Ik denk inderdaad dat het belangrijkste om op te letten is of je je de dag erna goed genoeg voelt om MDMA te doen. Je hebt er het meeste aan als je goed uitgeslapen bent en lekker in je vel zit, gezond gegeten hebt etc. Paar drankjes moet dus geen probleem zijn maar zou niet helemaal naar de klote gaan.
Dat gaat ie niet doen.Ik maak me meer zorgen over twee dagen achter elkaar XTC doen, is dat wel een goed idee? (Het antwoord op die vraag laat ik even aan andere forumleden)
Excuus, my bad. Net (niet) wakker!Dat gaat ie niet doen.
Een dag alcohol en volgende dag mdma.
Kan een mod eigenlijk ook een waarschuwing krijgen?Excuus, my bad. Net (niet) wakker!
Klopt, je moet niet met een volle maag beginnen, maar wel de dagen voorafgaand gezond eten, voldoende antioxidanten en vitamines etc. Goed ontbijten en met een lichte lunch heb je een prima bodem om te starten!als ik goed of teveel lunch heb ik het idee dat de pil moeilijke start heeft ..
Prima plan, weet niet tot hoe laat je door wilt gaan, als het tot 23u duurt is om 16u starten wellicht wat vroeg, dan zit je al in de comedown als de party nog aan de gang is, lijkt mij niet prettig.als ik om 4 middag begin met innemen van xtc.
ontbijt ik sochtends goed.
en smiddags 1of2 u voor inname iets kleins.
Ik heb mezelf al een mep verkocht, no worries. En nu laten we het topic verder weer aan ts en zijn vraag!Kan een mod eigenlijk ook een waarschuwing krijgen?![]()
wat bedoel je met comedown?Prima plan, weet niet tot hoe laat je door wilt gaan, als het tot 23u duurt is om 16u starten wellicht wat vroeg, dan zit je al in de comedown als de party nog aan de gang is, lijkt mij niet prettig.
Dat het uitwerkt, bij MDMA is de comedown vaak niet heel subtiel en als het al eerder klaar is dan je feest klaar is moet je het laatste uur/uren uitzitten met alleen de negatieve effecten.wat bedoel je met comedown?
MDMA duurt helaas ook niet heel erg lang, weet niet welke dosis je neemt en hoe het bij jou gaat, maar kan zijn dat 't na 4 uurtjes uitwerkt. Ik zou dat risico niet nemen, zo jammer van het einde van het feest!vind anders erg kort als ik later dan 4 begin
hallo,
is het een probleem om alcohol te nuttigen voor xtc gebruik? (1dag van te voren)
aangezien ik geen 2 dagen achterelkaar xtc wil gebruiken. dacht ik aan
vrijdag met alcohol en zaterdag laat in de middag xtc.
is dit een slechte combi of wel mogelijk
Met mate kan wel. Het is in elk geval niet aan te raden om voor-en tijdens de xtc-roes het niet op een zuipen te gaan zetten in verband met de kater van hier tot Tokyo die je dan kan verwachten en wellicht meerdere gezondheidsproblemen die acuut de kop op kunnen steken.is het een probleem om alcohol te nuttigen voor xtc gebruik? (1dag van te voren)
2 dagen achter elkaar xtc is niet aan te raden. Dit omdat het je serotonine (je gelukshormoon) opvreet als een school piranha's die je een paar dagen zonder vlees zet.aangezien ik geen 2 dagen achterelkaar xtc wil gebruiken. dacht ik aan
vrijdag met alcohol en zaterdag laat in de middag xtc.