Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
slunse zei:te gedetailleerd is ook niet goed. teveel persoonlijke dingen ook niet. de lezers weten niet wat je meeneemt naar je trip.
ik vind het ook niet nodig om bij elke trip een report te maken. pas als er veel grappige of ongewone dingen gebeurt zijn vind ik het de moeite om te delen.

Psychonaut1976 zei:Ben ik nou gek of is mijn live trip reportje weg?
huh?
Best brutaal in de prullebak nog wel?Heb gelijk geen zin meer om te posten..het was een live trip report,die ik uiteindelijk helemaal zou beschrijven..fok it![]()
nutsss zei:Psychonaut1976 zei:Ben ik nou gek of is mijn live trip reportje weg?
huh?
Best brutaal in de prullebak nog wel?Heb gelijk geen zin meer om te posten..het was een live trip report,die ik uiteindelijk helemaal zou beschrijven..fok it![]()
Naaah ik vind het wel terecht dat ie weg is. Live werkt niet. Je laat mensen wachten en dan wordt het uiteindelijk altijd de dag erna dat er een redelijk verslag komt. Maak dat mooie report en post het dan doe je er ons meer plezier mee dan op deze manier.
Psychonaut1976 zei:Het werkt in zoverre dat het leuk is voor degene die het "live" report maakt om meteen uit te schrijven wat er door je heen gaat en ziet dat mensen reageren en je in allerlei bochten tijdens je trip moet wringen om daar dan een antwoord op te geven,interactie.Ik zelf vond het wel leuk als iemand een live report deed om steeds ff te checken hoe ver heen ie was en/of ie uberhaupt nog kon typen al was het puur uit nieuwsgierigheid,plus het feit dat het mij verschillende malen heeft getrickerd om zelf te gaan trippen omdat ik las dat iemand weer ging..
nutsss zei:Psychonaut1976 zei:Het werkt in zoverre dat het leuk is voor degene die het "live" report maakt om meteen uit te schrijven wat er door je heen gaat en ziet dat mensen reageren en je in allerlei bochten tijdens je trip moet wringen om daar dan een antwoord op te geven,interactie.Ik zelf vond het wel leuk als iemand een live report deed om steeds ff te checken hoe ver heen ie was en/of ie uberhaupt nog kon typen al was het puur uit nieuwsgierigheid,plus het feit dat het mij verschillende malen heeft getrickerd om zelf te gaan trippen omdat ik las dat iemand weer ging..
Ja maar dan moet je wel actief blijven en verslag uitbrengen. Lees het maar eens terug. Een paar korte zinnetjes gedurende uren is nogal magertjes... en nauwelijks een verslag. Misschien moet iemand een algemeen topic openen hier met de titel 'Post hier je LIVE trip-status'. Kan mij het schelen, ik doe het wel.
Psychonaut1976 zei:Ik heb me met deze toen kostelijk vermaakt igg..
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=20 ... highlight=
De jongen zei:Mss iemand interesse voor een tripreport over ether en chloroform?
De jongen zei:Mss iemand interesse voor een tripreport over ether en chloroform?
Inderdaad, ben best wel benieuwd naar die etherqinn zei:De jongen zei:Mss iemand interesse voor een tripreport over ether en chloroform?
Tuurlijk
laat maar komen![]()
Ah, devil ether. It makes you
behave like the village drunkard in
some early Irish novel... total
loss of all basic motor skills;
blurred vision, no balance, numb
tongue. The mind recoils in horror, unable
to communicate with the spinal
column. Which is interesting,
because you can actually watch
yourself behaving in this terrible
way, but you can't control it.
Ether is the perfect drug for Las
Vegas. In this town they love a
drunk. Fresh meat. So they put us
through the turnstiles and turned
us loose inside.
buzzy zei:Tripreports gaan vaak ook over andere drugs zoals XTC, speed e.d. in plaats van LSD, LSA, paddo's salvia enz. En ik kan niet echt zeggen dat je van een klinker nou zo hard gaat 'trippen' Misschien kan de titel wel een aanpassing gebruiken?