ALD-52 veilig?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Katze

Newbie
Na vorige jaar een aantal keer truffels te hebben gebruikt, wil ik nu weer wat met psychedelica proberen. Helaas word ik erg misselijk van (verse) truffels. Daarom nu het plan om gedroogde truffels of gedroogde mushrooms te proberen. En daar dan thee van maken.

Maar goed, ik heb er aardig wat over gelezen en ALD-52 lijkt me ook wel het proberen waard. Ook omdat ik microdoseren wil proberen, en het me vanwege de iets langere werkingsduur ten opzichte van psilocybine beter lijkt daarvoor.

Ik weet echter niet hoe ik er op een veilige/echte manier aan kan komen, aangezien de reguliere smartshops het niet verkopen zo ver ik weet. Ik heb wel gegoogled op ALD-52. Is wat er dan qua shops tevoorschijn komt een beetje betrouwbaar? (Ik hoop dat ik de forumregels hiermee niet overtreed; ik vraag niet naar een specifieke vendor...)
Zover ik heb begrepen is ALD-52 ook te testen met een EZ Test (alleen kan het iet langer duren voordat er resultaat is). Dat zegt natuurlijk lang niet alles over de veiligheid natuurlijk.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Ik weet echter niet hoe ik er op een veilige/echte manier aan kan komen
Aangezien het bespreken van vendors niet wordt toegelaten is er dus eigenlijk ook geen veilige/betrouwbare manier.
Ik hoop dat ik de forumregels hiermee niet overtreed; ik vraag niet naar een specifieke vendor.
Vaak wordt dit gezien als 'vissen', bij een eerste keer wordt dit nog wel eens door de vingers gezien maar dat is niet aan mij als regulier lid natuurlijk.
Zover ik heb begrepen is ALD-52 ook te testen met een EZ Test (alleen kan het iet langer duren voordat er resultaat is). Dat zegt natuurlijk lang niet alles over de veiligheid natuurlijk.
ALD-52 heeft een extra acetylgroep ten opzichte van LSD welke er in het lichaam vrijwel direct vanaf valt. De acetylgroep toevoeging is dus puur voor legale redenen en ALD-52 zou in principe identieke effecten aan LSD zelf moeten faciliteren, mits het natuurlijk daadwerkelijk ALD-52 is en niets anders.

EZ test geeft een kleurindicatie wat in ieder geval aangeeft of het niet een compleet andere stof is. Het is geen perfecte methode om te testen maar het sluit het meest significante risico uit.

Spacey Ostrich

Experimenterende gebruiker
Daarom nu het plan om gedroogde truffels of gedroogde mushrooms te proberen. En daar dan thee van maken.

Ik had het hier laatst volgens mij met @Fenrir over. Hij zei toen volgens mij dat thee van gedroogde truffels nog smeriger was dan die van verse.

Ik zet zelf altijd eerst hele sterke fruitthee, gooi als het water wat is afgekoeld de fijngesneden verse truffels erin en filter die er na zo'n 15-20 minuten vervolgens ook nog eens uit voordat ik het opdrink. Bij mij scheelt dat behoorlijk veel in de misselijkheid, hoewel ik altijd wel wat misselijk wordt tijdens de come up.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Hij zei toen volgens mij dat thee van gedroogde truffels nog smeriger was dan die van verse.
Ik had standaard Hollandia truffels, het smaakte wat nootig en soms een beetje zuur maar ik vond het relatief goed mee vallen. Los van de smaak kan ik van truffels/paddo's wel boven gemiddeld misselijk worden eenmaal in de maag.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Thee van gedroogde, gemalen truffels is ultiem ranzig. De smaak lijkt prominenter dan bij verse, en alle ronddrijvende stukjes (ook na filteren) zorgen voor een afschuwelijk mondgevoel. Geen aanrader.
Toevallig hadden Jmths en ik het een poosje geleden over truffels pluggen in dit topic, @Katze. Misschien heb je daar wat aan?

रति

Wijs gebruiker
Na vorige jaar een aantal keer truffels te hebben gebruikt, wil ik nu weer wat met psychedelica proberen. Helaas word ik erg misselijk van (verse) truffels. Daarom nu het plan om gedroogde truffels of gedroogde mushrooms te proberen. En daar dan thee van maken.
Ik vind zelf de smaak van truffels heerlijk. Maar misschien is het net als met Belgische bonbons- de eerste is lekker, maar als je er teveel van eet word je misselijk? Misschien moet je een sterkere truffel nemen en er dan minder van eten? Thee zou ik overslaan. De smaak word er zeker niet minder van, wss juist sterker.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Toevallig hadden Jmths en ik het een poosje geleden over truffels pluggen in dit topic, @Katze. Misschien heb je daar wat aan?
Ik bouw zo langzamerhand wel een reputatie op, lol.
Maar dan moet je denk ik eigenlijk al gedroogd gebruiken in verband met volume en als vloeistof deels PG voor de biobeschikbaarheid (en hogere oplosbaarheid is ook wel handig). 5ml pipet formaat ligt voor een gemiddeld persoon tegen het randje van oncomfortabel aan, haha. Als je gedroogd plantproduct en PG gebruikt zou je wellicht al wat kleiner formaat pipetje kunnen toepassen. Citroensap is ook handig maar dat weten de meeste mensen wel te vinden in de super.

Ik heb het gevoel dat Katze niet zo snel met gedroogd product en PG aan de slag gaat. Wat ik poste was deels wat brainstormen al denk ik dat het wel haalbaar en effectief kan wezen. Het zou bepaald ongemak moeten kunnen counteren. :')

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan