alchol is boosdoener nummer in iig in europa ... daarna komen pas vele andere drugs ...
ik heb als jong broekie al de ervaring en weet dat ik meot uitkijken wanneer ik gedronken heb de setting is erg belangrijk ... ik kan rustig uit gaan niet aan de hand en de week erna heb ik een man of 10 inelkaar gemept ... dit dan niet zonder reden vaak beginnen ze eerst ...maar ik ontplof dan gewoon terwijl als ik nuchter ben ze nog veel en veel verder moeten gaan ...
speed werd ik ook wellis agressief van maar gebruik ik niet meer ( voor zover ik er ooit echt aan gezeten heb ).. daarom zou ik later ook nooit willen drink waar mijn kinderen bij zijn alleen al de kans om ... lijkt me verschrikkelijk
mijn pa zuipt ook veel maar heeft nooti last van agressie ofso erg raar maar waar

en dat die veel drink heb ik gene problemen mee hij functioneerd perfect en rijd nooit onder invloed chapo voor hem ...
jouw vader ( sorory dat ik het zeg ) zo zich kapot moeten schamen zijn eigen kind slaan VANWEGE ALCOHOL !!! echt schande ... ik ben wel voorstander van je kind ene pak rammel geven als het terecht is ( wat niet zeggen wil een volle vuist op het gezicht ) maar eerder een correctie tik !!! hier moet wel wat aan gedaan worden !!! \
suc7