurt komen of zijn ivm terug val.ik de psychiater heb opgebeld die mijn medicatie af gepakt heeft mij zei regel maar met de huisarts ik kan nets voor jouw doen,ik toen helemaal niets meer kreeg voorgeschreven en dus nu nog erg zwaar aan het afkicken ben van de benzoos en opiaten ik mij helemal niet goed voel en ik krijg helemaal niets geregeld met de dagelijkse dingen.ik dus genoodzaak ben om via de zwarte markt mijn pillen probeer op te kopen maar dat is ook maar beperkt tot een x aantal pillen voor *modknip: het noemen van prijzen is niet toegestaan* kwijt ben als ik ze al geregeld krijg poeh poeh.maar ik nu een onafhandelijkke psychiater heb ingeschakeld omdat mijn huisarts en de psychiater van het AZM mij alles weigeren om mij iets voor te schrijven.ik nu dus moet wachten tot 25 oktober want dan kan die psychater pas,ik tot die tijd aan mijn lot wordt overgelaten en het maar moet uitzoeken hoe ik dat geregeld krijg en dan hopen dat hij mij iets voor schrijft want dat is nog helemaal zeker.en het mooiste van alles is dat ze mij iets in mijn drinken gegooid hebben en het niet aan de medicatie lag.dus er was geen reden om mijn medicatie te stoppen want die lag klaar bij mijn apotheker maar ik hem niet heb opgehaald omdat ik nog steeds niet helder was en nog onder die psychose die heeft vanaf vrijdag en op dinsdag hebben ze mij opgehaald met de ambulance en ik tot zaterdag in het ziekenhuis gelegen heb en toen hebben ze mij ontslagen terwijl ik nog helemaal niet helder was dat heeft nog zoon 10 dagen geduurd. WAT KAN IK NU DOEN OM MIJ EEN BEETJE MENS TE VOELEN???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Laatst bewerkt door een moderator: