Afwisselschema

LadyLike

Experimenterende gebruiker
Vrijwel alle drugs bouwen tolerantie op. Daarom wisselen we af, maar we lopen toch tegen wat toleranties aan. Ook gewoon dom, dat we daar niet bij stil stonden (lsd na 2cb-fly bijv).

ervan uitgaande dat we in het weekend, nu we nergens heen mogen en alleen met zn tweeen op de bank zitten, elke week een ervaring willen opdoen: wat is dan het actieplan?

- alle psychedelische drugs: om de week ivm kruistolerantie tussen elkaar
- eens per maand (ja, eigenlijk minimaal 6 weken maar ugh lastig wachten) mdma
- dan zijn er nog 1 tot 3 weekenden over. Waarmee die te vullen dat geen effect heeft op mdma-wachttijd? Keto trekt ons niet, maar mss moeten we het eens proberen als we toch niks te doen hebben 😝

en ja, ik weet dat het niet nodig zou hoeven zijn om elke week te gebruiken, maar we zitten in onze midlifecrisis en coronacrisis in een en het is ook nog winter. Zo gauw we weer naar buiten mogen met vrienden enzo zal ons gebruik teruggaan naar enkele momenten in het jaar.

Neo-Shulginist

Badass junkie
en ja, ik weet dat het niet nodig zou hoeven zijn om elke week te gebruiken, maar we zitten in onze midlifecrisis en coronacrisis in een en het is ook nog winter. Zo gauw we weer naar buiten mogen met vrienden enzo zal ons gebruik teruggaan naar enkele momenten in het jaar.
Daar houd ik je aan!
Als stok achter de deur moet je heel Drugsforum een rondje geven als het niet lukt. 🥳

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Normaal zou ik heel streng reageren enzo, maar aangezien je een aardige disclaimer hebt gepost en ik een rondje van je krijg als je je niet aan je belofte houdt, voor een keer dan. Check deze afbeelding:4b7ca3a9b14804ec97903c79ed22d29b.jpg

De indeling in klassen staat voor een bepaald type werking (grofweg). Als je tolerantie wil vermijden dan moet je dus niet soortgelijke middelen uit dezelfde klasse nemen.

Ik kan wat dat betreft aanraden om eens in een smartshop rond te vragen. Daar hebben ze vaak wat minder risicovolle plantendrugs. Je kan bijvoorbeeld ook eens aankloten met oneironautics (lucide droom opwekkende middelen zoals afrikaans droomkruid).
Of als je écht in een midlife crisis zit en je extreem behoefte hebt aan spanning en het je ook niet zoveel kan schelen als je de avond/dagen daarna niet meer kunt herinneren, dan zou je nog eens een deliriant zoals doornappel of engelentrompetboom (brugmansia) kunnen proberen. De kans is dan alleen wel groot dat je ergens naakt en vol schrammen wakker wordt met al je spullen kwijt en iedereen boos op je terwijl je geen idee hebt wat je hebt uitgespookt. Maar hey, das nou echt avontuur :wink:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ohja en één Netflixavondje in de week kan je ook gewoon doorzetten met 'drooggebruik' door allerlei dingen te kijken over drugs. Aanraders:
-The Sunshine Makers (hoe Tim Scully en Nick Sand voor heel de wereld LSD maakten eind jaren '60 met originele beelden uit hun lab)
-The Spirit Molecule (over hoe Rick Strassman als eerste Amerikaanse wetenschapper na de 60s mensen mocht injecteren met DMT, en hoe hij die toestemming kreeg)
-Fear and Loathing in Las Vegas (als je die nog niet had gezien. Die film duurt ook bijna een hele avond dus da's mooi)

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Ohja en één Netflixavondje in de week kan je ook gewoon doorzetten met 'drooggebruik' door allerlei dingen te kijken over drugs. Aanraders:
-The Sunshine Makers (hoe Tim Scully en Nick Sand voor heel de wereld LSD maakten eind jaren '60 met originele beelden uit hun lab)
-The Spirit Molecule (over hoe Rick Strassman als eerste Amerikaanse wetenschapper na de 60s mensen mocht injecteren met DMT, en hoe hij die toestemming kreeg)
-Fear and Loathing in Las Vegas (als je die nog niet had gezien. Die film duurt ook bijna een hele avond dus da's mooi)
Have a Good Trip - Docu over LSD, bekende personen delen hun ervaringen met LSD, erg vermakelijk!

CuriousExplorer

DF-koning
Bij mij is het bekijken van een serie over of met drugs toch altijd een beetje een trigger.
Lijkt me niet zo handig als tip als OP dat ook heeft.

LadyLike

Experimenterende gebruiker
Haha en de zomer is begonnen. Zal mij benieuwen.
Ik blijk die drukte nog erg awkward te vinden. Wat bezielt iedereen om het leuk te vinden met elkaar in een zweterig hok te zitten? En mensen onder invloed van alcohol vind ik ook verschrikkelijk 😥

lsd it is…

Bovenaan