Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
K drink nooit (of zelden, op festivals wel bvb) alcohol overdag, dus al zeker niet smorgens. Want als ik begin te drinke, moet ik blijve drinke tot ik ga slapen...
No offense maar aan je antwoorden te zien (@ TS) is deze thread eerder bedoeld om je gebruik goed te praten dan om meningen te vragen.
Of je de dag begint met speed, ghb of alcohol, de dag beginnen met een drug (behalve speciale gelegenheden natuurlijk) lijkt mij het perfecte tijdstip om eens beter te beginnen nadenken over je gebruik...
Zoals je al uit mn post kon afleiden, ik stemde nee
Alleen als er nog een halfleeg volledig dood biertje op de grond staat wil ik dat met een kater nog wel eens opdrinken omdat ik geen zin heb om naar de kraan te lopen voor water.. maarverder nee absoluut nooit.
Alleen als er nog een halfleeg volledig dood biertje op de grond staat wil ik dat met een kater nog wel eens opdrinken omdat ik geen zin heb om naar de kraan te lopen voor water..
Zoals iedereen zegt, uiteraard op festivals ontbijten met een halve liter, en soms wil ik wel eens een slokje whisky nemen als ik me de avond van te voren naar den teringk heb gezopen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.