Alcohol en slapen

miss pepper

Belezen gebruiker
Ik heb vaak als ik gedronken heb en best laat naar bed ga dat ik een paar uur heel diep slaap, maar dat ik dan 's ochtends heel vroeg wakker word, zoals vandaag (ik werd al om 6 uur wakker) en dat ik dan niet meer in slaap kan komen en ook echt niet in bed kan blijven liggen, ookal ben ik nog moe en brak. Komt dit bij jullie bekend voor? En hoe komt het dat je dan niet meer kan slapen terwijl je nog moe bent?

groetjes

UnknownLeprechaun

Belezen gebruiker
Ik herinner me nog dat als ik te veel gedronken had en me toch wat slecht begon te voelen,
ik altijd naar m'n bed ging met de gedachte dat ik toch meteen in slaap zou vallen.
Meestal was dit niet het geval en ik heb vaak naast m'n bed liggen kotsen vanwege
die beslissing :tearsofjoy:

Nu weet ik dat ik beter boven de pot ga hangen met een vinger in m'n keel.

1percent

Belezen gebruiker
alcohol..

genoeg alcohol doet slapen, gewoon een glaasje beerenburg op t nachtkasje voor als je wakker wordt en je slaapt zo weer verder :rock:

teveel alcohol doet ogen dicht -> draaien -> kotsen

Winehouse

Badass junkie
1percent zei:
alcohol..

genoeg alcohol doet slapen, gewoon een glaasje beerenburg op t nachtkasje voor als je wakker wordt en je slaapt zo weer verder :rock:

teveel alcohol doet ogen dicht -> draaien -> kotsen

Neem dan een benzo, als je goed wilt slapen

DutchCookie

Bewuste gebruiker
benzo's nemen om te slapen als je al dronken bent?
als je met die mentaliteit benzo's neemt kan je nooit meer normaal in slaap vallen :')

westergas

Belezen gebruiker
DutchCookie zei:
benzo's nemen om te slapen als je al dronken bent?
als je met die mentaliteit benzo's neemt kan je nooit meer normaal in slaap vallen :')

Je slaapt dan wel lekker en je hebt geen kater de volgende dag. Schijnt gevaarlijk te kunnen zijn maar ik heb het al zo vaak gedaan...ik denk dat ik er wel tegen kan...

Disclaimer: Dit word dus echt gigantisch afgeraden!!!

miss pepper

Belezen gebruiker
Benzo's met alcohol neem ik altijd maar word toch altijd weer vroeg wakker :( Wel lam, dat wel.. Maar slapen lukt niet...

Bovenaan