SoulSailor
Experimenterende gebruiker
Een kleedje, het bos, en een pijpje DMT. 
De zon schijnt, ik ben eindelijk weer eens in de natuur, en het is wel okee allemaal..
De eerste hit ging fout, verbrandde niet goed, dus overnieuw. (Waarom vindt iedereen dit nou zo vies smaken??!) Dit keer werkt het wel. Ik doe mijn ogen dicht en zie ergens voor me als door een dunne mist een patroon. Zo'n kronkelpatroon wat je wel eens ziet op oude tempels in het oerwoud, slang-achtig bijna. Okergeel, het lijkt gemaakt te zijn van een soort ?organisch metaal? Het komt dichterbij en ik ga erdoorheen, en plotseling lig ik op mijn linkerzij op iets hards en staan er 4 of 5 zilverkleurige alien-achtige wezens met grote glimmende zwarte ogen in een halve cirkel om me heen. Ze kijken naar me, en ik kan ze niet voelen zoals je dat bij mensen kunt, alsof ze geen gevoel hebben, geen emotie, alleen die koude scientist-vibe. Dit freakt me, maar tegelijk wil ik blijven, zien wat er gebeurt. Mijn lichaam denkt daar anders over en ik doe mijn ogen open. Het is alleen hierdoor niet weg. Nu is het alsof zij door mijn ogen kijken, waarom weet ik niet maar ik voel het, ik kijk naar de bomen in de verte en het is me allemaal totaal vreemd. Ik voel me gevangen hier op deze planeet waar ik niet hoor. Het is alsof ik in een glazen kom zit die over me heen staat en daarboven kijken zij. Dit alles heeft misschien een minuut geduurd, misschien iets langer. Daarna in eerste instantie dacht ik eigenlijk dat ik gewoon een beetje te geinterreseerd in aliens ben geweest de laatste tijd, dat "real-life-aliens" nooit zo... alien zouden zijn, compleet met grote ogen en zilveren hoofd, maar hoe langer ik erover nadenk, hoe minder ik erbij kan dat ik dit zomaar heb bedacht. Het voelde gewoon echt, ik was daar.
Dan nog vraag ik me af of die aliens in werkelijkheid aliens waren, of mijn interpretatie van bepaalde entiteiten die een deel van mij zijn, of dat het bepaalde spirits zijn die ik zag als aliens, maar uiteindelijk is dat weer allemaal hetzelfde, dus maakt het ook niet uit..
In ieder geval was het een hele bizarre en mooie ervaring!
ik heb een tijdje later nog 2 keer geprobeerd een hitje te nemen en "terug" te gaan, maar helaas.. :P
Zoals elke DMT-ervaring tot nu toe is er weer een hele hoop nare shit van me afgevallen, m'n hoofd opgeruimd, en lijkt alles weer even echt opgefrist te zijn..
De zon schijnt, ik ben eindelijk weer eens in de natuur, en het is wel okee allemaal..
Dan nog vraag ik me af of die aliens in werkelijkheid aliens waren, of mijn interpretatie van bepaalde entiteiten die een deel van mij zijn, of dat het bepaalde spirits zijn die ik zag als aliens, maar uiteindelijk is dat weer allemaal hetzelfde, dus maakt het ook niet uit..
In ieder geval was het een hele bizarre en mooie ervaring!
Zoals elke DMT-ervaring tot nu toe is er weer een hele hoop nare shit van me afgevallen, m'n hoofd opgeruimd, en lijkt alles weer even echt opgefrist te zijn..