Alcohol & Methylfenidaat (ritalin)

1percent

Belezen gebruiker
Zeer geachte DF'ers,
bij deze kondig ik mijn eerste eigen geopende topic aan.
Dit vanwege het zeldzame feit dat ik, zeer tegen mijn zin in, niet van de kaart ben geweest én ook nog eens in een fatsoenlijke staat ben thuisgekomen.

Kort maar krachtig, no-nonsense en volledig vrij van bullshit:
Heft methylfenidaat het 'dronken' zijn op ?

En dan de uitleg, omdat halve verslagen geen verslagen zijn;

Ik had van een volledig onbekende, willekeurige voorbijganger 20 x 10mg Methylfenidaat verkregen.
Vervolgens was ik om 8 uur begonnen met 4 stuks, en heb ik elk half uur 1 bijgeslikt.
De anderen die aanwezig waren, wisten dit niet, tot zeer groot vermaak van mezelf (wat dan uiteraard weer vreemde blikken opleverde, maargoed). Gedurende de hele nacht aan het bier gezeten, alleen ik raakte bij lange na niet van de kaart. Dat kwam mij over als een enigszins vreemd verschijnsel, vandaar dat ik u allen graag wil raadplegen.

Ik weet ook niet wat moest verwachten van de methylfenidaat-alcohol combi, maar voor mijn gevoel heeft het me niks opgeleverd:
- geen kater (alleen kramp in mn hart/borstspieren)
- 100% geheugen
- niks uitgevreten
- kwam op iedereen nuchter over (ook op mn pa bij thuiskomst)
conclusie: saaie nacht gehad, niet leuk.

Vandaar dus mijn vraag, heffen deze 2 goederen elkaar (zo goed als) op, of waar lag deze nuchtere toestand in vredesnaam aan? Informeert mij, zodat de ezel zich geen twee keer aan dezelfde dure steen hoeft te stoten.

overalennergens

Experimenterende gebruiker
Als je vaag wilt worden van de Ritalin icm alcohol, raad ik je aan je pillen fijn te malen en op te snuiven. Gooi het in een sealtje en schep om de zoveel tijd een paar sleutelpuntjes in je neus. Ik werd daar in ieder geval vrij vaag van. Wel gaat het je roes enigszins tegen, wel kan je weer meer drinken. In ieder geval is dat mijn ervaring :)

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
van die combi word ik zelf vrij duf en afwezig. Geen aanrader als je met veel mensen bent, maar wel nice als je een beetje relaxed kan hangen enzo

TrippyShit

Badass junkie
Bij amfetamine achtige stoffen zoals ook cocaine & speed heft het de dronkenheid op. Je kan veel meer drinken zonder effect te merken of als je juist dronken bent, wordt je weer 'nuchter'. Aangezien methylfenidaat een afmetamine is, zal dat in dat geval precies het zelfde geval zijn. Je nam namelijk ook niet heel erg weinig voor zover ik de dosis ken.

Omdat je zegt, heft het ELKAAR op, neem ik aan dat je ook van de ritalin vrij weinig merkte. Dit kan misschien komen omdat ritalin niet zoals bijv. speed of coke is & het dus misschien niet heftig genoeg was omdat ook echt grote overhand over de alcohol te nemen..

1percent

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Je nam namelijk ook niet heel erg weinig voor zover ik de dosis ken.
^ Daarom vond ik het ook zo raar dat ik me zo goed als nuchter voelde

TrippyShit zei:
neem ik aan dat je ook van de ritalin vrij weinig merkte.
^klopt inderdaad, je zou best eens gelijk kunnen hebben dat het gewoon niet sterk genoeg is om de overhand te krijgen..

.. moet maar weer op zoek naar pep dan :grin:

Bovenaan