Alice icm. XTC?

Hasjmir

Newbie
Hey mede-levensgenieters,
vanavond gaan we weer met een paar vrienden aan de X, maar de geruchten gaan dat we aan lsd kunnen komen vanavond..
xtc is niet nieuw meer voor me, maar als het doorgaat dan zal het mijn 1e date met alice worden.
Is dit goed te combineren? Door bijvoorbeeld eerst de X te droppen en dan een uurtje of 2-3 later aan de lsd beginnen?
En heeft dit een positief of negatief effect op je trip?

Is het aan te raden of kan ik beter voor de 1e keer alleen puur met alice gaan daten, en de X bewaren?

dfssdfde

Badass junkie
http://www.mdma.nu/candyflip.html :)

ga ik binnenkort ook eens proberen

edit: als het je 1e keer lsd is, beter niet combineren :)
of eerst xtc en dan als het uitgewerkt is lsd, maar neem dan niet te veel, een xtc dip tijdens trip is niet leuk

edit 2: heb ik toevallig een paar maand geleden iets in je last.fm shoutbox gezet? je naam komt me bekend voor :grin:

Hasjmir

Newbie
hee vet artikel, thanks ^^
et wordt dan toch 1 van de 2, en aangezien ik voor het eerst in weken weer eens een hele zaterdag vrij ben, denk ik dat het een date met alice wordt :mrgreen:

mmn

Belezen gebruiker
als je maar rustig aan begint me alice en niet zoals mij gewoon gelijk 2 zegels pakken :flushed:

Hasjmir

Newbie
@ivo: zou kunnen, kheb het wel maar ben dr niet echt actief mee
@mmm: ik ben redelijk impulsief en hou wel van grenzen verleggen, maar denk dat ik maar gewoon met een halve begin (dat zeg ik nu, maar weet zelf ook wel dat het een hele word zodra ik et zie :P)

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik ga vnv ook een ontmoeting met alice houden, men tweede keer. :)
ga een rustige wandeling maken met 2 andere vrienden.
ik neem een halve shiva. is toch al voor een leuke trip niet ?

Delirium

Badass junkie
lucifer in the sky zei:

Als je de zelfde Shiva's als ik heb is dat best mild. Driekwart vind ik wel aan te raden :)

Santatrip

Belezen gebruiker
Laatst op het einde van trip nog wat x genomen maar dat maakte helemaal niks meer uit....volgende keer eerst halfje x en uur of 2 later de lsd...hoop dat de lds dan minder verwarrend is in het begin :grin:

:wave:

Allolalie

Bewuste gebruiker
Delirium zei:
lucifer in the sky zei:

Als je de zelfde Shiva's als ik heb is dat best mild. Driekwart vind ik wel aan te raden :)

whahahaa :openmouth: "Flamingo"

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
LSD is niet te vergelijken met andere drugs, ik raad je aan er voorichtig mee te doen, het is echt geen drugs waar je even voor de grap 3 zegels van kan wegdrukken, zoals je dat nog wel met xtc kan overleven....

Begin gewoon met hoogstend eentje, beter nog een halfje, tijd genoeg om nog eens extreem te doen

Have fun :wave:

Supervlieg

Wijs gebruiker
en als je dan toch gaat candyflippen moet je dat doen als de trip begint weg te zakken, dus ongeveer 6ur na de laatste inname.

Hasjmir

Newbie
Hmm et is geen alice geworden die avond... helaas :( we hadden dr allemaal wel zin in (niemand van ons groepje heeft dat ooit gedaan)

maar de avond was daarom niet minder gezellig, want we hadden lala's :mrgreen:
2,5 gehad en we waren weer lekker mal :hearteyes:

Bovenaan