agressie met coke

sannetjuh

Belezen gebruiker
gister met een vriend nar feestje gegaan..ik gebruik altijd al coke maar dit was zijn eerste keer. Een half uur na zijn eerste punt word ie hartstikke agressief! slaat zomaar iemand neer die op zijn teen trapt!
ik heb hem toen natuurlijk mee getrokke en gezegt da die normaal moet doen..maar hebben meer coke gebruikers hier last van?

Delirium

Badass junkie
Komt wel vaker voor volgens mij. Een vriend van me wordt ook altijd een beetje aggressief van sos of pep.

Het ligt niet aan de drugs, maar helemaal aan de persoon zelf natuurlijk :openmouth:

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Hangt helemaal van de sfeer af bij mij. Ik ben heel gevoelig voor emoties in combinatie met drugs.
Ik heb wel eens de hak van mijn pump afgebroken, omdat ik superkwaad was. Ten eerste verbaasde ik me over mijn kracht haha, en ten tweede over dat ik alleen maar bozer werd naar mate ik meer gebruikte die avond.

davie

Wijs gebruiker
Ligt gewoon aan de persoon. Coke veruimt je grens, maar kennelijk is die bij hem helemaal verdwenen. Geen aanrader voor hem dus.

El Retro

Wijs gebruiker
HAngt echt van de persoon zelf af hoor. Ik zelf krijg van coke op een groot feest altijd een soort van love gevoel, harder dan bij XTC.

Northawke

Wijs gebruiker
De zus van m'n vriend heeft daar schijnbaar ook altijd last van als ze coke neemt. Sommige mensen hebben dat gewoon in zich.

HTID

Bewuste gebruiker
Ik wordt nooit agressief, van geen enkele drug. Je neemt toch ook drugs om vrolijk te worden, niet om mensen neer te slaan :confused:

Bovenaan