Afvallen door stoppen ?

buzzy

Badass junkie
Een vriendin van me is een stuk afgevallen en ze zegt dat het onder andere komt omdat ze ook niet meer blowt :confused: Wie weet hier meer van ?

caatje

Badass junkie
Een algemeen bekende bijwerking van blowen is toch wel de vreetkick. Het lijkt mij dat ze, nu ze niet meer gebruikt, de vreetkick niet meer heeft.

Mindless1985

Badass junkie
Als je af en toe blowt krijg je die vreetkicks ja, maar toen ik dagelijks blowde had ik daar totaal geen last meer van en viel ik zelfs af toen ik veel blowde.

Happydude

Belezen gebruiker
hahahh jah dat dnk ik ook :mrgreen:

ff serieus ... als je blowt krijg je meer trek in suiker ... een ander eet patroon dus misschien ??? kijk eens in de kast ligt al dat snoep er nog dat voorheen altijd binnen een uurtje of wat verdween ???

Weednator

Bewuste gebruiker
Dzy zei:
Als je af en toe blowt krijg je die vreetkicks ja, maar toen ik dagelijks blowde had ik daar totaal geen last meer van en viel ik zelfs af toen ik veel blowde.

Dat heb ik dus ook , alleen de vreetkicks blijven :)

Jeller

Badass junkie
Dzy zei:
ik wel hoor, dat was zowat het enige dat niet wegging, op het lome na

Deranged

Badass junkie
De vreetkicks, de intensere muziek en films, alles is al een hele tijd weg behalve het gare. Daarom ben ik er maar mee gestopt.

Happydude

Belezen gebruiker
misschien dat je eens zonder tabak aan de pijp moet !! tabak en wiet werken elkaar tegen .. het is net zo iets als de hele nacht weed en dan speed en weer weed en weer speed ... wel lekker maar het schiet niet op .. de volgende dag ga je nog niet hard en ben je nog niet stoned ... WEL NAAR DE KLOTE .. maar jah daar zijn ook snellere manieren voor ...

jasper

Wijs gebruiker
Dzy zei:

idd als ik een periode dagelijks blow krijg ik ook geen vreetkicks meer.

en ik val af doordat ik niets meer eet, smorgens opstaan en blowen in plaats van een boterham eten enzo

Allolalie

Bewuste gebruiker
is het niet zo dat als je stopt met gewone sigaretten dat je dan juist bijkomt?? Lijkt me met joints over t algemeen ook dan .... opzich zelfde stoffen alleen + wiet / hasj

Happydude

Belezen gebruiker
dat is maar hoe je blowt ... wiet of hash zonder tabak KAN ook :wink:

en van het dagelijks blowen kun je inderdaad erg vermageren ... ik kan oo dagen zonder normaal voedsel .. een zak drop en een zak wiet

daar doe ik het weken op als het moet ... niet echt gezond en als ik dan stop kom in inderdaad aan

Dtox

Newbie
bij mij is het andersom als ik stop met roken kom ik aan en rook ik veel dan val ik juist af

Osi`

Bewuste gebruiker
kheb idd ook nie zo snel een vreetkick, kheb allez wel eens af en toe honger, maar ik laat m'n lichaam m'n vet ewa opeten en verbranden, zo val ik ook ies af. Ben zelfs meer dan 10 kilo afgevallen over een 2 en een half jaar tijd dat ik blow. Weeg nu 70, voordien boven de 80 :tongueout:

natuurljik eet ik ook wel dagelijks zoals elk gezond mens.

HoneyC

Belezen gebruiker
ik ben ook gestopt, en ineens 5 kilo afgevallen. En ik eet gewoon veel beter dan toen ik nog wel blowde dus het kan best ja..

Bovenaan