• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Alleen 2CB nemen

DrugsBeer

Experimenterende gebruiker
Hi Allemaal,

Ik zwerf al lang rond op dit forum, zonder een profiel voor informatie. Tijd om er een aan te maken en mijn ervaring van vanavond online te zetten. Ik weet niet of er toevallig nog mede trippers online zijn vanavond.

Heb momenteel al redelijk wat ervaring met XTC en heb Ketamine (zelfs gecombineerd met XTC) en 2CB ook al gedaan, dus ik weet zeker dat ik het vanavond aan kan. Wat? Ik ga vanavond thuis, alleen, lekker trippen van 2x 2CB pilletjes. De vorige keer was mijn trip meer een XTC gevoel dan een 2CB gevoel (ik was wel vaag en lichte hallucinaties). Ik heb al twee keer 2CB gebruikt inmiddels, maar merk dat ik vaak minder "hard" trip door de mensen om me heen. De vorige keer was het met een vriend en vriendin, die stiekem allemaal klef zaten te doen. In principe maakt het me niet uit, maar ze probeerde het stiekem te doen. Maakt me allemaal niet uit, maar vervelend was het wel. Ik heb daardoor flink het idee gekregen dat ik met andere mensen totaal anders trip.

Ik ben altijd erg nieuwsgierig geweest naar het spirituele trippen en het hallucineren, ik hoop dat dit vanavond gaat lukken. Ik heb twee paars/ blauwe diamant pilletjes, nog over van de vorige keer.

Mijn ouders liggen lekker in bed en mijn hondjes zullen me gezelschap houden. Ik ben erg benieuwd wat ervan gaat komen.

Ik zal het report tijdens, of erna vertellen voor de mensen die geïnteresseerd zijn.

Rupsje Nooit Genoeg

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik kan me heel goed voorstellen dat een klef stelletje en stiekem gedrag niet bevorderlijk is voor een fijne trip...

Benieuwd naar hoe je trip verlopen is. De eerste paar posts van een nieuwe member moeten eerst altijd goedgekeurd worden door een moderator, vandaar dat je topic niet eerder zichtbaar was.

Welkom op het forum. :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ben ook benieuwd, bedenk vast wat dingen om te doen. Maak een playlist, zet wat films of documentaires klaar of leuke boeken, kwasten etc. Veel plezier vast!

Ben benieuwd naar je report :wink:

DrugsBeer

Nou.. het was een teleurstellende avond.

Na 1,5 uur begon ik wat te merken van de 2CB, begon me erg wazig en vaag te voelen. De pilletjes kwamen best hard op, dus had hoge verwachtingen. Helaas bleef het daarbij, geen visuals, geen andere rare dingen die bij 2CB horen. Ik baalde best wel, want ik heb dat dus maar 1x echt gehad.

Kan het dan zijn dat ik er "te goed" tegen kan? Of zijn de pilletjes niet goed? Het waren paarse diamanten die ik had genomen. Ik had weer meer het XTC gevoel dan de 2CB.

Ik weet overigens zeker dat het geen XTC is, want de vorige keer had ik er 3 tegelijk genomen, met dat stelletje, en als het XTC was geweest, zou ik goed van de kaart zijn gegaan. Maar dat viel mee.

Iemand ervaring of tips? Ik wil een keer echt goed hard trippen van 2CB.

De setting was overigens erg relaxend, lekker in mijn eigen huis. Alles voelde erg vertrouwd en mijn honden waren extreem zacht, hehe.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Jammer dat het tegenviel! Laten testen inderdaad, dan weet je precies hoeveel je neemt.

Het kan zijn dat je er wat minder gevoelig voor bent, maar als je maar genoeg neemt zou je wel enigszins moeten gaan trippen.

Overigens vind ik zelf 2C-B niet geschikt voor diepere of meer spirituele trips. Ik vind 2C-B zelf meer een party psychedelica eigenlijk. Zelfs in hoge doseringen vind ik de visuals matig en de diepere inzichten vrijwel volledig afwezig.

DrugsBeer

Psychedelibee zei:
Jammer dat het tegenviel! Laten testen inderdaad, dan weet je precies hoeveel je neemt.

Het kan zijn dat je er wat minder gevoelig voor bent, maar als je maar genoeg neemt zou je wel enigszins moeten gaan trippen.

Overigens vind ik zelf 2C-B niet geschikt voor diepere of meer spirituele trips. Ik vind 2C-B zelf meer een party psychedelica eigenlijk. Zelfs in hoge doseringen vind ik de visuals matig en de diepere inzichten vrijwel volledig afwezig.

Ja inderdaad, maar eens een locatie vinden om dat te doen.

Maar, daar kan ik me wel wat bij inbeelden. Hoor steeds vaker dat mensen het gebruiken op feesten inderdaad. Zelf storm ik heel wat Techno & Future House feesten af en ik gebruik daar zelf altijd alleen XTC/ MDMA of Speed.

Wat voor psychedelica zou je dan aanraden, waar je (alleen) goed van kan gaan trippen? Ketamine al twee keer gedaan, maar daar wordt je gewoon extreem vaag van en je snapt de wereld niet meer :wave:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Voor meer spirituele doeleinden of diepe inzichten zou ik truffels of LSD aanraden. Stuk minder recreatief dan 2C-B, maar wel veel interessanter.

Ketamine kun je ook wel op trippen, maar dat werkt echt heel anders en wordt je inderdaad extreem vaag van.

DrugsBeer

Thanks voor de tips.

Is LSD voor de eerste keer alleen nemen niet veel te heftig?

Moet sowieso maar eens wat mensen gaan raadplegen om eraan te komen dan. Ben totaal niet bekend met LSD. Wel nieuwsgierig naar tho.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
RupsNooitGenoeg zei:
Is LSD voor de eerste keer alleen nemen niet veel te heftig?
Dat verschilt per persoon. Als alleen doen je te heftig lijkt kun je het ook eerst met anderen doen.

Als je meer diepe en spirituele trips wilt kan dat ook met anderen erbij, alleen dan is het wel belangrijk dat je daar de juiste mensen voor uitzoekt. Mensen die het puur voor de fun doen zullen je dan alleen maar afleiden of irriteren.

_shikantaza

Badass junkie
Set, seting en dosering bepalen je trip. Hoeveel 2CB zat er in je pilletjes? Het verschilt aardig per persoon - bij mij (man, plm 90-95KG) beginnen visuals bij 20mg maar er was ook een thuis-alleen-trip sessie waarbij er 40mg doorheen gegaan is die spectaculair was. Met als climax een sterk gevoel van gewichtloosheid en totale geestelijke rust, bevrijd van lichaam en geest bij benadering :wink:. Of dat onder de definitie spiritueel valt weet ik niet maar het was wel erg bijzonder om mee te maken.

Al je niet al te kleinzerig bent aangelegd: koop 2CB in poedervorm. Neem een capsule van 20mg en leg een paar lijntjes van 5mg per stuk klaar. Als je denkt dat je meer wilt hebben snuif je een lijntje.

DrugsBeer

Bedanktvoor de tips.

Had afgelopen nacht een goed feestje en ben nog lekker aan van de xtc, ja het blijft altijd lang hangen bij mij. Ik ga het vanavond nog eens proberen met Pikachu's. ze zijn gestest op 12-14 mg. dus ga er twee tegelijk pakken.

vriend van me ging er afgelopen weekend heel erg leip op en snapte er geen pepernoot meer van, zoals hij het zei. hij had 1,25 op. Ben benieuwd vanavond!

Mitta

Newbie
Als je harder wilt gaan op 2cb kan ik aanraden het te combineren met een redelijke hoeveelheid alcohol en wiet.

Ikzelf heb laatst met een groep vrienden met zn allen 1 pil geslikt.
Dit was een Yellow North Face om precies te zijn
Wij slikten het in na 3 bier en daarna nog meer bier gedronken en veel wiet gevaped.
Ik kon mijn ogen niet geloven van de visuals die ik kreeg.

Ik merk wel altijd bij mijzelf dat als ik meer alcohol gedronken heb dat ik dan harder en prettiger trip.
Ik denk ook dat muziek wel een factor speelt in hoe je tript.
Wij luisteren altijd techno en soms een beetje chill groove-techno achtige muziek.

Als je echt een keer heel goed wilt gaan op 2cb kan ik deze combinatie zeker aanraden.

Ps toevallig dat jij ook pikachu's bent tegengekomen, ik heb laatst een halve getest ook icm bier en wiet en het gevoel was zeer prettig :)

autysd

Bewuste gebruiker
ik drink nooit bruisdranken
kan het ooit voorkomen dat de bruis bvb van bier, een meerwaarde geeft aan de trip ?

Bovenaan