Al lad

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Vandaag heb ik een dagje al lad uitgetest. Helaas was de ervaring veel te matig om er een tripreport over te schrijven maar ik wou toch even ala informatie laten weten hoe ik dit ervaren heb.

Een maand terug heb ik hier qua dosering om advies gevraagd en heb me dus netjes aan 1 zegel van 150 microgram gehouden.

Het zegeltje om 12 uur een half uur onder mijn tong genomen waarna ik me na een uur een beetje gek begon te voelen. Eigenlijk gewoon het trippy gevoel kreeg. Dit bleef lang aanhouden en na 2 uur was het enige dat erbij kwam dansende lettertje en op muren wat patronen te kunnen ontdekken.

Closed eyes visuals leek wat intenser maar kwam er eigenlijk zoals de rest gewoon weg niet uit. Het was vrij complex maar ik kon een soort van snelweg in het heelal ontdekken waarbij sterren als getallen zichtbaar waren. Dat ging over in een tornado van getallen. Heel gave en complexe visuals die helaas niet helemaal tot uiting kwam.

Nu... bijna 10 uur later heb ik nog steeds dansende lettertjes en een licht trippy gevoel.

Een stofje dat er helaas niet uitkwam maar wel potentie lijkt te hebben.

De volgende keer wil ik 2 zegeltjes proberen. Zijn hier mensen die hier al ervaring mee hebben? Mensen die dit afraden misschien?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jammer dat het een net niet ervaring is geworden, maar wel verstandig dat je toch rustig begonnen bent. Je weet immers niet hoe je er op reageert, sommigen geven aan best goede effecten te bereiken op 150ug namelijk.

Ik heb AL-LAD zelf 1 keer gebruikt tot nu toe, ook 1 zegel van 150ug. Mij deed het helaas nog minder dan bij jou. Ik had vrijwel geen visuele effecten en ook geen noemenswaardige mentale effecten. Het voelde voor mij alsof ik de hele tijd in de come up bleef hangen. Ik had echter wel ook het idee dat er wel potentie in zat, dus ga het zeker nog eens in een hogere dosering proberen. Ik denk dat ik een volgende keer ook direct 2 zegels neem, in de hoop dan in ieder geval een fatsoenlijke trip erop te mogen ervaren.

Ik raad 2 zegels voor een volgende keer niet perse af, maar bedenk je wel dat het verdubbelen van de dosis bij psychedelica vaak wel tot meer dan een verdubbeling van de ervaren effecten leidt. Denk hier dus voor jezelf goed over na of je daar klaar voor bent, zeker gezien je nog niet veel ervaring met psychedelica hebt. Dat gezegd hebbende is het wel zo dat de algemene concensus lijkt te zijn dat AL-LAD een wat vriendelijker karakter heeft dan bijvoorbeeld LSD.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Leuk dat ook jij er toch potentie in zag en 2 zegels gaat proberen. Ik denk er zeker klaar voorte zijn en hous rekening met een mogelijk sterke verandering van gevoel van dit middel. Ik ben er enorm benieuwd naar em ga het wss redelijk snel uitproberen, maar uiteraard eerst weer even uitrusten en over 2 weekjes is DOC aan de beurt.

Ben trouwens net pas mijn mijn CEV's af, was jij hier ook 24 uur mee bezig? :tongueout:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Qwertyuiopa zei:
Ben trouwens net pas mijn mijn CEV's af, was jij hier ook 24 uur mee bezig?
Dat is wel erg lang zeg. Ik heb toen helemaal geen cev gehad helaas. Maar met bijvoorbeeld LSD duurt dat mij ook nooit zo lang.

Qwertyuiopa

Belezen gebruiker
Ja lang he?? Dat vond ik zelf eigenlijk ook wel.

Maar als ik bijvoorbeeld 2cb doe, en ik start om 3 uur smiddags, merk ik zelfs als ik dan om 1 uur ga slapen nog effecten ervan. Misschien reageer ik er heftig op ofzo? Kan dat?

Bovenaan