Alcohol na spacen

Zat0x

Experimenterende gebruiker
Hoi, aangezien ik maar 1 pil(80 mg zuivere pil) heb en dus niet heel de avnd kan spacen is mijn vraag of het mogenlijk/verstandig is om als ie begint uit te werken gewoon bier te drinken.

Slaat alcohol dan nog aan?

Thx :)

buzzy

Badass junkie
Het is alleen niet erg verstandig veel erbij te gaan drinken, door alcohol droog je extra uit in combinatie met mdma.

Zat0x

Experimenterende gebruiker
Ik weet dat.

Alleen is mijn regel wel elk half uur of maximaal uur een glas water erbij gooien :P

Jeller

Badass junkie
van blowen voel ik niets op mdma..

maar van alcohol eigenlijk ook wel minder.. mss moest ik flink doorzuipen, keb dat bij veel mensen al zien resulteren in totale scheefheid

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
is echt zwaar relax hoor lekker blowe voor dat je noot inslaat (doet hij bij mij altijd heftigger als ik aan t blowe ben). En als je nootjes zijn uitgewerkt een paar dikke roken dan komt t gevoel bij mij altijd beetje terug en ik word fucking wazig :mrgreen: :hearteyes:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
buzzy zei:
Het is alleen niet erg verstandig veel erbij te gaan drinken, door alcohol droog je extra uit in combinatie met mdma.

maar als ge maar 1 pil hebt, zult ge nie snel uitdroge imo...

alcohol versterkt het gevoel vn de xtc, dus als ik er maar één had, xou zuipe ze :tongueout:
daar voelt ge meer van dan vn n joint tijdens xtc vindik...

Bovenaan