Al-LAD visuals

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb laatst 225ug al-lad geprobeerd. En ik moet zeggen dat het best een hele aparte vorm van LSD is.

De visuals waren op de piek best heel bizar. Ik ben zeker benieuwd waar het me heen breng op hogere dosis.

Ik heb een hallucinatie gehad waarbij Joe Rogan als een soort van cartoon beren en wolven aan het "Punchen" was.
Ook heb ik een tijdje naar mijn vriendin zitten staren terwijl ze aan tafel zat te spacen. Haar uiterlijk veranderde constant van kleur van bruin naar groen naar wit. Met hoog contrast maar in zachte kleuren. Het leek wel of ze door eens soort geest bezeten was. Alsof ze een panter was. Ik zou bijna willen leren schilderen zodat ik het beeld wat ik zag kon delen.

Ik heb ook een tijdje in mijn visuele veld met open ogen zitten kijken naar de structuren die zich daar doorzichtig in vormde. Ik zag allemaal rare manga karakters die danste in herhalende patronen. Of aparte mechanische structuren. Op een gegeven moment had ik een soort hallucinatie waarbij ik allemaal spijkerbroeken en bretels zag dansen met vrachtwagen chauffeurs met grote biermokken. Stripboek konijntjes en dansende veren met ogen.

Mijn hoogste dosis LSD was in de vorm van 225ug 1p-LSD en die ervaring was visueel en mentaal wel wat sterker. Maar daar waren de structuren was puntiger en veel abstracter. Meer geometrische vormen. Met Al-LAD had ik echt het idee dat ik in een stripboek zat te spacen.

Wat zijn jullie ervaringen met AL-LAD visuals? Is het de drug of was ik gewoon in een stripboek bui ofzo :P

witte270

Bewuste gebruiker
Al-lad heeft inderdaad wel leuke visuals maar zo erg als dat jij ze beschrijft heb ik nog nooit gehad. Ik vind het allemaal heel erg tam namelijk.

Overigens als ik met al-lad naar een popcorn plafond kijk zie ik wel hele steden ontstaan, ook zie ik wel eens godinnetjes eruit komen maar heb nog nooit iets heel heftige gehad.

Ik heb wel eens op een monster dosis gehad dat mijn vriendin een regenboog kotste als ze bwagh zei. Dat is werkelijk waar de enige keer dat iets gezien heb wat er niet was.

Martinus

Wijs gebruiker
Naja, heftig was het niet perse. Het voelde allemaal heel luchtig en maf. Steden die uit je plafond groeien klinkt anders ook wel alpart.

Ik zag deze dingen in de patronen die in mn gezichtsveld vormde. Soort van als je je focus van je ogen ergens in de lucht houd, niet op een object. En ze waren allemaal repetatief.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Naja, heftig was het niet perse. Het voelde allemaal heel luchtig en maf. Steden die uit je plafond groeien klinkt anders ook wel alpart.

Ik zag deze dingen in de patronen die in mn gezichtsveld vormde. Soort van als je je focus van je ogen ergens in de lucht houd, niet op een object. En ze waren allemaal repetatief.
Herkenbaar , ik krijg de sterkste visuals op methyl elescaline en 2c-e-nboh

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ja , is absoluut een aanrader. Niet overweldigende visuals maar fijne mood change en muziek is hemels erop😍

De Zandman

DF-koning
4 ho met dat zijn vaak pellets, toch?
Psylocybine?
Ik heb dit 1of 2 x geprobeerd maar ik was er niet zo van onder de indruk...

witte270

Bewuste gebruiker
Heb je 4ho-met wel eens geprobeerd? Das mijn volgende nieuwschierigheid.
Over dat raster in je zichtsveld. Ik heb vaak LSD en 4-Ho-Met gecombineerd, dat is wel echt heftig maar de visuals zijn gewoon bijna DMT achtig. Constant raster patronen en enorm dikke visuals.

Alleen 4-Ho-Met blijft mij trouwens ook altijd verbazen, 25 mg zorgt al voor hele dikke visuals met goede handelbare headspace. Verwacht mooie kleuren in je ooghoeken maar op een normale dosis heb je nog niet die bizarre raster patronen

Boyman

Bewuste gebruiker
Over dat raster in je zichtsveld. Ik heb vaak LSD en 4-Ho-Met gecombineerd, dat is wel echt heftig maar de visuals zijn gewoon bijna DMT achtig. Constant raster patronen en enorm dikke visuals.

Alleen 4-Ho-Met blijft mij trouwens ook altijd verbazen, 25 mg zorgt al voor hele dikke visuals met goede handelbare headspace. Verwacht mooie kleuren in je ooghoeken maar op een normale dosis heb je nog niet die bizarre raster patronen
Same, ik heb op 25mg 4-HO-MET visuals gehad die vele malen sterker waren dan op mijn sterkste truffel trips (30+gram). Verschilt wel erg per persoon hoe gevoelig je er voor bent, lijkt het. Ik heb op 10mg al visuals, maar mijn tripbuddy begint het pas vanaf 30mg leuk te vinden.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
4 ho met dat zijn vaak pellets, toch?
Psylocybine?
Ik heb dit 1of 2 x geprobeerd maar ik was er niet zo van onder de indruk...
Nauw verwant aan psilocybine, geen psilocybine.

Velen zeggen dat de "spirit" van psilo mist bij 4-ho-met.

Martinus

Wijs gebruiker
Nauw verwant aan psilocybine, geen psilocybine.

Velen zeggen dat de "spirit" van psilo mist bij 4-ho-met.

Ben wel benieuwd. Ik vind het visuele deel van de ervaring altijd wel het leukst. Dat mis ik vaak een beetje bij paddos.

Lsd is altijd zo intens visueel, maar dan val ik vaak in het mandelbrot set gat...

Al-lad moet ik nog vaker proberen. Leek minder visueel, maar de visuals hadden meer cultuur als inhoud.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ben wel benieuwd. Ik vind het visuele deel van de ervaring altijd wel het leukst. Dat mis ik vaak een beetje bij paddos.

Lsd is altijd zo intens visueel, maar dan val ik vaak in het mandelbrot set gat...

Al-lad moet ik nog vaker proberen. Leek minder visueel, maar de visuals hadden meer cultuur als inhoud.
Voor mij zijn paddo's en truffels juist extreem visueel, veel meer dan LSD. Maar dan moet het wel voorbij een bepaald punt gaan, dat ik me er eerst echt aan over moet geven.

De Zandman

DF-koning
Lsd en analogen, ik durf deze absoluut niet meer te nemen.
De eerste keer was een dermate bad trip na een begin van een zeer indrukwekkende trip, dat ik deze ervaring na ruim 40 jaar nog als de dag van gisteren terug kan halen in mijn gedachten.
1 lp lsd deed vrijwel niets na 150 ug.
Dus jammer maar helaas.
Aan mij niet besteed.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Lsd en analogen, ik durf deze absoluut niet meer te nemen.
De eerste keer was een dermate bad trip na een begin van een zeer indrukwekkende trip, dat ik deze ervaring na ruim 40 jaar nog als de dag van gisteren terug kan halen in mijn gedachten.
1 lp lsd deed vrijwel niets na 150 ug.
Dus jammer maar helaas.
Aan mij niet besteed.
Wat gebeurde er tijdens die bad trip? Of wil je dat liever niet oprakelen?

De Zandman

DF-koning
Ik meen, dat ik die hell ervaring hier op DF al ergens beschreven heb, maar, ik kan het proberen om nog een x te doen...iig een enorme indrukwekkende zeer angstige ervaring, dat zonder meer.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoe ervaren jullie de headspace op AL-LAD, is die een beetje vergelijkbaar met LSD?
Nope. Totaal niet.

Heb het maar 1 keer gedaan (150 ug), maar het miste compleet de liefdevolle energieke headspace van LSD. Wel heel intrigerende visuals, maar nogal koud en mechanisch, door die headspace misschien(?) Als het LSD is dat je wilt, neem je beter 1P-LSD of ALD-52. Misschien ook 1B-LSD en 1cP-LSD, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Wat beduul je specifiek met headspace? of het verwarrend / mindfucky is?
De mentale space neem ik aan. Hoe je je geestelijk voelt.

Alakazam

Bewuste gebruiker
Wat beduul je specifiek met headspace? of het verwarrend / mindfucky is?
Hoe je je mentaal voelt tijdens de trip. Denk aan donker/vrolijk randje, helder, wel of niet stuurbaar etc.

Nope. Totaal niet.

Heb het maar 1 keer gedaan (150 ug), maar het miste compleet de liefdevolle energieke headspace van LSD. Wel heel intrigerende visuals, maar nogal koud en mechanisch, door die headspace misschien(?) Als het LSD is dat je wilt, neem je beter 1P-LSD of ALD-52. Misschien ook 1B-LSD en 1cP-LSD, maar daar heb ik geen ervaring mee.

De mentale space neem ik aan. Hoe je je geestelijk voelt.

Mhmm wellicht dat ik het nog eens probeer, maar dat klinkt niet heel aantrekkelijk dan. Wel interessant, het kan bij mij altijd anders uitpakken natuurlijk, niet iedere trip is hetzelfde.

Als ik LSD wil gebruik ik inderdaad meestal 1P-LSD. Het ging me er meer om dat het misschien een andere interessante lysergamide was die het overwegen waard was.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Mhmm wellicht dat ik het nog eens probeer, maar dat klinkt niet heel aantrekkelijk dan. Wel interessant, het kan bij mij altijd anders uitpakken natuurlijk, niet iedere trip is hetzelfde.

Als ik LSD wil gebruik ik inderdaad meestal 1P-LSD. Het ging me er meer om dat het misschien een andere interessante lysergamide was die het overwegen waard was.
Voor sommigen is hij wel de moeite waard, daarnaast heb ik het maar 1x genomen en verschilt het inderdaad ook nog eens per trip én per persoon hoe een stof valt. Dus je kunt het altijd een keer proberen. :)

Voor mij was het na die ene keer meteen klaar, zo erg vond ik het tegenvallen. Heb 4 van de 5 bestelde zegels nog liggen, maar die zijn inmiddels zo'n 5 jaar oud schat ik. :wink:

Alakazam

Bewuste gebruiker
Voor sommigen is hij wel de moeite waard, daarnaast heb ik het maar 1x genomen en verschilt het inderdaad ook nog eens per trip én per persoon hoe een stof valt. Dus je kunt het altijd een keer proberen. :)
Vandaar dat ik het vraag, zo veel momenten om te trippen heb ik op dit moment niet en ik ben voorlopig (wellicht nooit :tonguewink:) niet klaar met LSD en psilo. Ik twijfel nog maar de eerstvolgende keer wordt het denk ik toch weer 4-HO-MET.

Voor mij was het na die ene keer meteen klaar, zo erg vond ik het tegenvallen. Heb 4 van de 5 bestelde zegels nog liggen, maar die zijn inmiddels zo'n 5 jaar oud schat ik. :wink:
Je gebruikt ook regelmatig 50/70 ug toch, misschien is het op die dosis prettiger. Voorlopig sla ik hem in ieder geval even over maar ik houd hem in m'n achterhoofd.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je gebruikt ook regelmatig 50/70 ug toch, misschien is het op die dosis prettiger. Voorlopig sla ik hem in ieder geval even over maar ik houd hem in m'n achterhoofd.
Nou, ik vond 150 ug verrassend mild en moest eerst al wiet gaan gebruiken om de AL-LAD te kickstarten leek het wel. Hierdoor heb ik helaas wel een vertekend beeld van het tripmiddel (iets waar ik normaal echt op tegen ben, ik wil eigenlijk altijd minstens de piek van een tripmiddel niet combineren met iets anders). Maar ik weet zeker dat de AL-LAD toen wel begon te werken, want zulke visuals en die kille headspace heb ik nooit op wiet alleen gehad.

Martinus

Wijs gebruiker
AL-LAD voelde voor mij een stuk minder intens dan 1p-LSD 225ug al-lad leek net op 120 1p-LSD ofzo.
Dat erotische gevoel van LSD miste ook een beetje. Je word wel goed geil van AL-LAD, maar de sex zelf is minder indrukwekkend.
In mijn hooft was ik redelijk helder. Kon nog beter praten dan met LSD. Maar ik had wel vage inzichten.
Ik vind het moeilijk om een gevoel aan de trip te hangen. Duister was het zeker niet.

Bij LSD heb ik hele sterke geometrische 2d hallucinaties in intense kleuren en bij al-lad waren het meer cartoons en mechanische vormen in wat minder intense kleuren. Meer bruin met zachte kleuren. Beetje dat LSD neon zat er ook wel in alleen niet zo fel.

Ik vond de open ogen hallucinaties inhoudelijk wel zeer vermakelijk.

maar dit is allemaal van 1 ervaring. En de dosis voelde niet zo heel zwaar dus tja. Zou kunnen dat het op hogere dosis pas echt los komt

Ik ga in de toekomst nog wel een keer 300ug al-lad proberen. Maar geen idee wanneer. Ik heb al een maand aan andere trips in mijn planning staan :P

Alakazam

Bewuste gebruiker
Nou, ik vond 150 ug verrassend mild en moest eerst al wiet gaan gebruiken om de AL-LAD te kickstarten leek het wel. Hierdoor heb ik helaas wel een vertekend beeld van het tripmiddel (iets waar ik normaal echt op tegen ben, ik wil eigenlijk altijd minstens de piek van een tripmiddel niet combineren met iets anders). Maar ik weet zeker dat de AL-LAD toen wel begon te werken, want zulke visuals en die kille headspace heb ik nooit op wiet alleen gehad.
Ik kijk net op psychonautwiki en zie tot mijn verbazing ook staan dat een common dose 100-225 ug is, terwijl dit bij LSD 75-150 ug is. Dat het wat mild was zou dus goed kunnen kloppen. Ik combineer ook niet meer tot na de piek. Wiet vertroebeld mijn ervaring eigenlijk altijd, hoewel het wel echt heerlijk uit kan pakken.

AL-LAD voelde voor mij een stuk minder intens dan 1p-LSD 225ug al-lad leek net op 120 1p-LSD ofzo.
Dat erotische gevoel van LSD miste ook een beetje. Je word wel goed geil van AL-LAD, maar de sex zelf is minder indrukwekkend.
In mijn hooft was ik redelijk helder. Kon nog beter praten dan met LSD. Maar ik had wel vage inzichten.
Ik vind het moeilijk om een gevoel aan de trip te hangen. Duister was het zeker niet.

Bij LSD heb ik hele sterke geometrische 2d hallucinaties in intense kleuren en bij al-lad waren het meer cartoons en mechanische vormen in wat minder intense kleuren. Meer bruin met zachte kleuren. Beetje dat LSD neon zat er ook wel in alleen niet zo fel.

Ik vond de open ogen hallucinaties inhoudelijk wel zeer vermakelijk.

maar dit is allemaal van 1 ervaring. En de dosis voelde niet zo heel zwaar dus tja. Zou kunnen dat het op hogere dosis pas echt los komt

Ik ga in de toekomst nog wel een keer 300ug al-lad proberen. Maar geen idee wanneer.
Een gevoel aan een trip hangen is inderdaad moeilijk, zeker als je het middel maar één keer gebruikt hebt. Interessant dat verschillende middelen verschillende kleurenpaletten aan visuals kunnen hebben, terwijl ze (voor zo ver ik weet) dezelfde receptoren activeren.

Ik heb al een maand aan andere trips in mijn planning staan :P
Haha dat is een groots maar goed vooruitzicht :wink:

Bovenaan