AfterC

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Mischien een domme vraag,
maar is het slim om bijvoorbeeld 1 á 2 uur na je laatste lijn een centrum vitamine pil te nemen?
Of 5-htp, of heeft dat echt totaal geen nut?

ik zou niet weten hoe ik d.m.v de zoekfunctie hier een antwoord op krijg.
vandaar dat ik een nieuw topic start.

Mischien andere tips om zo gezond mogelijk verder te gaan na de coke?
En slaap tips zijn ook welkom :)

Dopezilla

Badass junkie
Hoe het met je vitamine-opname vlak na je coke-gebruik zit weet ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Wel lijkt het me handig om je coke voortaan ergens anders vandaan te halen, waar het niet met caffeïne of speed versneden is, dan kan je direct nadat het uitgewerkt is al lekker slapen.

Althans, ik kon meestal al wel drie kwartier na m'n laatste lijntje spontaan in slaap lazeren.

Olle

atbboy

Bewuste gebruiker
Ollemann zei:
Hoe het met je vitamine-opname vlak na je coke-gebruik zit weet ik niet, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Wel lijkt het me handig om je coke voortaan ergens anders vandaan te halen, waar het niet met caffeïne of speed versneden is, dan kan je direct nadat het uitgewerkt is al lekker slapen.

Althans, ik kon meestal al wel drie kwartier na m'n laatste lijntje spontaan in slaap lazeren.

Olle

Haat aan versnijders!, Van Coke kan ik ook gewoon snel slapen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
5-htp heeft geen zin, dit is voor de serotonine en coke doet daar niets mee. Ik zou een vitamine C pil nemen, dit is namelijk een sterke anti-oxidant en dat je nodig om de schade zo klein mogelijk te houden.

Verder kan je ook L-tyrosine nemen, dit zorgt ervoor dat oa dopamine weer wordt opgebouwd wat coke heeft afgebroken. Het geeft ook nog eens wat extra energie waardoor de kater veel minder is :) .

yugoslaaf

Experimenterende gebruiker
kijk coke is nooit het zelfde want het word niet goed versneden niet alles gaat precies soms kan er meer mix in zitten dan normaal. Mensen willen goeie coke dan kan alleen als je likos koopt

Judas

Wijs gebruiker
pbwebmaster zei:
Mischien een domme vraag,
maar is het slim om bijvoorbeeld 1 á 2 uur na je laatste lijn een centrum vitamine pil te nemen?
Of 5-htp, of heeft dat echt totaal geen nut?

ik zou niet weten hoe ik d.m.v de zoekfunctie hier een antwoord op krijg.
vandaar dat ik een nieuw topic start.

Mischien andere tips om zo gezond mogelijk verder te gaan na de coke?
En slaap tips zijn ook welkom :)

Om zo gezond mogelijk verder te gaan dien je die troep voortaan buiten je neus te houden, maar dat snap je zelf ook wel denk ik.
Slapen lukt het beste met 20 mg oxazepam.

Cocaine fuckt wel degelijk met je serotonine balans, niet zo heavy als met de dopamine maar een htp-5 capsule kan geen kwaad als je 24 uur later depro wordt. Voor het slapen gaan innemen. L-tyrosine kan je beter overdag innemen omdat dat spul een energyboost geeft waardoor je niet in slaap kan komen.
Zie verder: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=21059

Sporten als je weer een beetje bijgekomen bent doet wonderen en kan helpen voorkomen dat je in herhaling valt.

acidboy

Badass junkie
Rot toch eens op met al die bullshit supplementen. Eet gewoon normaal/gezond en beweeg voldoende.

Judas

Wijs gebruiker
acidboy zei:
Rot toch eens op met al die bullshit supplementen. Eet gewoon normaal/gezond en beweeg voldoende.
L-tyrosine werkt wel degelijk bij heavy sos-gebruik, je knapt er sneller van op maar ergens heb je wel gelijk Acidboy. Heb namelijk een sterk vermoeden dat L-tyro cravings oproept en versterkt als je te lang doorgaat met het gebruik ervan. Je body krijgt dan buitenproportionele hoeveelheden dopamine in je bloed en dat gebeurt ook als je cocaine snuift. Je lichaam wil meer en meer en als de L-tyro niet meer voldoet dan is er niet veel verbeelding nodig om in te zien wat er gaat gebeuren. HTP5 schijnt je brein lui te maken zodat je zelf onvoldoende serotonine aan gaat maken. Dat is ook niet best want dan wordt je depro en dat kan een motief zijn om de spiegel en de bankpas weer op tafel te leggen...

Van mij kan het alledrie de wc-pot in, de 2 supplements en de cocaine.

Het gaat met die supplementen sowieso compleet de hand uitlopen:
http://nieuws.nl.msn.com/opmerkelijk/ar ... =148475679

acidboy

Badass junkie
Ik denk ook wel dat een bepaalde mate van specifieke supplementen iets kan toevoegen aan het herstel van je lichaam na een flinke drugs binge. Dus dat ben ik wel met je eens.

Maar men moet oppassen niet naar deze supplementen te kijken alsof het wondermiddeltjes zijn. Je lichaam komt er zonder die crap ook wel. Waar moet je lichaam dan precies komen is een vraagstuk wat ik hier niet ga of wil behandelen.

Bovenaan