Alle wietmelk verdampt?

Micbac123

Newbie
Hallo iedereen

Ik was zo van plan wiet melk te maken. dus had zo melk opgewarmd, wiet erbij gegooid (ong 1 gram en ong 2 koppen melk). Toen 40min laten pruttelen en niet laten koken. Nu net uit het pannetje gehaald en er is echt nog maar een kwart over. Alles is verdampt denk ik...

Waardoor komt dit? Heb geen deksel er op gedaan en t heeft ook niet gekookt. Wel kwamen er beetje velletjes in. Is alle thc nu ook weg verdampt of is t heel geconcentreerd en nog steeds bruikbaar?

Hoop dat er snel iemand reageert heb echt t idee dat Mn wiet door de afzuigkap is verdwenen ben echt pissig :(.

Fool

Badass junkie
Dat komt omdat je de melk 40 minuten lang verhitten, dat doen vloeistoffen als je ze verwarmt/kookt. :P

Maargoed, waarschijnlijk zitten je cannabinoiden nog gewoon wat meer geconcentreerd in je wietmelk. 100% zekerheid durf ik je niet te geven, maar ik zou voorzichtig beginnen met doseren. :P

Micbac123

Newbie
Fool zei:
Dat komt omdat je de melk 40 minuten lang verhitten, dat doen vloeistoffen als je ze verwarmt/kookt. :P

Maargoed, waarschijnlijk zitten je cannabinoiden nog gewoon wat meer geconcentreerd in je wietmelk. 100% zekerheid durf ik je niet te geven, maar ik zou voorzichtig beginnen met doseren. :P

Thx, je geeft me hoop dat dit plan niet compleet is mislukt :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is inderdaad logisch, als je 40 minuten verwarmd verlies je veel aan vocht. Echter is dat voornamelijk vocht wat je verliest en de meeste THC zal dus gewoon nog in de melk zitten. Doseer voorzichtig, het is waarschijnlijk niet verpest maar vrij sterk :wink:

Micbac123

Newbie
Psychedelibee zei:
En? Nog effect gehad?

Helemaal niets... Weet niet wat er nou zo fout is gegaan. We hadden we die 1g met z'n 4e verdeeld mr dat zou toch wel voor wat effect moeten zorgen. Naja, we hadden maar gewoon een joint gedraaid erna. Mislukt experiment :(

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jammer! 0,25 gram zou je wel iets van moeten voelen denk ik maar is ook niet heel veel. Ik zou gewoon de volgende keer wietboter maken en dat dan in cake verwerken, dat werkt altijd bijzonder goed.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Volgende keer een thermometer erin, minder heet maken en minder lang koken. Het beste kun je inderdaad wietboter maken omdat boter minder verdampt dan melk. Melk bevat veel meer water en het kookpunt ligt dan rond de 100 graden. Boter kun je wel tot 100 graden verhitten zonder dat het echt gaat koken en verdampen. Als je het heter maakt zal het gaan carameliseren.

Bovenaan