Afslanken????

Haai, ben regelmatig gebruiker, maar afvallen no way... eerder vreetbuien achteraf...
Ben zelf niet mager, niet dik, gewoon gezet, zou graag wat kilokes verliezen maar helaas...

Andere meningen?

thunder-droopy

Belezen gebruiker
hier idem dito :)
vol slank en drugs helpen niet om af te vallen hoor!
je zal toch je etenspatroon moeten aanpassen.
wel kan drugs zoals coke o.i.d. je eetlust onderdrukken, naderhand krijg je zoals je
zelf zegt een vreetkick, dan is het de kunst om wat gezonds naar binnen te knallen
zoals komkommer, een broodje met vleeswaren o.i.d. en wat ikzelf heb na het gebruik van drugs is juist dat het me erg veel moeite kost om te gaan eten en als ik eenmaal 1 broodje opheb dan zit ik vol!
toch wil ik nog opmerken dat drugs geen middel zijn om af te vallen, als je wat wilt gebruiken om af te vallen neem dan zoiets als blaze extreme (volledig natuurlijke capsules die als fatburner fungeren) o.i.d.
suc6!!

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Als je in deze trend een antwoord wilt.

Je kunt beter afvallen met speed. Geen honger, geen slaap oftewel je leeft ongezond en als je lang genoeg doorgaat wordt je zo bleek en mager als een lijk :rock:

Beter antwoord:

Pas je eetgewoontes aan (lees hier boeken over) en ga lekker veel sporten. Dat kan al heel makkelijk gewoon 3 a 4 keer per week hardlopen.

Addick

Bewuste gebruiker
Inderdaad van speed en xtc viel ik snel af,leek net of ik buikspieren had zelfs :tearsofjoy:
Maarja na een maandje of 1,5 is was het alweer de ouwe.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Zorg er voor dat je geen tussendoortjes meer neemt, goed ontbijt, luchen en avond eten. Sla geen maaltijden over, drink water ipv cola en ga lekker sporten.

Betere manier van afvallen is er niet.

Allolalie

Bewuste gebruiker
Eet bewust en langzaam, dan krijg je eerder een verzadigd gevoel. Bij schrokken krijg je minder snel genoeg. Pep helpt ook.

Rain

Bewuste gebruiker
Drugsgebruik gaat bij mij vaak in combinatie met veel alcohol. Geen drugsgebruik zorgt ervoor dat ik veel eet. Dus afvallen zit d'r niet in..

Gemini

Badass junkie
Als ik een paar dagen achter elkaar coke heb gebruikt val ik als een gek af.
Ik ben al slank van mezelf en val sowieso snel af. Als ik dan een paar dagen een ander eetritme heb, ben ik zo weer ruim 2 of 3 kilo kwijt.
Het kost me dan ook meer moeite om het er weer aan te krijgen, dan dat het eraf gaat.

Bovenaan