• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Aliens? DMT. :)

SoulSailor

Experimenterende gebruiker
Een kleedje, het bos, en een pijpje DMT. :)

De zon schijnt, ik ben eindelijk weer eens in de natuur, en het is wel okee allemaal.. :) De eerste hit ging fout, verbrandde niet goed, dus overnieuw. (Waarom vindt iedereen dit nou zo vies smaken??!) Dit keer werkt het wel. Ik doe mijn ogen dicht en zie ergens voor me als door een dunne mist een patroon. Zo'n kronkelpatroon wat je wel eens ziet op oude tempels in het oerwoud, slang-achtig bijna. Okergeel, het lijkt gemaakt te zijn van een soort ?organisch metaal? Het komt dichterbij en ik ga erdoorheen, en plotseling lig ik op mijn linkerzij op iets hards en staan er 4 of 5 zilverkleurige alien-achtige wezens met grote glimmende zwarte ogen in een halve cirkel om me heen. Ze kijken naar me, en ik kan ze niet voelen zoals je dat bij mensen kunt, alsof ze geen gevoel hebben, geen emotie, alleen die koude scientist-vibe. Dit freakt me, maar tegelijk wil ik blijven, zien wat er gebeurt. Mijn lichaam denkt daar anders over en ik doe mijn ogen open. Het is alleen hierdoor niet weg. Nu is het alsof zij door mijn ogen kijken, waarom weet ik niet maar ik voel het, ik kijk naar de bomen in de verte en het is me allemaal totaal vreemd. Ik voel me gevangen hier op deze planeet waar ik niet hoor. Het is alsof ik in een glazen kom zit die over me heen staat en daarboven kijken zij. Dit alles heeft misschien een minuut geduurd, misschien iets langer. Daarna in eerste instantie dacht ik eigenlijk dat ik gewoon een beetje te geinterreseerd in aliens ben geweest de laatste tijd, dat "real-life-aliens" nooit zo... alien zouden zijn, compleet met grote ogen en zilveren hoofd, maar hoe langer ik erover nadenk, hoe minder ik erbij kan dat ik dit zomaar heb bedacht. Het voelde gewoon echt, ik was daar.
Dan nog vraag ik me af of die aliens in werkelijkheid aliens waren, of mijn interpretatie van bepaalde entiteiten die een deel van mij zijn, of dat het bepaalde spirits zijn die ik zag als aliens, maar uiteindelijk is dat weer allemaal hetzelfde, dus maakt het ook niet uit.. :)
In ieder geval was het een hele bizarre en mooie ervaring! :hearteyes: ik heb een tijdje later nog 2 keer geprobeerd een hitje te nemen en "terug" te gaan, maar helaas.. :P

Zoals elke DMT-ervaring tot nu toe is er weer een hele hoop nare shit van me afgevallen, m'n hoofd opgeruimd, en lijkt alles weer even echt opgefrist te zijn.. :)

Chris Pontius

Badass junkie
klink wel bizar, waren het echt van die typische southpark aliens ?

SoulSailor

plantenbak zei:
klink wel bizar, waren het echt van die typische southpark aliens ?

ja zoiets, maar dan toch totaal anders... hun ogen stonden meer rechtop terwijl de ogen op plaatjes van aliens meestal schuin staan... het was hetzelfde maar toch totaal niet en ik kreeg het idee dat het somehow een soort van maskers waren die ze ophadden, in ieder geval de ogen, dat glimmende zwarte ding, er zat iets achter. Het was wel ongeveer hetzelfde als dat stereotype alien maar dit was toch zo anders alleen de grote lijnen waren hetzelfde maar het gevoel en de vibes die ze hadden, pff, hoe langer ik erover nadenk (het is nu een paar dagen geleden) hoe meer het toch totaal niet lijkt op die dingen die je op tv ziet ofzo.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik herken veel van jouw trip (al vind ik een breakthrough geen trip meer, maar een teleport naar een andere planeet) in de mijne. Die koude wetenschapperachtige vibe die je bij de aliens voelde had ik ook heel sterk. Ze stonden bij mij ook in een halve cirkel om me heen en ik had het gevoel dat ze mijn vorderingen aan het bespreken waren, op welk gebied dat dan ook mag zijn. Zat jij op dat moment ook op de grond, terwijl zij stonden? En waren er verder nog mensen/wezens bij?

Het jammere was wel dat ik ze niet kon zien, ze leken gemaakt te zijn van schaduw, terwijl ze toch heel dichtbij stonden.

Dat gevoel van gevangen te zijn herken ik ook heel sterk, een soort onvrijwillige opname in een buitenaards gekkenhuis ofzo.

SoulSailor

ExceptionalInsight zei:
Ik herken veel van jouw trip (al vind ik een breakthrough geen trip meer, maar een teleport naar een andere planeet) in de mijne. Die koude wetenschapperachtige vibe die je bij de aliens voelde had ik ook heel sterk. Ze stonden bij mij ook in een halve cirkel om me heen en ik had het gevoel dat ze mijn vorderingen aan het bespreken waren, op welk gebied dat dan ook mag zijn. Zat jij op dat moment ook op de grond, terwijl zij stonden? En waren er verder nog mensen/wezens bij?

Het jammere was wel dat ik ze niet kon zien, ze leken gemaakt te zijn van schaduw, terwijl ze toch heel dichtbij stonden.

Dat gevoel van gevangen te zijn herken ik ook heel sterk, een soort onvrijwillige opname in een buitenaards gekkenhuis ofzo.

Ik had meer het gevoel dat ik op mijn zij lag, wel een stuk lager dan zij, ze torenden een beetje boven me uit. Het leek inderdaad alsof ze een beetje schaduwjassen aanhadden of zoiets, zwarte jassen met zo'n hoge kraag, en grote zilveren hoofden waarvan ik misschien denk dat het een soort (beschermend?) masker zou kunnen zijn. Ik weet niet wat ze met me deden, ze keken me alleen aan met die wetenschapperige vibe om hen heen.. :P Vind het heel jammer dat ik, of meer mijn lichaam er zo op freakte, had graag nog iets langer rondgekeken daar, haha, maar misschien volgende keer :) 't is inderdaad niet echt een trip meer als het zo gaat, het was gewoon echt, qua gevoel, en alles. En het bizarre is dat dus heel veel mensen ongeveer dezelfde ervaring hebben..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
SoulSailor zei:
Ik had meer het gevoel dat ik op mijn zij lag, wel een stuk lager dan zij, ze torenden een beetje boven me uit.
Dit ja. Het is natuurlijk onzin voor mij om te zeggen dat ik zat. Ik kon niet eens onderscheid maken tussen vloer, plafond en muren, of ik rechtop zat of ondersteboven.

SoulSailor zei:
Het leek inderdaad alsof ze een beetje schaduwjassen aanhadden of zoiets, zwarte jassen met zo'n hoge kraag, en grote zilveren hoofden waarvan ik misschien denk dat het een soort (beschermend?) masker zou kunnen zijn.
Dat had ik niet, ze waren helemaal van schaduw. Geen schimmen, ze waren wel duidelijk aanwezig, maar gewoon geen detail in kleding of hoofd, gewoon alleen schaduw ofzo.

SoulSailor zei:
Ik weet niet wat ze met me deden, ze keken me alleen aan met die wetenschapperige vibe om hen heen.. :P
Ik wist ook niet wat ze deden, ik had het gevoel dat ze in mn hoofd zaten en me gek aan het maken waren.

Kun je je trouwens nog herinneren of je geluid hoorde?

SoulSailor

ExceptionalInsight zei:
Kun je je trouwens nog herinneren of je geluid hoorde?

Nee, geen geluid.
Ik denk niet dat ze me gek wouden maken, je hoort soms van die verhalen van mensen die in een 'droom' ook zo'n ervaring hebben meegemaakt, waarin de aliens iets in die persoon implanteren, en inderdaad jaren later wordt er in hun arm een stukje metaal gevonden wat hier niet op Aarde voorkomt. Maar wel precies op de plek zodat die persoon geen last meer had van zijn/haar kwaal ofzoiets.. Ik denk dat ze (ze of je) wel aan je hoofd sleutelen inderdaad maar gezien ik me elke keer alleenmaar beter voel, denk ik dat 't eerder 'perfectioneren' is dan gek maken. Een psychedelische trip lijkt voormij een beetje iets te zijn zoals het muziekje dat je te horen krijgt als de telefoon in de wacht wordt gezet... Terwijl je tript, wordt er in je hoofd aan alle noodzakelijke dingen gesleuteld, dingetjes komen netjes in een doos met n etiketje erop enzo :P zodat je er weer even tegenaan kunt. Ik weet niet, zoiets voelt het voor mij een beetje. :)

Ik denk ook dat het idd ook best gekmakend zou kunnen zijn, maar dat verschilt per persoon, in tot hoeverre je het kunt accepteren voor jezelf, voor mij is het hele psychedelische gebeuren met alle inzichten en rare dingen die erbij horen eigenlijk alleen maar dat wat ik nieteens had durven dromen dat zou kunnen bestaan, maar ik snap heel goed dat andere mensen die dat weer anders beleven er best gek van zouden kunnen worden.. ikweetniet:)
Ik denk dat het je eigen interpretatie is van de ervaring die bepaalt wat 't voor effect heeft, alle ervaringen zijn ongeveer hetzelfde maar iedereen doet er iets anders mee:)
haha, ik weet het echt niet, ik weet alleen dat het een gigantisch overweldigende ervaring was.

heejzer

Ziet me er idd een overweldige ervaring uit.
Spijtig genoeg heeft dmt nog nooit mijn pad gekruist (ik heb wel 1 keer 30µg gekregen maar dat was een teleurstellende ervaring)
Ik denk dat ik me er eens aan ga wagen om het zelf te maken, al zal dat niet voor direct zijn

hallotje

Bewuste gebruiker
Mijn aliens zijn niet zo oppervlakkig zoals die van southpark... Meer jungle stijl met grote monden. Ik zie ze meestal vanaf een zij aanzicht. Het gevoel dat er bij bent in hun wereld herken ik wel. Heerlijk zo ervaring!

De interpratie dat het ook nog deel van jou is...raar spul he... dmt

ja ik vind het ook spijtig dat dit mijn pad nog niet gekruist is
mar met wat geduld zal da er wel is van komen wss

tklinkt alvast plezant :)

Curunir

SoulSailor zei:
Een kleedje, het bos, en een pijpje DMT. :)
(...)
Zoals elke DMT-ervaring tot nu toe is er weer een hele hoop nare shit van me afgevallen, m'n hoofd opgeruimd, en lijkt alles weer even echt opgefrist te zijn.. :)

Hier ben ik erg benieuwd naar. Hangt dit samen met je ervaring met de aliens? Of is het meer een onbedoelde bij-effect dat je na de trip pas hebt opgemerkt?

Verder een mooie ervaring en goed opgeschreven :)

Bovenaan