Afterglow, wat te doen?

Scharrelboom

Experimenterende gebruiker
Hallo Mensen :)

Afgelopen weekend gezellig eens doorgehaald met mijn lieve vriend.
Allemaal super gezellig natuurlijk! Maar ben wel verrot (vrijdag nacht + zaterdagnacht =wakker)
Vrijwel speed en mdma *kristal* gebruikt..

Heb wel eens last van een afterglow de ene keer wat meer dan de andere.
Maar heb het nu wel echt erg.. wordt er een beetje moe van eigenlijk :cry:
Klinkt misschien raar... maar voel me echt KUT! (hoort er ook wel bij ofcourse)
Heb er ook veel erger last van dan dat ik tot toe gehad heb.
En weet eerlijk gezegd gewoon ff niet wat ik moet doen..
Heb nergens zin in, zou ook echt niet weten wat ik moet doen, mis mijn vriend, etc.

Probeer normaal altijd toch wel dingen te gaan doen, gewoon lekker beetje rustig tv kijken, goed eten, wandelen of bel ik even mijn vriend.

Misschien dat jullie nog andere tips hebben voor mij??

*sorry als ik het topic verkeerd geplaatst hebt!

Dankjullie wel alvast :)

Scharrelboom

Hmm oke (wat is het verschil tussen kater en afterglow dan als ik vragen mag?? Nog niet echt bekend daarmee)

Bedankt al voor jullie tips!

Scharrelboom

@ Exceptional insight.

Ja dat is nog waar ook idd! (goedemorgen ik :rolleyes: )

Maar bedankt voor de tips.

Ben nog vrij nieuw hierin allemaal :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Veel gezond eten, probeer dit te blijven doen, je hebt veel verbruikt. Op tijd naar bed en een middagdutje.

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik zoek altijd die vrienden weer op. Als ik alleen zit voel ik me zwaar kut en heb ik nergens zin in.
Maar de personen waar je mee hebt doorgehaald voelen zich hoogst waarschijnlijk hetzelfde dus dan kan je samen nergens zin in hebben.

Scharrelboom

@ Petrovic;

Ja we hebben idd aardig wat weg zitten werken, bedankt voor je tip!~

@ Cloackcable;

Ja ik was dit weekend samen met mijn vriend, hebben hier en daar tussendoor dingen gedaan met vrienden. Hij zit nu helaas op zijn werk! Maar voelt zich idd ook even kut als ik, begrijpelijk.
En ik ben vrij, en verder niemand xD.
Lucky me zal ik normaal zeggen, zou nu toch graag op school willen zitten ergens, dan moet je wel wat doen.

Bedankt allemaal tot nu toe! :mrgreen:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ik ga altijd heel uitgebreid koken voor mezelf. eerst alles kopen wat lekker is en dan een geweldige maaltijd maken. ondertussen krijg je al een hoop binnen met al het proeven, je bent een uur of 4 bezig en naderhand krijg je een heerlijke maaltijd die je ook nog eens kan gebruiken.

en vervolgens nog 2 uur zoet zijn met de keuken opruimen en uitbuiken :)

verder is lekker in bad liggen met het ligt uit en zacht stromend water ook heerlijk (wel kostelijk).

W.F.L.

Badass junkie
clockcable zei:
Ik zoek altijd die vrienden weer op. Als ik alleen zit voel ik me zwaar kut en heb ik nergens zin in.
Maar de personen waar je mee hebt doorgehaald voelen zich hoogst waarschijnlijk hetzelfde dus dan kan je samen nergens zin in hebben.

Hahaha, dat is echt 100% waar! :grin:

cropp

Badass junkie
W.F.L. zei:
clockcable zei:

Hahaha, dat is echt 100% waar! :grin:
Hele dag liggend jointjes roken!

Scharrelboom

TRAVOLTA zei:
ik ga altijd heel uitgebreid koken voor mezelf. eerst alles kopen wat lekker is en dan een geweldige maaltijd maken. ondertussen krijg je al een hoop binnen met al het proeven, je bent een uur of 4 bezig en naderhand krijg je een heerlijke maaltijd die je ook nog eens kan gebruiken.

en vervolgens nog 2 uur zoet zijn met de keuken opruimen en uitbuiken :)

verder is lekker in bad liggen met het ligt uit en zacht stromend water ook heerlijk (wel kostelijk).

Wat is dat een SUPER idee zeg, dat ik daar niet zelf opgekomen ben!! :mrgreen:

Dankjewel!

En de rest ook bedankt voor de tips:tongueout:.

Ben er gelukkig al wel weer vanaf haha!

Bovenaan