Alice laat me in de steek?

Irezz

Bewuste gebruiker
Het is gek; m'n laatste twee trips begonnen heel intens, maar waren na een paar uurtjes al weg. Terwijl iedereen rond me, met dezelfde lsd nog heel lang bleef doorgaan.

Ik weet niet waaraan het ligt; stoppen me trazolan? Ik was ook wel moe en had 2 - 3 dagen op voorhand nog pep genuttigd, en de trip begon schitterend (verloren gelopen in ons eigen dorp!) maar eens thuis was alles weg. inclusief vaagheid. Zonder speed te gebruiken tijdens, of gelijk welke andere drug.

En de laatste keer, 4 a 5 weken later, 2 weken gedaan met 8 gram pep, loeiende afkick, had nog een zegel over. Noem het onverantwoordelijk, maar ik was ervan overtuigd dat ik mezelf uit het afkicken zou kunnen praten dmv de lsd. Het heeft z'n doel ook niet gemist, geen afkick meer, maar alweer duurde te trip amper 4 a 5 uurtjes. 1ste maal 3 hoffmans, opgebouwd, 2de maal meteen 2 hoffmans.

Ik vind het gek, alice is me beu?! lolz~

Sorry als hier al een topic over is, maar ik vond niet meteen een. Besides, ik heb zelf nog nooit gehoord van dope met normale sterkte maar halve werktijd. Toch maar iets met de speed te maken probably? Buh~
Alvast bedankt enzo!

Irezz

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Stoppen met LSD en meer pep snatzen. LSD is gewoon troep.

lsd IS geen troep, JIJ VINDT lsd troep :wink: is iets helemaal anders yo. En wat doe je dan in dit forum anyways? :rolleyes:

W.F.L.

Badass junkie
Irezz zei:
W.F.L. zei:

LSD IS geen troep, JIJ VINDT lsd troep :wink: is iets helemaal anders yo.

Echt joh? :grin: Ik vind het trouwens wel meevallen qua troepgehalte hoor. Het is mijn ding niet, OK, maar verder. :P

Irezz zei:
En wat doe je dan in dit forum anyways? :rolleyes:

Provoceren omdat iemand Speed gaat laten voor LSD? Dat gaat er bij mij gewoon niet in. :cry:

Irezz

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Irezz zei:
W.F.L. zei:

LSD IS geen troep, JIJ VINDT lsd troep :wink: is iets helemaal anders yo.

Echt joh? :grin: Ik vind het trouwens wel meevallen qua troepgehalte hoor. Het is mijn ding niet, OK, maar verder. :P

Irezz zei:
En wat doe je dan in dit forum anyways? :rolleyes:

Provoceren omdat iemand Speed gaat laten voor LSD? Dat gaat er bij mij gewoon niet in. :cry:

Nuja, depends on hoe je reageert op dingen I guess. Ik heb gewoon het bruute geluk m'n hoofd heel hard te kunnen sturen op lsd, inzichten te krijgen in dingen, positief veranderen blablablabla terwijl ik bij speed enkel plots een ruggengraat blijk te hebben en me überfijn te voelen. Maar verder haal je er moeilijk handige dingen uit voor later, waardoor ik speed sowieso wel zou laten vallen voor lsd.

afgedwaal allom tho?!
Denken jullie echt dat het aan de speed ligt? M'n pepgebruik is sinds vorig jaar wel meer dan explosief gestegen, true, maar pep is toch na 1 a 2 dagen helemaal uit je systeem? Dus anderzijds doet dit de peptheorie de das om..
Ik heb nog steeds geen idee. Ervaren trippers, anyone?
Kleine add: het is nog steeds dezelfde lsd die ik al sinds het begin gebruik. Dosissen kunnen verschillen, true, maar ik heb nog nooit het gevoel gehad dat lsd bij lagere doses minder lang werkt. Minder ''goed'', sure, maar nooit zo voelbaar korter.

Wackie

Belezen gebruiker
W.F.L. zei:

WTF are you serious ?
Ik dacht toch echt dat het pure sarcasme was in je vorige post...

Irezz zei:
En de laatste keer, 4 a 5 weken later, 2 weken gedaan met 8 gram pep
En :openmouth: dan weet ik echt wel met welke van de 2 je het hardste moet stoppen.
Irezz zei:
uit het afkicken zou kunnen praten dmv de lsd
En als je dat denkt kun je beter ophouden met alles. Lijkt er niet op dat Alice jou beu is, maar dat jij het leven beu ben. (nee niet omdat je iets levensgevaarlijks zou doen, maar wel omdat als je zo denkt en omgaat met drugs, dan heb je er volgens mij gewoon weinig zin meer in.)

Irezz

Bewuste gebruiker
Nou, we hadden 8 gram gekocht, gedeeld onder met mn lief. en as if ik het er alleen doorjaag. my friends are frickin' drug hounds. lsd, btw, doe ik enkel als het me aangeboden wordt anyways. isn't THAT simple to get

call it addict talk, maar ik heb heus nog wel m'n grenzen in de hand. zorgen m'n ouders ook wel voor anyways.

maaruhm, ik geloof niet dat ik vroeg: ''hoe fucked is mijn druggebruik?''

nog niemand heeft een zinnig antwoord gegeven yo. dus, bij deze? ik vroeg theorieën, geen raad of moraliteitslessen, ne? :(

Wackie

Belezen gebruiker
Irezz zei:
Nou, we hadden 8 gram gekocht, gedeeld onder met mn lief. en as if ik het er alleen doorjaag. my friends are frickin' drug hounds. lsd, btw, doe ik enkel als het me aangeboden wordt anyways. isn't THAT simple to get

call it addict talk, maar ik heb heus nog wel m'n grenzen in de hand. zorgen m'n ouders ook wel voor anyways.

maaruhm, ik geloof niet dat ik vroeg: ''hoe fucked is mijn druggebruik?''

nog niemand heeft een zinnig antwoord gegeven yo. dus, bij deze? ik vroeg theorieën, geen raad of moraliteitslessen, ne? :(

Mensen vragen vaak onbewust dat soort dingen. En dat blijkt uit hun posts, ze gaan dan schrijven hoeveel ze gebruikt hebben en wat voor rare gedachtengangen ze hadden om drugs met drugs te bestrijden enzo. De die gesteld word waar deze onbewuste vragen en informatie in verwerkt word is dan vaak een beetje loze vraag waar niemand wat mee kan. :)

De enige theorie die ik je kan geven is dat een pep kater ongeveer de slechste mindset moet zijn die ik kan verzinnen om een LSD trip te nemen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Irezz zei:
Goed punt. Maar ik zou enkel kunnen speculeren, dus ik dacht dat een grapje meer op zn plaats was.

Ik zou kunnen zeggen dat ik denk dat het inderdaad met je amfetaminegebruik te maken zou kunnen hebben, de antidepressiva zal ook niet voor positiever effect van de LSD hebben gezorgd. Maar de enige die je daar een echt antwoord (of in ieder geval eentje die te verdedigen is met een dimploma) op kan geven, is je huisarts.

En dan moet je nóg geluk hebben dat hij je een eerlijk en uitgebreid antwoord geeft, in plaats van bangmakerij als doel heeft en alleen maar wat negatieve kanten belicht. Of misschien nog beter (of nouja, niet beter... maar gemak dient de mens), maak er een vraag van de week voorstel van!

Irezz

Bewuste gebruiker
Wackie zei:
De die gesteld word waar deze onbewuste vragen en informatie in verwerkt word is dan vaak een beetje loze vraag waar niemand wat mee kan.

... u say wut?

en zoals ik al zei, lsd geeft heel veel kansen om je eigen hoofd om te praten. geeft mij die kansen althans. ik ging niet fout, het was heerlijk, ik zag de waarde van de wereld weer, lachte mensen de oren van het hoofd, had achteraf vooral een bevreid gevoel.
Dus, het punt is helemaal niet dat ik die lsd nam om van de afkick af te zijn! (which worked absolutely great imo)
again: hoe komt het dat het nog steeds lijkt alsof de speed de lsd verdrijft, als er helemaal geen speed meer in m'n lichaam zou mogen/kunnen zitten?

(misschien stuurt een andere formulering de thread terug on topic?)

Irezz

Bewuste gebruiker
ALRIGHT! eindelijk!
hmm, true. 't lijkt me erg interessant om er gesprek over te hebben met de dokter, ik vertel hem over al m'n gebruik anyways. maar de arme man geeft bitterweinig uitleg behalve absoluut subjectieve horrorverhalen over gelijk welke dope in kwestie ik vragen heb. meer info zou dus altijd fijn zijn. Like, for example, ging ik vragen hoe ik mezelf het beste kon verzorgen na gebruik/voorbereiding op afkick, was z'n ontzettend behulpzame antwoord: gooi het weg. 't is slecht. weetge wat er hier indertijd is gebeu... etc etc, u sense it coming.
mijn punt in het kort: doctor can't help shiz. so ya, question of the week maybe!

thanks for the reply!

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Irezz zei:
Dus, het punt is helemaal niet dat ik die lsd nam om van de afkick af te zijn! (which worked absolutely great imo)
Zelfs al was dat zo, naar mijn mening zou je je daar ook niet voor moeten hoeven verantwoorden. Ik nam vroeger vaak genoeg LSD (in m'n eentje) wanneer ik een kutperiode had. Perspectief was fijn op dat moment.

Maar omdat ik de hele wereld op mn dak krijg als ik dat advies geef (en het natuurlijk ook onverantwoord is om dat zomaar iedereen aan te raden), mede omdat mensen het niet begrijpen dat mijn reacties niet blind voor waarheid aangenomen dienen te worden, geef ik dat niet.

Irezz

Bewuste gebruiker

y'all get the point! Laten we er een verzoeningstopic van maken! Tribute to ellesdee, zodat ik misschien mijn volledige triptijd terugkrijg? :wink:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb je voor deze kortdurende trips wel gewoon kunnen trippen op LSD?

En zou je om deze vraag te beantwoorden niet gewoon een maand ( of 2,3 weken) stoppen met pep en antidepressiva zodat je zelf kunt ''testen'' of het hier aan ligt, want in mijn ogen zo is. Zeker de Trazolan kan hier wel invloed aan hebben.

Zelf blijf je volhouden dat amfetamine in 2 dagen uit je systeem is, maar in de regelmaat en hoeveelheden dat jij gebruikt niet. Langer als een week zou me verbazen, maar die 2 dagen grens overschrijd je makkelijk.

Maar bovendien, je bent minderjarig en krijgt antidepressiva voorgeschreven.
Zou je in plaats van af te vragen waarom de LSD niet goed werkt, voorlopig niet stoppen met ALLE dope. Van pep tot wiet en al het bewustzijnveranderende troep er tussen in.

You don't want to end up like many of us, yo!

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Het is idd niet erg slim om als je al antidepressiva neemt dan ook nog speed en lsd te gaan pakken. Daarnaast denk ik dat hoogstwaarschijnlijk ook daaraan ligt dat je niet zo lang meer tript. Trazodon is een serotonine heropname remmer, danwel geen selectieve, maar bij de selectieve (prozac ed) is het wel redelijk bekend dat ze de werking van lsd verminderen. Dat zal dus bij jou hoogstwaarschijnlijk ook het geval zijn, speed heeft volgens mij niet al te veel invloed op lsd. Tenminste als je het niet direct tegelijk doet, alleen door de slaapgebrek zul je denk ik veel harder trippen.

Bovenaan