alcohol > speed > xtc

takedown84

Belezen gebruiker
Hey

ik ga onderand naar 'n groot feest (bassleader!!!)
ik ben van plan eerst me wat in te drinke (6 biertjes) daarna
'n lijn speed te snuive (eerste keer) dit rond 9 uur vlak voor ik naar binne ga.
en rond 2 uur 'n pilletje (hangt er van af hoe ik me op die moment voel)
heeft iemand dit al gedaan?
of laat ik best de x thuis?

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
laat de X gwn thuis :) zo voel je de speed puur en weet je hoe het voelt. gwn die x weekje later pakken op ander feest ofzo :mrgreen:

Shana_P

Belezen gebruiker
Ik zou zeggen laat de speed thuis en doe enkel de x.
Tenzij je het echt heel laat wilt maken.
Dit is enkel persoonlijke voorkeur hoor.
Ook als je graag zou willen slapen na het feest raad ik speed af...

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Als t je eerste keer is zou ik sowieso geen combo doen :/

Als je ervaren bent raad ik hm aan :grin: En een dikke joint op de afterparty natuurlijk.

Lauu

Badass junkie
als je goeie spacepillen heb dan is het lijntje pep erbij focking lekker!

laat de alcohol maar thuis anders KO

Jeller

Badass junkie
xtc plus alcohol combineert niet zo goed.. speed en alcohol wel (al is het ook niet zo goed ivm dehydratie ma val wel mee)

speed en xtc schijnt ook goed te zijn, ma kheb er geen ervaring mee

Funky Monkey

Badass junkie
XTC + Speed onderdrukt het XTC gevoel, maar zorgt er wel voor dat je minder vaag word... klein beetje speed erbij is wel lekker voor extra rush... er is dan wel extra kans op oververhitting (niet zo extreem als bij alcohol) maargoed, overleven doe je het vast wel! :mrgreen:

Lauu

Badass junkie
Nick de Neger zei:
XTC + Speed onderdrukt het XTC gevoel, maar zorgt er wel voor dat je minder vaag word... klein beetje speed erbij is wel lekker voor extra rush... er is dan wel extra kans op oververhitting (niet zo extreem als bij alcohol) maargoed, overleven doe je het vast wel! :mrgreen:

als je lekker hard gaat zoals ik meestal dan sta je stil te genieten...heb je gewoon bijna geen zin of energie om te gaan dansen...dus dan doet een beetje pep wonderen :grin:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
xtc en alcohol gaat wel goed.. als je toch maar 6 biertjes drinkt en daarna een pilletje dropt zie ik geen probleem? gwn daarna genoeg water drinken zodat je niet uitdroogt

Lauu

Badass junkie
pilliewilly zei:
xtc en alcohol gaat wel goed.. als je toch maar 6 biertjes drinkt en daarna een pilletje dropt zie ik geen probleem? gwn daarna genoeg water drinken zodat je niet uitdroogt

en dronken zijn en hard spacen van de pillen ging niet echt goed bij mij persoonlijk...maar dat kan aan mij liggen

DreamWeaver

Badass junkie
Bassleader! Awesome feestje. Neem als backup dat pilletje gewoon mee, gebruiken kan altijd nog :)

Houd je opties open en geniet ervan!

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Ja als je eerst ff lekker zuipt en dan al aangeschoten/dronken bent, en je neemt dan een lijn pep ben je zo weer nuchter :) mijn ervaringen ermee. Daarna een Xje gooien kan best imo maar het kan zijn dat je er geen kanker van voelt omdat de pep harder op je inwerkt.
En eerste keer pep bereid je maar voor op lang niet slapen :):):).

zaagmans

Bewuste gebruiker
takedown84 zei:
Hey

ik ga onderand naar 'n groot feest (bassleader!!!)
ik ben van plan eerst me wat in te drinke (6 biertjes) daarna
'n lijn speed te snuive (eerste keer) dit rond 9 uur vlak voor ik naar binne ga.
en rond 2 uur 'n pilletje (hangt er van af hoe ik me op die moment voel)
heeft iemand dit al gedaan?
of laat ik best de x thuis?

Ja hoor, heerlijke combi. Die 6 bier doen niks, maar ik vind de combi speed/xtc altijd heerlijk. De opgewektheid van speed en de vaagheid van XTC. Perfect!

zaagmans

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
xtc plus alcohol combineert niet zo goed.. speed en alcohol wel (al is het ook niet zo goed ivm dehydratie ma val wel mee)

Leg even uit. Raakt kant noch wal

Skippy

Wijs gebruiker
Pep mee naar een feest vind ik kut, neem veel liever een paar pillen mee, en zet het niet eens op een zuipen.

De7ir1um

Experimenterende gebruiker
ik ga morgen naar sensation black hier in antwerpen .

Kzou zeggen doe wat ik doe :P . begin van de avond een pil . paar jointjes derop en rond 4 uur wa pep gebruiken voor de laatste uurtjes keihard te gaan ^_^ , tis handig want ge zijt gewoon wakker opt einde van de avond maar niet keihard meer aant trippe :P , vind het mooi afbouwend werkern zo.

Jeller

Badass junkie
zaagmans zei:
Jeller zei:

gewoon alcohol en xtc is niet zo'n goede combinatie.. eerst en vooral smaakt het mij minder en je wordt er ook gewoon te scheef en vuil van

en alcohol smaakt wel op speed en is leuk voor de extra verdoving
nu blij?

riflexz

Bewuste gebruiker
Soms doe ik deze combi wel eens, maar zeker niet elk weekend!

Maar het is echt wel leuk, om zwaar uit te bol te gaan :tongueout:

Meestal begin ikzo:
Paar pintjes (3 fz)
Dan paar lijntjes speed (max 2 middelmatige lijnen)
Dan max. 4 xtc
Wat bier erop, maar spreid bier over heel de nacht! En drink tussendoor ook zéker wat cola, water.

Je kan je niet inbeelden hoe zwaar ik hierop kan feesten, ik ga elk weekend naar een jump/hardstyle club, en shit gast, zo zalig, echt STAMPEN, en je bent echt 1 met de muziek, bass... :hearteyes: :hearteyes:

Thoh, 1 dagje, en we zijn zaterdag :) can't wait!!! :hearteyes:

En meestal, als we thuiskomen na een nachtje :tongueout:, roken we we wat wiet erop.. lekker chillen & meestal halluci (door xtc)

Heb vorige week deze combi gedaan, maar zonder xtc, maar dan met coke, was wel leuk, maar prefeer toch met xtc :)

Een ding kan ik je ZEKER zeggen:
Als je weet dat je aan zo'n nacht gaat beginnen. Pak tenminste 1 vitaminepil & erna ook 1, want als je gaat slapen, thooh man, je gaat je echt rot voelen.. !
En als je kan, ook een wheyshake (gebruik ik in fitness, met proteinen & andere stoffen), hierdoor recupereer je veel sneller!

68899

Bewuste gebruiker
Re:

zaagmans zei:
Jeller zei:

Vind xtc plus alcohol wel een fijne combo... Maar ieder zijn ding...
Zijn er nog meer mensen die er zo over denken?

Lauu

Badass junkie
je doet al 1 ding fout...het plannen doe gewoon waar het de goeie tijd is en je er goed bijvoelt :)

Bovenaan