Alcohol + G = Kotsen?

J0rrit

Badass junkie
Ik weet dat alcohol en ghb geen goede combinatie is. Maar is het zo dat je altijd of bijna altijd moet kotsen als je ghb en alcohol door elkaar neemt, omdat je maag deze combinatie blijkbaar niet kan hebben ofzo?

Heb het zelf 1 keer gehad en een vriend van me beide keren dat hij ghb had genomen en wat whisky cola erbij. Of kan het ook eraan liggen dat ie gwn té veel ghb had genomen?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik ken mensen die spontaan moeten kotsen als ze ghb nemen, zonder alchohol. Sommige zeggen dat je maag moet wennen aan ghb, maar ik zou verder de reden niet weten. Ik heb er nooit last van

davie

Wijs gebruiker
Door de alcohol moet je lever wat harder werken om de giftige stoffen te verwerken. Als je dan GHB pakt, heb je eerder een overdosis. Als ik alleen teveel GHB pak, dan word ik ook misselijk. In combinatie met alcohol moet je dus sowieso minder doseren.

Ik denk daarom dan ook dat het daar aan ligt. Jullie zouden dus eens wat minder kunnen pakken. En als dat niet werkt, dan is die combi gewoon niet geschikt voor jullie.

Ik snap eigenlijk sowieso niet dat er nog steeds mensen zijn die alcohol en ghb combineren. Maar goed, ieder voor zich.

Daarnaast kan je altijd beter te weinig ghb pakken ipv te veel. Je moet absoluut niet denken dat als je meer pakt je ook meer of je beter voelt. De grens is namelijk snel bereikt.

DreamWeaver

Badass junkie
davie zei:
Door de alcohol moet je lever wat harder werken om de giftige stoffen te verwerken.

True, maar nog veel erger is dat alcohol en ghb op dezelfde delen van de hersenen werken, en elkaar daar dus extreem versterken.

Robdebob

Bewuste gebruiker
Het is heerlijk om met g de hele avond lekker biertjes te drinken, maar t doseren hiervan is nog 10x moeilijker dan met g alleen.
Moet zeggen dat t mij vaak wel lukt... :beer:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Een zeer matige dosis, maximaal 1 - 2 keer per week zal echter geen problemen geven voor je lever. Het is duidelijk, dat alcohol een stuk giftiger is voor je lever dan GHB.

De combinatie met alcohol zorgt voor een versterking van het verdovende effect van GHB. Je raakt dus nog sneller bewusteloos. Daarom wordt deze combinatie afgeraden. Als je ervaren bent, kun je een beetje combineren, maar dan nog is niet slim

maler

Newbie
Mijn maag moet duidelijk wennen aan de G, ik heb de day after een wat rommelend gevoel en een soort metaalsmaak in m'n mond, die ik herken van de pillen die ik kreeg om van de drank af te komen.
Het gaat nu al wel wat beter, omdat ik minder neem.

Maar ik heb nog nooit hoeven overgeven, ook niet i.c.m. een paar halve liters bier.

dingo

Belezen gebruiker
Zover dat ik het weet:

Alcohol+GHB=Doodsgevaar

Verbeter me als het fout is maar ik ben er redelijk zeker van dat ik het hier ergens gelezen heb :grin:

Flugeltje

Wijs gebruiker
dingo zei:
Zover dat ik het weet:

Alcohol+GHB=Doodsgevaar

Verbeter me als het fout is maar ik ben er redelijk zeker van dat ik het hier ergens gelezen heb :grin:

Het is niet zo'n slimme combi, maar een paar pintjes in combi met gecontroleerd en wijs ghb gebruik is dodelijk een groot woord.

SperSIZEboon

Badass junkie
paar biertjes en gewoon verstandig G gebruik kan idd weinig kwaad. je moet natuurlijk niet een half krat bier wegwerken natuurlijk

J0rrit

Badass junkie
Wat ik heb gelezen komt dat 'doodsgevaar' ervan omdat je kan stikken in je eigen braaksel. Dat kan dus ook als je ladderzat bent of ketamine hebt gesnoven en niet meer ken bewegen enz.

Onzin dus!

Bovenaan