Alcohol/blaascontrole

bobbyz

Newbie
Hallo,

Morgen met pasen ga ik traditioneel drinken net als elk jaar, denk dat ik voor 11 uur in de ochtend 6 biertjes 33cl op heb.

Nu moet ik in de avond omstreeks 21:00 uur een blaascontrole ergens doen. Zal dit dan nog gezien worden? is 10 uur later.

Iemand tips hoe ik door deze blaascontrole heen kan komen.

Bedankt.

Mvg,

Bobby

bobbyz

Newbie
Ja dan heeft je lichaam het verwerkt, maar dan ook al uit je adem? Als dat het geval is kan het inderdaad.

TrippyShit

Badass junkie
Je breekt de alcohol ook voor een deel af door zweet en uitademen.. Dus volgensmij is het gewoon weg dan. En als alcohol uit je lichaam is kan je volgensmij echt niet gepakt worden op alcohol in je adem :P

dfssdfde

Badass junkie
Of je drinkt een pils of 2 minder om zeker te zijn? :)
Ik weet natuurlijk waar het voor is, maar als Drientje zegt dat je maar een uur speling hebt, zou ik toch het risico niet nemen.

Drientje

DF-koning
Ivoos zei:
Of je drinkt een pils of 2 minder om zeker te zijn? :)
Ik weet natuurlijk waar het voor is, maar als Drientje zegt dat je maar een uur speling hebt, zou ik toch het risico niet nemen.
Het ligt aan je lichaamsgesteldheid van dat moment. Veel vocht/weinig vocht, veel vet/weinig vet etc.

Vrouwen doen gemiddeld zelfs langer over het verwerken van alcohol ongeveer 2 uur. Ik zou voor de zekerheid (al helemaal met een blaascontrole in het verschiet) minder drinken.

Drientje

DF-koning
Er is niets wat helpt verwerken. Je lichaam heeft gewoon 1,5-2 uur nodig voor het verwerken van 10 gram alcohol (hoeveelheid alcohol per glas).

Bovenaan