Alcohol sigaretten

Erudict

Newbie
Ik heb een misschien wel rare vraag voor velen van jullie maar heeft er iemand soms ervaring met het oproken van alcohol?
Hiermee bedoel ik dan om wat peuken voor een nachtje in een glas wisky ofzo te leggen met de filter niet in de drank en nadien laten opdrogen om ze nadien op te roken.
In theorie zou dit extreem zwaar moeten zijn omdat alcoholgassen veel rapper worden opgenomen door het lichaam en dus veel sneller in het bloed komt te zitten waardoor je meteen de kaart af zou moeten zijn. ( de reden waarom je met een rietje sneller zat bent: bij het zuigen aan het rietje komen er alcohol gassen vrij.)
Dus eigenlijk zou dit wel moeten lukken maar ik vraag het 1st toch maar even na of iemand van jullie er al ervaring mee heeft. Ben ook niet van zin om alcoholtampons te gaan pluggen ofzo, we houden het lekker origineel.
Dus als iemand weet of dit werkt, laat het me zo snel mogelijk weten dan haal ik meteen men fles jack boven :wink:

Erudict.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zou me er niet teveel voorstellen van ervan persoonlijk.. :grin:
Mooie hoax weer :sunglasses: Lijkt me verschrikkelijk goor persoonlijk maar goed, maar heb het zelf ook nooit gedaan.
Het heeft een lager kookpunt dan water als ik me niet vergis (79 graden)? Dan zou je niets van alcohol binnenkrijgen volgens die theorie als je het roken zou? Ik ga het zelf niet proberen drink liever glaasje wijn bij een sigaret/jointje dan. Kan je er beter wiet bij doen lijkt me zelf en stuk lekkerder ook gelijk dan ook :stoned: Over met rietje drinken en sneller zat zijn is dit de theorie zoals ik het ken:
Door het drinken van alcohol door een rietje word je inderdaad iets eerder dronken. Dat komt doordat via een rietje alcohol iets sneller in het bloed wordt opgenomen. Door een rietje stroomt de alcohol langs het gehemelte. Het gehemelte is sterk doorbloed, waardoor een deel van de alcohol al direct via het gehemelte wordt opgenomen.

Ook verdampt er meer alcohol als je via een rietje drinkt.

Deze damp adem je in. Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet veel uit. De hoeveelheid alcohol die je binnenkrijgt is hetzelfde.
Bron Jellinek
Peace!

Erudict

Newbie
25tolife zei:
Zou me er niet teveel voorstellen van ervan persoonlijk.. :grin:
Mooie hoax weer :sunglasses: Lijkt me verschrikkelijk goor persoonlijk maar goed, maar heb het zelf ook nooit gedaan.
Het heeft een lager kookpunt dan water als ik me niet vergis (79 graden)? Dan zou je niets van alcohol binnenkrijgen volgens die theorie als je het roken zou? Ik ga het zelf niet proberen drink liever glaasje wijn bij een sigaret/jointje dan. Kan je er beter wiet bij doen lijkt me zelf en stuk lekkerder ook gelijk dan ook :stoned: Over met rietje drinken en sneller zat zijn is dit de theorie zoals ik het ken:
Door het drinken van alcohol door een rietje word je inderdaad iets eerder dronken. Dat komt doordat via een rietje alcohol iets sneller in het bloed wordt opgenomen. Door een rietje stroomt de alcohol langs het gehemelte. Het gehemelte is sterk doorbloed, waardoor een deel van de alcohol al direct via het gehemelte wordt opgenomen.

Ook verdampt er meer alcohol als je via een rietje drinkt.

Deze damp adem je in. Uiteindelijk maakt het natuurlijk niet veel uit. De hoeveelheid alcohol die je binnenkrijgt is hetzelfde.
Bron Jellinek
Peace!
Alcohol heeft een kookpunt van 78,31graden celcius. Waarvoor school allemaal niet handig is :tongueout:
Maar dit heeft er niets mee te maken want het gas dat dan vrijkomt is ethanoloxide ( gasvormige alcohol dus) en dat gas wordt dan binnengenomen door te inhaleren. Dat het extreem goor is denk ik ook maar wat gaat er boven cheap zat zijn? :kots:
Nog mensen met ervaring of ben ik echt de enigste met zieke gedachten?

Tufnut

Badass junkie
Als je cheap zat wil zijn moet je gewoon goed naar de aanbiedingen in de slijterij kijken. Voor een tientje kun je je dood zuipen.
Alcohol oplossen in een sigaret gaat niet werken, want zodra de sigaret droog is, is ook de alcohol verdampt. Verder is de verbranding volgens mij zodanig dat er geen psychoactieve stoffen in de rook blijven zitten.

Dus zet het maar uit je hoofd. Hooguit kun je alcohol verdampen en dan opsnuiven cq inademen, maar dat is erg moeilijk doseren, lijkt me erg slecht voor je longen, is gebruiksonvriendelijk en is ook nog eens brandgevaarlijk.

Zelf vind ik het eigenlijk wel overduidelijk dat drinken van alcohol de beste optie is. Al die mensen op de wereld die het gebruiken doen het niet voor niets op die manier.

Pluisje12

Newbie
Je hebt gelijk, het is natuurlijk erg onrealistisch maar zou handig zijn. :)
Ja, voor een tientje kun je je dood zuipen, maar ik drink helemaal niet graag sterke drank... zeker niet puur.
Het zou gewoon gemakkelijk zijn om aangeschoten te geraken van een sigaretje met alcohol te paffen snap je? :)

Erudict

Newbie
Heb die tabak proberen oproken toen die nog vochtig was maar dat haalde niets uit. Ga nog eens opnieuw proberen en volledig laten drogen.

Tufnut

Badass junkie
Ga je gang..... Als je je sigaretten en je drank wilt verzieken moet je dat natuurlijk zelf weten.
:wave:

Tufnut

Badass junkie
Vermeld ook even de risico's daarvan voordat iemand Johny Walker gaat injecteren ofzo :rolleyes: Want dat is toch bijna puur? :confused: :wink:

zjimiz

Bewuste gebruiker
als je het mogelijke effect van zo'n effect wil uitproberen, kan je eens een keer de worm uit de mezcal fles gaan opvreten

wel ff van tevoren 112 bellen.................

jam

Bewuste gebruiker
heb ooit eens enkele jaren geleden van die dunne sigaartjes in bier gedoopt, dan gedroogd en opgerookt ikdenk dat ik je niet moet zeggen wat het effect was :kots: maar in sterke drank moet het wel gaan denk ik maar dan vooral voor de smaak, je kan wel zo met een plastic fles, een kurk en een pompje zo alcohol verdampen in een fles en dit inhaleren, het geeft je een heel kortstondig dronken gevoel

jam

Bewuste gebruiker
zjimiz zei:
als je het mogelijke effect van zo'n effect wil uitproberen, kan je eens een keer de worm uit de mezcal fles gaan opvreten

wel ff van tevoren 112 bellen.................
Heb ik overlaatst geprobeert :kots: maar ik vind de smaak van het drankje ook gewoon verschrikkelijk en die worm was er helemaal doordrenkt van

Frank123

Wijs gebruiker
Ik snap niet dat mensen zich zo in gevaar willen brengen door zoiets achterlijks te doen, met een product wat bijna het gemakkelijkst in te nemen is.

Mocht je het toch willen doen, de hoogste percentage zuiver alcohol is 99,6% meen ik. Dat is dan Medische alcohol.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
^ Brandt je keel dan niet weg?

Je sigaret in alcohol laten liggen en dan weer laten drogen?! Valt je sigaret dan uberhaupt niet uit elkaar van ranzigheid? Alsof je zoiets nog in je mond wil stoppen, brrrr...
Ik vind watermeloen doordrenkt met wodka al een veel te sterke vieze alcoholsmaak hebben. Mij niet gezien.

Frank123

Wijs gebruiker
An individual can pour alcohol over dry ice and inhale it directly or with a straw, or make a DIY vaporizing kit using bike pumps. The alcohol of choice is poured into a bottle, the bottle is corked, and the bicycle pump needle is poked through the top of the cork. Air is pumped into the bottle to vaporize the alcohol, and the user inhales.

Read more: http://healthland.time.com/2013/06/05/s ... z2csPBtruX

Met vuur roken lijkt me onwaarschijnlijk maar verdampen zoals bovenstaand is reëler. Echter blijken hier ook weer bakken risico's aan te hangen. Geniet gewoon van je drankje, maak het je toch niet lastiger en misschien zelfs gevaarlijker.

maxdw1212

Belezen gebruiker
Erudict zei:
Ik heb een misschien wel rare vraag voor velen van jullie maar heeft er iemand soms ervaring met het oproken van alcohol?
Hiermee bedoel ik dan om wat peuken voor een nachtje in een glas wisky ofzo te leggen met de filter niet in de drank en nadien laten opdrogen om ze nadien op te roken.
In theorie zou dit extreem zwaar moeten zijn omdat alcoholgassen veel rapper worden opgenomen door het lichaam en dus veel sneller in het bloed komt te zitten waardoor je meteen de kaart af zou moeten zijn. ( de reden waarom je met een rietje sneller zat bent: bij het zuigen aan het rietje komen er alcohol gassen vrij.)
Dus eigenlijk zou dit wel moeten lukken maar ik vraag het 1st toch maar even na of iemand van jullie er al ervaring mee heeft. Ben ook niet van zin om alcoholtampons te gaan pluggen ofzo, we houden het lekker origineel.
Dus als iemand weet of dit werkt, laat het me zo snel mogelijk weten dan haal ik meteen men fles jack boven :wink:

Erudict.
je hebt een speciale bong om nu alcohol op te roken. Toch zou ik dit ABSOLUUT niet doen. Vice heeft het getest en die lui kregen alleen maar kopijn, misschien komt dat omdat het eerst langs de maag enzo moet gaan voor het dronken effect. Bovendien krijg je bij het roken van alcohol een percentage van 99% alcohol binnen. Dit is levensgevaarlijk en ook bijzonder slecht voor je lichaam. Ik raad je dan nog eerder aan een keer een grammetje coke te kopen ofzo want zelfs dat is dan nog minder slecht. Snelste manier van in een coma gaan is wel door het roken van alcohol.

Psypaz

Newbie
Heb het wel eens geprobeerd, alleen volgens mij is het wel verdomd slecht voor je longen.
Ja je kan dus heel goedkoop dronken worden, maar ik had iets teveel gedaan toen, wist niet wat ik er van moest verwachten haha.
:kots:

Tryout

Newbie
Sorry een oud topic te bumpen. Maar ik lees percentages van 99% en zelfs hoger in alc.

THEORETISCH kan het in een klimaatgestuurde ruimte met luchtvochtigheid van 0. Alcohol is namelijk hydrofiel boven de 96,5% maw heb je alcohol van bv 97% trekt het vocht uit de lucht naar zich toe tot het weer 96,5% is.

Dit even puur ter juiste info om andere vergissingen de wereld uit te helpen.

Fool

Badass junkie
Ja, maar het hydrofiele effect van alcohol duurt wel eventjes en zal uberhaupt niet plaatsvinden in een gesloten fles. :wink:

Tryout

Newbie
Klopt, in gesloten fles niet. Over het eventjes duren. Ik heb zelf welleens alc. Van 98 gemaakt. Duurde geen half uur hoor.. Eerder minuut of 10.. Maar los daarvan. wil je een sigaret ermee oproken zul je hem toch moeten drogen...

MeejheM

Badass junkie
je ken drank wel vapen(verdampen), maar als je het wilt roken met tabak heb je een probleem. als de tabak droog genoeg is om te branden zit er geen drank in, als er wel alcohol inzit zou je peuk nat moeten zijn en zeer licht ontvlambaar.

zjimiz

Bewuste gebruiker
Ik snap het punt niet zo

Er zijn veel leukere dingen om te roken :grin:

Bij alcohol zijn er diverse smaken, voor ieder wat wils, en het effect vind ik top

Gewoon lekker kachelen lijkt me

Waarom moeilijk doen met roken of andersinds?

Andere drugs lenen zich daar beter voor

:wave:

MeejheM

Badass junkie
je hebt toch ook allerlei jack daniels bbq-saus enzo, misschien kun je het karakter van wiskey mooi vangen in een sigaret, geen idee.

ps: 100% alcohol bij volume is trouwens 200 proof. 100% proof is een domme opmerking.

Bovenaan