ALD-52

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
De meeste vendors zijn wel betrouwbaar is mijn ervaring, maar het laten testen is wel verstandig voor de zekerheid. Of de dosis ook klopt is niet te zeggen helaas, aangezien rcs nooit worden gekwantificeerd door het testcentrum.

dacide

Experimenterende gebruiker
Bedankt.

Wat zijn dat eigenlijk voor bedrijven?
Zijn het gewoon scheikundigen die een bedrijfje opzetten hiervoor? Of heb je echt te maken met grote chemische/farmaceutische bedrijven?

Ik vind het in ieder geval een zeer interessant wereldje, waar ik voorheen nog niet echt van op de hoogte was.

Nog een vraag:
In topics over ALD-52 wordt tevens vaak gesproken over AL-LAD. Ook een soortgelijke stof.

zijn er ervaringsdeskundigen hier, die beide stoffen al eens geprobeerd hebben?

Mentat

Ik volg dit topic en de vragen van Dacide ook met interesse. Bedankt allemaal!

dacide zei:
Nog een vraag:
In topics over ALD-52 wordt tevens vaak gesproken over AL-LAD. Ook een soortgelijke stof.

zijn er ervaringsdeskundigen hier, die beide stoffen al eens geprobeerd hebben?

Ik zou aan deze vraag ook nog 1p-lsd willen toevoegen. Begrijp ik het goed dat al deze RC qua werking en chemische structuur erg weinig van elkaar verschillen?

Zo ja, is het dan verstandig om de oudste variatie (volgens mij is dat ALD-52 in het geval van LSD) aan te schaffen omdat hier waarschijnlijk meer ervaring mee is opgedaan?

Ik vind het wel echt jammer dat LSD illegaal is, want de wereld van research chemicals en het gebrek aan onderzoek zit me toch (nog) niet helemaal lekker.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb zowel LSD, ALD-52 en Al-lad gedaan. De eerste twee kan ik niet van elkaar onderscheiden. Al-lad daarentegen was heel erg anders. Zeer complexe visuals, maar miste totaal de magie en bezieling van LSD.

Ja, ik ben ook wat huiverig voor research chemicals, maar in het geval van ALD-52 ligt dat ietsje anders. Het zou een zogenaamde pro-drug voor LSD moeten zijn, wat erop neerkomt dat de stof in het lichaam omgezet zou worden in LSD. Zeker is dit niet, maar qua werking zou ik me daar niet over verbazen. Los van dat hebben research chemicals ook weer voordelen ten opzichte van straatdrugs, zoals een grotere kans op zuiverheid en een min of meer te verwachten kwantiteit stof op je zegel. Maar goed, drugs nemen houdt altijd een zeker risico in. Het blijft een afweging.

dacide

Wederom dank voor alle info.

Nu ga ik een hele domme vraag stellen wellicht.

Maar ik heb dus een website gevonden waar ik ALD-52 kan bestellen.
De omschrijving is: ALD-52 blotters (100mcg)

Je kunt dan kiezen uit de volgende hoeveelheden:
3x
5x
10x
25x

Maar zijn dit dan het aantal zegeltjes? Of krijg je bij zoiets complete vellen? 3x = Modknip.

En is het dan zo dat 1 zegeltje 100mcg bevat? Of is dit de totale hoeveelheid die op een vel komt?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
dacide zei:
Maar zijn dit dan het aantal zegeltjes? Of krijg je bij zoiets complete vellen? 3x = Modknip.

En is het dan zo dat 1 zegeltje 100mcg bevat? Of is dit de totale hoeveelheid die op een vel komt?
Lees de forumregels even door, eerst noem je een vendor, nu prijzen. Dit is beiden in overtreding met forumregel 1 en dit is ook meteen de laatste keer dat ik je tegemoet kom.

En ja wat ze aanbieden gaat per zegel, met 100ug per zegel. Voor die prijzen kun je toch wel bedenken dat het niet om het aantal vellen gaan?

dacide

Zucht, wederom excuses. Blijkbaar heb ik het niet goed doorgelezen. Ga ik nu doen.

(ik snap dat vendors niet genoemd mogen worden. Maar kan me niet zo goed bedenken waarom prijzen niet toegestaan zijn? In die zin dat het geen dubieuze, verboden info is. Enfin, ik ga de regels doornemen en zal ervoor zorgen dat het niet meer gebeurt).

Ik ben verder nieuw in dit wereldje, dus totaal niet op de hoogte van prijzen en leveromvangen etc.. Dus nee, totaal geen idee of de leveromvang losse zegeltjes of vellen betreft. Maar al doende leert men uiteraard.

dacide

Zo, knoop doorgehakt. Ik bestel 5 zegels bij een niet nader te noemen website.

Hoe kan ik dit het beste bewaren?

Op een ander forum las ik:
Yes. You can store this for years or even decades if you want. Just keep it somewhere airtight away from light, heat, moisture, and oxygen and you'll be good.

zijn er misschien speciale bewaardoosjes voor zegels verkrijgbaar? Of is ieder goed afsluitbaar, niet lichtdoorlatend potje voldoende?

Als ik 5 stuks koop.. dan wil ik sowieso wel 2 trips eruit halen, en de rest wil ik gebruiken om te microdoseren (beetje experiementeren). Dus denk ze wel een paar weken te moeten bewaren. Hoop dat het geen kwaad kan.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je ze echt voor lang wilt bewaren kun je het beste strijkzakken kopen. Daarmee kun je ze licht, lucht en vocht dicht verpakken. Ik verpak mijn zegels altijd op die manier en leg ze dan in de vriezer. Na meerdere jaren nog geen kwaliteitsverlies gemerkt.

De vriezer of koelkast overigens alleen maar gebruiken als je ze vochtdicht kunt verpakken, want anders verpest je je zegels er juist mee.

Voor slechts een paar weken is bovenstaande wat overdreven en kun je denk ik voldoen met aluminiumfolie over de zegels, dan in een gripzakje en dat eventueel in een goed afsluitbaar doosje. Als je dat op een donkere en koele plek weg legt, zit je denk ik prima.

dacide

Thanks. Helemaal helder.

Ik kan echter nergens een plek vinden waar je ALD-52 kunt laten testen. (of ze 'adverteren' hier niet standaard mee). Ik zie wel plekken waar je LSD kunt laten testen. Is zo'n bureau dan ook geschikt voor ALD-52?

Je zegt dat ze nergens meer kwantificeren. Dit las ik ook op de site van een testbureau. Daar schreven ze dat een LSD test meer dan 5x duurder is dan andere testen. Daarom zijn ze overgestapt naar een andere testwijze (en idd, je raad het al. Dat is dan niet mogelijk om te kwantificeren).

Mijn vraag: Als ik wil laten testen, zowel kwantitatief als kwalitatief, en ik ben bereid om daar gewoon voor te betalen. Kan het dan wel ergens? Want dat heb ik nog nergens op internet kunnen vinden.

Ik heb gisteren 5 zegeltjes ALD-52 besteld. Zie er naar uit.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Alle testcentra testen het gewoon, voor locaties zie hier. Houd er rekening mee dat je dan wel een zegel kwijt bent.

LSD kwantificeren ze niet meer, ALD-52 hebben ze nooit gekwantificeerd net zoals de meeste andere rcs. Dat ze het niet aangeven dat je ALD-52 niet kunt laten testen is niet zo gek, er zijn zo bizar veel rcs en die worden allemaal zelden langs gebracht.

dacide

Ok bedankt.

Wellicht verstandig om een zegel op te offeren. Het is immers de eerste keer dat
Ik me aan een rc waag, of uberhaubt een lsd-achtige. Ook tevens de eerste keer dat ik een dergelijke stof niet via een bekend persoon aanschaf.

Ik wil de eerste keer daarom rustig aan beginnen. Deze zegels zouden 100mcgr bevatten. Is het dan een idee om voor de eerste keer een 1/3e of 1/2e zegel te nemen? Of is dat te zwak? Ik hoef niet direct een full trip bij de eerste keer. Maar wil ook niet dat vervelende 'zoekende' gevoel zoals bij een (veel) te lage dosis truffels.

Ik heb enigszins ervaring met diverse drugssoorten, en tevens ook beetje met paddos en ayahuasca.

Ik ben midden dertig en weeg kilootje of 82 bij 1.83m (voor zover dat iets uitmaakt).

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Een gemiddelde normale dosering is op dit moment 50 tot 150 microgram afhangend van je ervaring met tripmiddelen LSD in het bijzonder. Lees steeds vaker dit erover :

"Er zijn aanwijzingen dat ALD-52 in het bloed wordt omgezet naar LSD, maar tevens zijn er aanwijzingen dat ALD-52 op zichzelf een psychedelicum is"

Het blijft een RC ik heb veel ervaring met LSD en zou met dit voorzichtig starten. Bijnemen of volgende keer de dosis verhogen als het goed ging heb ik liever dan dat je gelijk door een hoge dosis een flinke bad trip 'rijker' bent. Dat heb jij ook maak ik op uit je bericht.

Ik zou 50 of maximaal 75 microgram nemen de eerste keer zoals je ook van plan bent :)

Goed dat je het laat testen voor de zekerheid zo kan je tenminste met een gerust hart eraan beginnen.

Fool

Badass junkie
dacide zei:
Maar kan me niet zo goed bedenken waarom prijzen niet toegestaan zijn? In die zin dat het geen dubieuze, verboden info is.
Dat komt omdat het verboden is hier te dealen, en als je prijzen mag noemt kun je dat heel makkelijk op zo'n manier verwoorden dat het erg duidelijk is dat je het voor dat bedrag graag aan iemand doorverkoopt. Maar, de moderatoren hier zijn vrij eerlijk en willen niet op onderbuikgevoel gaan beslissen of iemand bij het noemen van een bedrag nou probeert om iets te verkopen of niet.
Dus: omdat een regel niet af zou moeten hangen van het humeur van een moderator hebben ze maar een regel gemaakt die dit probleem helemaal voorkomt.

dacide zei:
Mijn vraag: Als ik wil laten testen, zowel kwantitatief als kwalitatief, en ik ben bereid om daar gewoon voor te betalen. Kan het dan wel ergens? Want dat heb ik nog nergens op internet kunnen vinden.

Ik heb gisteren 5 zegeltjes ALD-52 besteld. Zie er naar uit.
Als je goed zoekt zijn er online wel commerciële bedrijven te vinden die chemische analyse van bepaalde drugs voor je uitvoeren. Ergens op Erowid zou je hier denk ik wel een lijstje van moeten kunnen vinden. Maar vergeet niet dat deze testen erg prijzig zijn, en dat je zomaar een paar honderd euro lichter bent.
En eigenlijk weet je wel voldoende als je je zegel kwalitatief hebt laten testen, namelijk dat er geen andere stoffen inzitten die mogelijk gevaarlijk zijn (zoals de NBOMe's, indien je niet weet dat deze in je zegels zitten).
Daarnaast denk ik dat we ook redelijk veilig kunnen aannemen dat er geen significant hogere hoeveelheid drugs op je zegel zit dan dat er vermeld is. Die LSD-analogen zijn namelijk belachelijk duur, en dat soort foutjes zou ze een hoop winst kunnen kosten.

De dosering die je van plan bent te nemen hangt een beetje af van je eerdere ervaringen met psychedelica. Mijn eerste dosering met ALD-52 was 250ug, maar opzich zou 100ug ook een prima hoeveelheid zijn als je al een tijdje niet getript hebt. Neem in ieder geval een dosis waar je zelf ook achter staat, en niet een hogere dosering 'omdat mensen op het drugsforum dat een goed idee vonden'. Als je wat beter wilt inschatten wat voor effect een bepaalde dosering ALD-52 produceert kan ik je aanraden een paar trip-reports op Erowid te lezen.
https://erowid.org/experiences/subs/exp_ALD52.shtml

dacide

Dank voor je reactie.

Ik heb inmiddels 5 zegeltjes ontvangen. Kleine witte zegeltjes met een ALD-52 opdruk (tekst). Dit zouden dus 100mcgs moeten zijn.

Ik heb gezien dat ik vanmiddag tussen 16.00-18.00u terecht kan bij het vincent van gogh centrum (verslavingszorg etc). Dan hebben ze daar het test spreekuur. Dus daar ga ik straks naartoe.

Als de test ok is, dan begin ik (wellicht zondag) met een niet te zware trip (denk zelf aan een halve zegel). Of ik begin zaterdag, echter dan meer gericht op microdosing (+/- 1/10e van een zegel).

Ik heb ook gelezen dat als ik fatsoenlijk en gericht wil microdosen, ik de zegel beter kan laten oplossen in water (geen kraanwater). Is makkelijker te doseren dan.

Ik vraag me af wat ik kan verwachten bij een halve zegel... ik doel dan met name op in hoeverre ik door de ald-52 geleid wordt, ipv dat ik alles controleer. Qua intensiteit, is het bv te vergelijken met 10gr verse truffels (gemiddelde dosering)? Want dat is zeer goed te handlen.

Fool

Badass junkie
Ik gok dat het wel iets minder sterk is dan 10 gram truffels. Je zult zeker effecten merken, maar hoeveel jij de trip 'stuurt' hangt eerder af van jouw eigen vermogen om dingen los te laten dan van de dosering. :)

dacide

Fool zei:
Ik gok dat het wel iets minder sterk is dan 10 gram truffels. Je zult zeker effecten merken, maar hoeveel jij de trip 'stuurt' hangt eerder af van jouw eigen vermogen om dingen los te laten dan van de dosering. :)

Dat klinkt wel prettig idd. Ik heb zelf een heel stabiel karakter en kan me heel goed overgeven aan een bepaald gevoel/stof. Dus daar zit zeker het probleem niet.

Ik laat me verrassen :)
Ik zie er in ieder geval wel echt naar uit. Er hangt toch een bepaald sfeertje rond lsd/ald-52.. en dat wil ik wel eens zelf ervaren.

Eerst dadelijk naar het testcenter. als het goed is, is dit geen inleverpunt, maar echt een test punt. Dus hopelijk krijg ik direct de uitslag.

Fool

Badass junkie
Volgens mij worden bij testpunten alleen XTC-pillen direct getest. Analyse die ingewikkelder is dan een reagent zal toch eerst naar het lab gestuurd worden, ben ik bang. Al helemaal bij een stof waarvan de werknemer bij wie je je drug inlevert nog nooit gehoord heeft. :wink:

dacide

Sterker nog; testen was niet mogelijk. Stond niet op de lijst van stoffen die ze kunnen testen.

Ik denk dat ik dan maar zelf proefpersoon word.

Beginnen met een kwart zegeltje. Zou dan theoretisch rond de 25 mcgr moeten zitten. Eens zien hoe we dat ervaren.

(Edit)

Fool

Badass junkie
Het is hier in ieder geval niet toegestaan om mensen te vragen wat de kwaliteit van je drug is, op basis het uiterlijk.

Veel plezier! :)

dacide

Bedankt voor de reminder. Zie idd dat mijn vraag geinterpreteerd kan worden als zodanig, wat in strijd is met de laatste regel van t forumbeleid.

Ik ga t gewoon proberen. En dan met een kwart zegeltje.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
dacide zei:
Sterker nog; testen was niet mogelijk. Stond niet op de lijst van stoffen die ze kunnen testen.

Ik denk dat ik dan maar zelf proefpersoon word.

Beginnen met een kwart zegeltje. Zou dan theoretisch rond de 25 mcgr moeten zitten. Eens zien hoe we dat ervaren.

(Edit)
Konden ze het ook niet opsturen naar het lab? Bij het jellinek in Amsterdam doen ze dat wel, ik heb daar zelf al eens ALD-52 en nog vele andere rcs laten opsturen voor testen.

dacide

Zoals ik het begreep niet. Deze stof stomd niet op hun lijstjes.

Maar goed, toch gisteren een halve zegel gepakt om 16.00u... jeetje, heerlijk :)
Pas rond een uur of 1 snachts jad ik t idee dat t wel redelijk uitgewerkt was.

Wat me t meest opviel; de enorm lichte opbouw, echt heel fijn. Geen tot amper bodyload. Overigens ook amper visuals/verkleuringen/vervormingen. Maar dat mocht de pret echt niet drukken. Volgende keer een hele zegel proberen.

Op t eerste gezicht lijkt me dit veel toegankelijker dan truffels/paddos. Het voelt minder zwaar.

Wel duurt t een stuk langer.

Ik ben fan :)

dacide

Jazekers. Ben ik ook blij om.

Nu heb ik natuurlijk pas het topje van de ijsberg ontdekt, met een halve zegel (dus 50mcgr). Maar gevoelsmatig lijkt me dit nog interessanter dan psilo's. In die zin, dat het v.w.b. therapeutische doeleinden gemakkelijker is. Truffels of paddo's zijn wat meer onberekenbaar, soms wat donkerder, en het komt veel meer op met golven.

De volgende keer wil ik een hele zegel ald-52 proberen. Wat kan ik verwachten qua intensiteit? Echt vele malen heftiger? Of valt dat nog mee? (anders wellicht 2/3e zegel proberen).

En qua visuals... bij truffeltjes heb ik bij 10gr echt wel wat visuals (nee geen hallucinaties, maar wel golvende patronen etc...) Is dit ook te verwachten bij een zegel ald-52? Of moet ik dan toch echt (nog) hoger in de dosering zitten?

Terwijl ik dit tik, heb ik trouwens een 1/8e zegel achter de kiezen (microdosing). Dit middel lijkt zich beter te lenen daarvoor, dan truffels (veel moeilijker om daarmee de spot-on dosering te vinden voor microdosing).

Fool

Badass junkie
In de regel hebben doseringen psychedelica een intensiteit die net wat 'scherper' loopt dan linear. Daarmee bedoel ik dat een hele zegel iets zwaarder zal vallen dan tweemaal een halve zegel bij elkaar opgeteld.

Met één zegel zul je zeker een aardig verschil merken ten opzichte van een halve zegel, maar het zal ook geen extreem effect opleveren. :wink:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Nu heb ik natuurlijk pas het topje van de ijsberg ontdekt, met een halve zegel (dus 50mcgr). Maar gevoelsmatig lijkt me dit nog interessanter dan psilo's. In die zin, dat het v.w.b. therapeutische doeleinden gemakkelijker is. Truffels of paddo's zijn wat meer onberekenbaar, soms wat donkerder, en het komt veel meer op met golven.
.
Interessant. Ik vind juist het onberekenbare en de donkere kanten van paddo's het meest leerzaam. Bij 4-aco-dmt, wat ik weer een stuk makkelijker vind, is in mijn ogen juist minder leerzaam maar wel makkelijker en soms dus leuker.
Erg benieuw naar ald-52 of 1p-lsd :blush:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Psilo dwingt je wel om naar je meest diepe angsten en duistere kanten van jezelf te kijken. En het gaat daarmee bij mij ook veel sneller voorbij het persoonlijke, naar het existentiële.

Ik begrijp het wel als je zegt dat LSD en aanverwanten therapeutisch gezien geschikter zijn, op een bepaalde manier zijn ze dat ook. Maar psilo heeft me al zo vaak ruw uit m'n comfort zone geschopt en achteraf was dat altijd precies wat ik nodig had.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Psilo dwingt je wel om naar je meest diepe angsten en duistere kanten van jezelf te kijken. En het gaat daarmee bij mij ook veel sneller voorbij het persoonlijke, naar het existentiële.

Ik begrijp het wel als je zegt dat LSD en aanverwanten therapeutisch gezien geschikter zijn, op een bepaalde manier zijn ze dat ook. Maar psilo heeft me al zo vaak ruw uit m'n comfort zone geschopt en achteraf was dat altijd precies wat ik nodig had.
Ik vind beide kanten wel therapeutische waarde hebben eerlijk gezegd. Psilo heeft mij vaak op een zeer duistere manier met mijn neus op de feiten gedrukt, echter was dit soms op zo'n duistere manier dat ik er niet altijd direct wat mee kon in het dagelijks leven. LSD wijst mij altijd op dezelfde dingen als psilo, maar dan op een stuk vriendelijkere manier. Door die wat meer vriendelijke manier kan ik er in het dagelijks leven meestal makkelijker werk van maken.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
@Psychedelibee Ik ben dus niet de enige die paddo's/ trufffels/ Psilo duisterder en donker vind. Waar ik met LSD of ALD 52 het juist gekleurd zie , en mijn hele stemming is ook beter. Ieder brein is weer anders , paar anderen hier vinden paddo's juist perfect en LSD minder vrolijk/leuk. Het is vriendelijker misschien doordat ik me wat 'relaxter' voel tijdens een LSD of de ALD 52 trip in vergelijking met psilo.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
@Tijdloos daar ben je zeker niet de enige in, ik lees best vaak dat mensen psilo meer duister vinden. Maar persoonlijk vind ik die duistere kant ook wel weer wat hebben, het zijn vaak de meest leerzame trips.

dacide

De reden dat ik zei dat ik ALD-52 (in de regel) meer geschikt vind voor therapeutische doeleinden dan truffels/paddo's, is met name omdat het meer berekenbaar/voorspelbaar is. Bij therapeuisch gebruik liggen er (doorgaans) vaker psychologische problemen ten grondslag (depressies, angst- en paniekstoornissen, PTSS etc)... en juist in die context lijkt het cleane en voorspelbare van ALD-52 beter (lees: minder risicovol) dan psilo's.

Maar ik kan heel goed begrijpen dat sommige mensen juist eerder paddo's preferen, dit vanwege de doorgaans meer mystieke ervaring.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het is niet zozeer de mystieke ervaring (voor mij dan). Het is meer dat sommige onderliggende problemen (en dat kan imo voorbij het persoonlijke gaan) zó diep en zó pijnlijk kunnen zijn, dat er no way is dat je die bewust op zoekt. Bij LSD en dergelijke sta je nog redelijk zelf aan het roer en zul je de trip de richting op willen sturen naar wat fijn voelt en wat jij wilt dat je onder ogen komt. Iets als psilocybine daarentegen zegt fuck jou, ik geef je niet wat je wilt, ik geef je wat je nodig hebt. In die zin vind ik de laatste dus veel meer een echt geneesmiddel. Misschien dat het met LSD en aanverwanten ook lukt, maar ik heb het idee dat de natuurlijke middelen dieper graven en je meer laten zien/verwerken dan je zelf bereid bent onder ogen te komen. Verder niets tegen LSD en zo. Ik vind dat ook fantastische tripmiddelen met grote therapeutische waarde. Ze geven je meer de ruimte om zelf de boel te sturen en ook dat heeft natuurlijk zijn goede kanten, maar dus ook zeker zijn tekortkomingen denk ik.

dacide

Interessant wat je daar zegt. Ik begrijp je standpunt.
Ik heb zelf nooit met hoge psilo doseringen gewerkt (meestal net geen hele portie ofzo. 10gr truffels ofzo). Dus wellicht dat het bij hogere doseringen er anders aan toe gaat.

Zoals jij het nu vertelt, zie ik veel raakvlakken met ayahuasca. Daar krijg je ook wat je nodig hebt. Zo bam! in your face!

Maandag de 24e ga ik trouwens weer voor een aya ceremonie. Dit maal onder begeleiding van Gino Renzo Cocchella Frisanco, een zeer bekwame sjamaan uit Peru. Ben zeer benieuwd hoe dat uitpakt. Dus geen relaxte dromerige muziek op de achtergrond, maar volop icaro's en gewapper met bananenbladeren. (en wellicht ook rapé en tabak).

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Interessant! Ik heb dat zelf nooit meegemaakt en eerlijk gezegd ben ik ook meer een solo tripper, maar ik blijf benieuwd naar hoe zo'n ayahuasca ervaring zou zijn.

Psilocybine is voor mij trouwens echt een middel waar je in mee groeit. Net zoals psychedelibee hier eerder al eens zei: alsof je volgende trip de draad weer oppakt en daar verder gaat. Ik doe al lang geen hoge doseringen meer, maar mijn trips zijn er niet minder heftig op geworden. Iets als LSD is (voor mij althans) meer dosering-gevoelig heb ik het idee.

Platina

Belezen gebruiker
Iemand ervaring met ALD-52?

Vandaag zag ik tot mijn genoegen dat een van mijn vertrouwde vendors ALD-52 aanbied. Helaas nog alleen als poeder, maar hopelijk volgen blotters snel.

ALD-52 zou op LSD lijken maar dan zonder de stimulatie. Nou lijken de meeste lysergamides die als research chemicals verkocht worden tot nu toe redelijk tegen te vallen wanneer je ze tegen LSD afzet. Maar wat ALD-52 interessant maakt en waarom ik hem graag aan mijn lysergamide verzameling zou toevoegen is omdat het gerucht gaat dat dit eind jaren 60 verkocht is als Orange Sunshine en dat het een schonere variant van LSD werd genoemd.

Orange sunshine was toch echt LSD-25.

https://www.reddit.com/r/IAmA/comme...n_i_made_the/dd4499t/?st=j2npm8ah&sh=c7677f85

The Orange Sunshine we delivered was LSD 25. ALD 52 was an ill-advised desperate defense strategy that failed miserably.

Tim Scully was 1 van de Orange sunshine producenten en gaf een AMA (Ask Me Anything) op Reddit.
https://www.reddit.com/r/IAmA/comme...ng_mellen_i_made_the/?st=j2nppz0r&sh=d224a78b

Voor de gene die het verhaal interessant vinden is de film Sunshine Makers echt een aanrader en geeft het verhaal goed weer.

Verder heb ik Ontopic niet veel te melden omdat ik nog aan het expirimenteren ben met LSD.
Ik wou alleen even helpen met het uit de lucht halen van dit gerucht.

Lysergine

Bewuste gebruiker
Orange sunshine was toch echt LSD-25.

Op de pagina over ALD-52 op psychonautwiki wordt echter iets anders beweerd:
Psychonautwiki zei:
In 2017, it came to light that the infamous "Orange Sunshine" variety of LSD that was widely available in California through 1968 and 1969 was not ALD-52 as it was long held by the hippie generation and that "Orange Sunshine" was just a very well made batch of 250 microgram per unit batch of LSD. The notorious psychedelic chemist it was attributed to, Nick Sands, confirmed that the claim of synthesizing the unscheduled drug ALD-52 and selling it as LSD was completely fabricated for his and Tim Scully's court case to argue that they were not guilty of selling LSD.
De bron die ze aandragen:
Psychonautwiki zei:
Ask Erowid: ID 3189 : Was Orange Sunshine actually ALD-52? | https://erowid.org/ask/ask.php?ID=3189

Ik heb tot dusver één ervaring met 100 µg ALD-52 en vond het interessant genoeg om er vaker mee te experimenteren. Met andere lysergamide analogen of LSD heb ik (nog) geen ervaring, dus ik kan de werking onderling niet vergelijken. Het was opvallend dat ALD-52 bij mij een sterk fysieke uitwerking had dan ik had verwacht. Ik ben van plan om er een rapport over te schrijven, als ik alle aspecten van de ervaring op een rijtje heb.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ben erg benieuwd naar je report erover , het is fysiek behoorlijk anders als LSD. Maar ieder lichaam reageert weer anders.

Eerst even rustig verwerken inderdaad!

Platina

Belezen gebruiker
Op de pagina over ALD-52 op psychonautwiki wordt echter iets anders beweerd:

De bron die ze aandragen:

Ik heb tot dusver één ervaring met 100 µg ALD-52 en vond het interessant genoeg om er vaker mee te experimenteren. Met andere lysergamide analogen of LSD heb ik (nog) geen ervaring, dus ik kan de werking onderling niet vergelijken. Het was opvallend dat ALD-52 bij mij een sterk fysieke uitwerking had dan ik had verwacht. Ik ben van plan om er een rapport over te schrijven, als ik alle aspecten van de ervaring op een rijtje heb.

Naja de wiki kan wat anders zeggen. Ik gaf alleen toch echt een bron naar een AMA van 1 van de makers van orange sunshine. Of je mijn bron vertrouwd is een tweede. In de documantaire "sunshine makers" zeggen ze allebij hetzelfde. Het was puur LSD-25 wat ze preduceerde.

Of je mijn bron vertrouwd is jouw keuze.

Daarbij heeft hij zijn straf toch al uit gezeten dus het lijkt me niet dat hij hierover nog zou liegen...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ga dit weekend ALD-52 doen, ben benieuwd of het anders aanvoelt dan LSD of dat het er niet van te onderscheiden is. Report volgt uiteraard. :mrgreen:
Naja de wiki kan wat anders zeggen. Ik gaf alleen toch echt een bron naar een AMA van 1 van de makers van orange sunshine. Of je mijn bron vertrouwd is een tweede. In de documantaire "sunshine makers" zeggen ze allebij hetzelfde. Het was puur LSD-25 wat ze preduceerde.

Of je mijn bron vertrouwd is jouw keuze.

Daarbij heeft hij zijn straf toch al uit gezeten dus het lijkt me niet dat hij hierover nog zou liegen...
Volgens mij zitten jullie lekker langs elkaar heen te praten, want jullie citeren beiden een bron waarin staat dat het gewoon LSD was.

Bedankt voor de tip van de documentaire, klinkt erg interessant.

Bovenaan