Aflicken GHB en dan ??

G is niet makkelijk

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik ben nieuw hier en lees verschillende dingen..
Gebruik ni sinds 5 jaar Ghb en sinds de laatste 2 jaar dagelijks.
Ben meerdere malen gestopt en dat gaat redelijk.
De laatste maanden wordt het alleen steeds gekker.
Heb al heel veel mensen gekwetst en wil graag stoppen..
Heb de afgelopen wk Cold turkey geprobeerd en heb twee dagen plat gelegen..Dacht het wel te kunnen maar na 1.5 dag kreeg ik hevige hartritme stoornissen, dit ging bijna mis..
Toch maar weer even wat gehaald en Enkele Benzo's.. Dat ging gelukkig beter. Heb al twee x in het ziekenhuis gelegen en ben meerder keren thuis door familie spartelend op de vloer gevonden..Dit is niet leuk voor andere mensen en dat weet ik. Heb alleen mijn werk en enkele vrienden nog.. Lang verhaal kort te maken..
Iedereen heeft het over afkicken van GHB.. OK.. Maar daarna na drie weken? Kan ook wel 3 wk stoppen, maar val de hele tijd weer terug in de oude situatie.. Kent iemand deze ervaring en wat doe je ermee?

G is niet makkelijk

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
De wil is er wel, maar soms is de weg lang en ga ik weer de verkeerde richting op..

Gaat mij erom of iemand dit probleem kent

Flugeltje

Wijs gebruiker
Monster nickname :grin: :grin: lol

Ik gebruik ook dagelijks, al jaren, als ik niets neem voel ik mij nog altijd super.. Soms stop ik zo eens een week, gewoon, een week complete onthouding. Als ik niets heb maak ik me er nog niet eens druk om, zoals ik wel deed toen ik dagelijks blowde, maar goed, genoeg over mij...

Al zoveel topic hierover
Gebruik de zoekfunctie eens

G is niet makkelijk

oke flugel je gebruikt ook dagelijks.
Doe ik ook.
m.a.w. je hebt je er bij neergelegd dat je gebruikt, alleen de kunst kunst
is dat je het altijd onder controle hebt en dat heb grotendeels wel maar
soms is het door anderen te zien. En als je het e.e.a al verknooid hebt
wordt het minder. Twee relaties na de kloten door de G.
Hoe doe jij dat dan? gebruik je ook op je werk of?
Ben er alleen achter als ik goed wil slapen, dat ik s middags om 14.00 uur
niet meer wat moet nemen en dann slaap ik goed.
Dat is alleen lastig als ik nog wat thuis heb.
Slaap jij er altijd goed op dan?

Groeten

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik sta in 2 ploegen. Als ik moet werken van 14.00 tot 22.00 gebeurd het wel eens dat ik een klein slokje doe. Ik ken mijn grens. Als ik bij mensen kom die het absoluut niet mogen weten, hou ik alleen in gedachten, liever een beetje te weinig dan een beetje teveel.

In het begin lukte me het ook niet, had ik constant teveel op bij mensen die er niets van af wisten. Nu heb ik goed onder controle. Volgens mij is het gewoon zelfkennis en de grens kennen tot waar je mag gaan.

Voor 18u 's avonds gebruik ik zelden, af en toe eens in het weekend. En ik gebruik nooit hoge dosissen. Meestal dosseer ik met 4ml en dosseer ik bij met 2ml als ik nog iets voel, als ik niets meer voel neem ik terug 4ml.
Het is redelijke sterke G, maar moet ook wel vertellen dat ik bodybuilding doe en 87 kg @ 1.75 ben.

Atropa

Bewuste gebruiker
Je mag jezelf geluk prijzen dat je er nog bent in het leven.

Cold Turkey afkicken met G, met een simpele dope als heroine kan dat, G neemt je ijzingwekkend in de greep door je organen, hart en bloedsomloop ervan afhankelijk te maken. Stop je direct, loop de hele boel vast.

Wat je zult moeten doen is je frequentie gelijk houden maar je hoeveelheid minderen, die moet elke keer nèt voldoende zijn om de afkicks weg te nemen.

Als je ooit helemaal afgekickt heb, moet je je geestelijke drang in toom zien te houden. Lukt je dat niet, zul je je leven lang G moeten gebruiken om in ieder geval je hart te laten draaien.

Flugeltje

Wijs gebruiker
GHB is schoonheid, geilheid, socialiteit, frisse uitstraling in je gezicht, levendig, enthausiast en niemand heeft door dat je waus bent.

Je kunt het 'vaak' gebruiken zonder ooit klachten te krijgen.

Maar ik ben ervan bewust dat G bij dagelijks gebruik een serieuse kans geeft op lichamelijke verslaving na verloop van tijd. Je lage bloeddruk, verlaagde hartslag en anders circulerende bloedsomloop worden als 'normaal' geaccepteerd door je lichaam. Als je dan opeens stopt of geen GHB voor handen hebt, wordt er geen zenuwsignaal meer gegeven aan je hart en je zult niet de eerste zijn die het met z'n leven moet bekopen. Koorts zijn de eerste signalen.

Aan de heroine hooked zijn valt best mee, kun je tenminste cold turkey afkicken zonder dat je hart stilvalt of dat er een ader knapt in je hoofd.

Verder kun je krankzinnige slapenloosheid ervaren, 3 dagen wakker zijn en verschrikkelijk moe zijn maar geen slaapprikkel kunnen krijgen zonder G. Echte hallucinaties komen zelfs bij extreem gebruik voor (8 dosissen per dag bijvoorbeeld), schreeuw geluiden horen en onbestaande mensen zien voor enkele tellen. Die bizar beaangstigend zijn.

Maar ik zal nooit een slecht woord over deze drugs laten vallen, maar hou je gebruik een beetje in toom.

Je kunt elke dag een potje nemen, of je kunt elke dag 10 potjes nemen....

G is niet makkelijk

Atropa ben het niet helaal met je eens.
Je hebt gelijk dat het gevaarlijk is en dat het verkeerd had kunnen aflopen
Denk dat het namekijk niet zie is , dat je dan je hele leven G moet gebruiken.. Na een aantal dagen worden die stoornissen minder,
En dan klopt het weer normaal.
Dus dan gaat het wel weer.. Bent er even druk mee, maar dan gaat
het ook wel weer..
Dus je hele leven G nemen zie ik niet zitten.
Weet inmiddels wel dat je na een week of drie alles weer op komt zetten
en je zo weer in het oude valt.. Plus dat je heel veel dingen lijks laat liggen en er niet zoveel actie vanuit jezelf onderneemt.
Het ergste is dat je zoveel vocht vast houd en vet lijkt..

Mee om leren gaan, dat ik wat er gebeuren moet alleen in het weekend,
en dan valt het afkicken ook niet zwaar..

Vant weekend niet veel gedaan en dus rustig aan gedaan..

En flugel begrijp ik goed dat jij dan alleen overdag neemt en s avonds niet meer?
Wat heeft jou dan er toe gebracht te gaan gebruiken? ik weet je rolt erin.
Het lulligste is er van, wanneer je niet gebruikt, je in principe beter voelt
en funtioneerd. En Toch?

Flugeltje

Wijs gebruiker
En flugel begrijp ik goed dat jij dan alleen overdag neemt en s avonds niet meer?
Wat heeft jou dan er toe gebracht te gaan gebruiken? ik weet je rolt erin.
Het lulligste is er van, wanneer je niet gebruikt, je in principe beter voelt
en funtioneerd. En Toch?

Alleen 's avonds
Inderdaad, je hebt een fles staan en je hebt makkelijk een slokje gedaan. Je eet ervan, je slaapt ervan en je hebt geen afkick.
Als ik 2 dagen niets neem ben ik helderder van geest, nuchterder van gedachten en zoals je zegt zal ik dingen sneller ondernemen. Niet dat ik me zo slecht voel, want ik ben perfect gelukkig, alleen zonder functioneer je net iets beter. Alleen het gevoel van een beetje ghb wekt een euforie op waarna de terugval niets een zo groot is. Alleen het probleem is dat je steeds ghb ter beschikking hebt en zo moeilijk de fles links kan laten liggen.

Als ik plot 3 dagen zonder ghb zit maak ik er compleet niets uit, alleen tegen het weekend wel je waar graag en dan is het maandag en neem je 's avonds toch nog een kleine dosis.... je blijft nemen, en niet zoals een verslaafde 24/24 maar steeds enkele keren over heel de dag....
Ik begrijp 100% wat je wil zeggen

G is niet makkelijk

Zijn we mee bezig..
Eens gebruiker altijd gebruiker, waar ik mee bezig ben is er mee om leren gaan. En dat gaat soms drie goed en dan is ie er weer..
Kunnen ze bij de instelling wel zeggen moet je wat anders gaan doen,

Maar dan zou ik elke avond en middag een hobby moeten hebben.

Zo werkt het niet. Zelfde als drie weken oplaten nemen.
Ja dan zit je dan weer thuis, maar in je hoofd gaat het niet weg..

Eerste week ik wil het nooit meer, tweede week vervanging (pilletje)
derde week ah een x, en daar ga je weer

G is niet makkelijk

Heb geen nummer van die dealer meer.. Het jammere is dat ik hem heel goed ken hij bij mij in de buurt woont..
Ik weet eigenlijk en denk de meeste wel met mij.
Wanneer je er op weg naar toe bent is de beslissing al gemaakt,
in je hoofd en is er al geen weg meer terug..
Bewust gebruiken is dat..
Plannen heet zoiets, zonder dat je er zelf erg in hebt..

Het is niet anders..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
^Als je hem dan zo goed kent, dan kun je toch gewoon tegen hem zeggen dat je wilt stoppen, dat je het moeilijk vind, en dat hij je niet meer moet geven.

Het is precies zoals jij wilt dat het is... succes.

G is niet makkelijk

Je hebt helemaal gelijk, alleen wanneer het een tijdje goed gaat denk je het onder controle te hebben en wil je af en toe een x in het weekend.
gebruiken.. En dan is helemaal stoppen niet nodig..
En voor je het weet gebruik je weer dagelijks.
Kijk je kunt tegen een alcoholist zeggen dat hij nooit meer mag drinken en hij kan hem dat zelf ook opleggen..
Maar daar wordt het niet makkelijker van..
Ik weet als ik hem zeg het moeilijk heb hij me niet meer geeft..
Maar daar is mijn verslaving nog niet mee geholpen

Atropa

Bewuste gebruiker
Maar je moet zorgen dat als je clean bent en zonder G kunt functioneren, je het daarna na enkele maanden zonder, enkel nog voor het plezier moet gebruiken of helemaal niet meer.

Bij mij was het geen geestelijke verslaving, kan nu zelf ook 1 x per 2 weken gebruiken zonder probs.

Maar als geestelijke verslaving wel een probleem is, kun je beter helemaal nooit meer gebruiken. Want als je het effect weer voelt en je weer laat meesleuren blijf je continue in dat verslavingsproces terugvallen. En dan kun je je leven niet voortzetten zonder een G in je bloed als je door je knieen zakt en de moed en hoop verliest.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Het is meer een dagelijkse gewoont. Vanaf dat ik 2 dagen clean ben lukt het me verder wel. Tot het weekend is, en dan kan ik moeilijk maandag stoppen. :openmouth:

Behalve sinds vandaag!! Ik ga enkel in het weekend gebruiken

henkie84

Bewuste gebruiker
Niet om lullig te doen, maar ben wel blij al jullie verhalen gelezen te hebben. Nu heb ik zelf totaaaal geen behoefte meer naar GHB.

G is niet makkelijk

Flugeltje zei:
Het is meer een dagelijkse gewoont. Vanaf dat ik 2 dagen clean ben lukt het me verder wel. Tot het weekend is, en dan kan ik moeilijk maandag stoppen. :openmouth:

Behalve sinds vandaag!! Ik ga enkel in het weekend gebruiken

Heb je geen last van afkickverschijnselen ??

Bovenaan