Heel lief van je, dat je zo bezorgd bent. Ook al is het je ex, het is wel iemand met wie je intiem je leven hebt gedeeld en je hebt niet voor niks een relatie met haar gehad, dus ik snap je bezorgdheid heel erg goed.
Coke is een gemeen middeltje wat langzaam een verslaving veroorzaakt.
Je ex (klinkt altijd zo hatelijk eigenlijk he?) laat zich op vrijwillige basis opnemen, zoals hier de regel is toch. Onderziet zelf haar probleem?
Het zal een hele zware lijdensweg zijn, ze zal goed nog een paar keer een terugval kunnen maken. De drang naar kan haar zomaar ineens overvallen en daar moet ze mee leren omgaan.
Al blijft het vaak toch nog woekeren in het achterhoofd. Bij sommigen is het al voldoende om aan de negatieve dingen te denken die naderhand volgen:
-Het kutgevoel van wat heb ik nu weer gedaan de volgende dag, of diezelfde avond/nacht al, in bed liggend en balend dat het op is!
-Rotgevoel over het geld wat er uitgegeven is!
-Wat heeft het me nu uiteindelijk voor gevoel bezorgd.
Maar coke overmeesterd! Wordt baas van je lichaam.
Probeer haar indien ze wil, bij te staan en er voor haar te zijn.
Niet boos worden, indien ze een terugval zou krijgen.
Er zijn genoeg mensen afgekickt van coke. Laat je in elk geval niet gek maken, door wat anderen in je omgeving zeggen.
Ieder mens is anders en wat bij de een niet succesvol slaagt, hoeft bij
jou ex niet zo te zijn.
Laat haar je bezorgdheid merken. En dat je er voor haar bent, als ze het moeilijk heeft.
Heel veel sterkte!