After-E

Popper

Belezen gebruiker
Ik kon niks over After-E vinden bij de zoekfunctie, dus bij deze...

Bij de smartshop is er After-E te koop, voor nadat je een avondje/nacht lekker gespaced hebt, maar ik weet er verder weinig van af dus even een paar vraagjes. De smartshop zit dicht met kerst, en ik heb weinig tijd om er heen te gaan om zelf om uitleg te vragen bij de smartshop.
Van MDMA blijf je een bepaalde tijd grote pupillen houden, omdat je lever het na die tijd pas helemaal heeft afgebroken( hoelang duurde dat ookalweer? :rolleyes: ). In zon pakketje After-E zitten 2 capsules als ik het goed heb, 1 ontgifter en 1 om je serotonine aan te vullen. Wat doet die ontgifter dan met je? Ja ontgiften....maar hoe merk je dat? Breekt je lever dan sneller het MDMA af, dus-> minder lang grote pupillen?

TrippyShit

Badass junkie
Ik denk dat dat met ontgiftigen bedoeld wordt ja. Wat je ook kan doen is een fles lampenolie leegdrinken. Moet je wel kijken of je de goeie hebt want als je er 1 hebt met een witte dop ben je de lul :P

Popper

Belezen gebruiker
Wtf man? :P

Dan koop ik liever zon pakketje dan een fles lamenolie. Dat is bijna net zo zielig als russische boeren die ruitenwisservloeistof ofzo gaan drinken om toch nog zat te worden :P

Extisi

Wijs gebruiker
After E:

Effecten:
De mix van antioxidanten (640mg) heeft een positieve invloed op het ontgiften van het lichaam. Het aminozuur L-tryptofaan (600mg) wordt door het lichaam gebruikt voor de aanmaak van serotonine.
Ter bescherming tegen de destructieve werking van XTC op het brein. Kan helpen bij het aanvullen van tekorten, veroorzaakt door het gebruik en bij de afbraak van schadelijke stoffen door het lichaam.

J86

Bewuste gebruiker
handig.

alleen zorg ik liever zelf voor m'n PRE en AFTER Ecstacy voedingssuplementen.
Zie anti-neurotixiciteit sticky topic.

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
After E:

Effecten:
De mix van antioxidanten (640mg) heeft een positieve invloed op het ontgiften van het lichaam. Het aminozuur L-tryptofaan (600mg) wordt door het lichaam gebruikt voor de aanmaak van serotonine.
Ter bescherming tegen de destructieve werking van XTC op het brein. Kan helpen bij het aanvullen van tekorten, veroorzaakt door het gebruik en bij de afbraak van schadelijke stoffen door het lichaam.

Ik raad u aan om een potje L-tryptofaan te kopen bij de apotheker en gewoon thee te drinken voor de antioxidanten.
(ALs je bananen enz eet krijg je ook L-tryptofaan binnen)*

Dit is veeel goedkoper :rock:

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik neem ook altijd die after-e van de sjamaan na een avondje spacen. Het is wel ontzettend duur dus vandaar dat ik nu op zoek ben naar een potje l-tryptofaan of 5-htp.

Bovenaan