Alleen blowen?

Maddo17

Belezen gebruiker
Hallo peeps,

Wat ik me afvraag he. Als je alleen blowt en je loopt daarna de straat op of bent gewoon thuis, krijg je dan ook een lachkick om domme dingetjes. Bvb om een dik persoon die dan in jouw ogen grappig loopt ofzo. Of is dat alleen in een groepje met sfeer? Want ik heb nu al gemerkt dat met z'n 3en veel grappiger en meer effect in HIGHness is dan met z'n 2en.

Alleen wordt je waarschijnlijk gewoon heel relaxed maar niet gek?

spacebilly

Belezen gebruiker
wij hebben een vaste blow groep van 3 personen. Er word altijd veel gelachen, maar als we soms met 2 man zijn lachen we ons nog meer naar de klote. Je kunt dan beter ingaan op die persoon omdat er niemand anders bij is. Maarja, mijn ergste lachkick was wel met een groep van 10 personen, allemaal knetter. Maar algemeen gesproken lach ik het meest als we met 2 man zijn.

Als ik alleen blow heb ik dus nooit een lachkick, wel een binnenpretje plus een grijns op mn gezicht als ik aan rare dingen denk. Alleen is er nooit iets om te lachen, of je moet grappige filmpjes gaan kijken ofzo. Met vrienden erbij praat je veel over de meest rare dingen en lachen werkt super aanstekelijk als je stoned bent. Bij mij is het zelfs zo dat ik harder space als ik alleen rook, ben gewoon zo gewent om emoties kwijt te raken door te praten met mijn vrienden. Als ik alleen rook kan ik die niet zo kwijt, ga heel erg nadenken over dingen enzo. Met vrienden erbij heb je gewoon meer lol.

gr!

Maddo17

Belezen gebruiker
Maar ik denk dat het ook wel te maken heeft met wie je blowt. Als je met iemand blowt die vaak best wel serieus is, wordt het niet heel erg lachen. Dus met z'n 2en kan het ook best zijn dat er niet veel is om te lachen.

Ik ben altijd zorgeloos als ik blow dus denk niet echt na over dingen waar heftige emoties bij horen ofzo. Mijn gedachten gaan vaak wel erg snel, te snel om over te brengen soms. Als je alleen bent lijkt me wel chill als je gewoon voor de tv southpark zit te kijken. Van welke wiet ga jij echt spacen?

Het gaat mij juist om de lol, dus met wat meer vrienden erbij lijkt me chill.
Wat later op de dag vind ik trouwens ook beter.

Maddo17

Belezen gebruiker
30 man?

WTf :grin: Dat lijkt me wel minder-xD. Ik vind 5/6 echt de max.

Maar als je met meer mensen dan blowt dan alleen maar 2 moet het wel leuker zijn. Dan zijn er meer persoonlijkheden, meer opmerkingen.

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
ja is altijd een gekkeboel hierow xd iedereen is uitgenodigt
woon in dorp naast stad en zijn stuk of 6 groepen hieraleen al n dorp
als we blowen blowen we met ze allen

is goed voor de klantjes
:stoned:

spacebilly

Belezen gebruiker
Maddo17 zei:
Maar ik denk dat het ook wel te maken heeft met wie je blowt. Als je met iemand blowt die vaak best wel serieus is, wordt het niet heel erg lachen. Dus met z'n 2en kan het ook best zijn dat er niet veel is om te lachen.

Ik ben altijd zorgeloos als ik blow dus denk niet echt na over dingen waar heftige emoties bij horen ofzo. Mijn gedachten gaan vaak wel erg snel, te snel om over te brengen soms. Als je alleen bent lijkt me wel chill als je gewoon voor de tv southpark zit te kijken. Van welke wiet ga jij echt spacen?

Het gaat mij juist om de lol, dus met wat meer vrienden erbij lijkt me chill.
Wat later op de dag vind ik trouwens ook beter.

ik rook met een bong, dus space em altijd best wel hard van elke wiet. Maar enkele steken er natuurlijk wel bovenuit zoals Amnesia haze, Silver haze, en de combo superskunk + white widow staat garant voor een zieke space. Als ik thuis alleen smoke, meestal als ik een dagje vrij ben en ouders zijn werken, neem ik de nodige hits van de bong daarna liefst eerst een douche en ga ik filmpjes kijken op youtube van mensen die zich kapot smoken. Daarna ff gamen en een lekkere maaltijd maken ofzo. Tekenen en verhalen schrijven zijn ook geweldig als je aardig space bent. Als je er dan nuchter naar kijkt lijkt het totale bullcrapp, als je stoned bent komt de magie weer terug, kan ik soms wel om lachen. Uitspacen meestal op de bank met rustige muziek zoals coldplay ofzo. Echt even een dagje voor jezelf en tot rust komen, heerlijk.

Gr!

Maddo17

Belezen gebruiker
@ Hellraiser De hele gang gaat mee dus. Wel gezellig-xD Vaak alsnog beter dan met z'n 2en.

@ Spacebilly Lijkt me wel handig zo'n bong ja...ik moet echt het zwaarste hebben, wil ik iets kunnen voelen. Misschien komt dat ook, doordat ik tot nu toe alleen voorgedraaide heb gerookt. Die amnesia en white widow hoor ik echt vaak.

Een keer in je eentje blowen lijkt me ook wel vet relaxed. Die geur blijft wel in de kamer hangen lijkt me..? Al kom ik uit een hasj en wiet familie(coffeeshops, kweken), me ouders zijn er fel tegen.

Als ik stoned ben krijg ik meestal direct veel honger, ik blow ook op een lege maag, dus ik eet meteen. Vandaar dat het denk ik ook sneller uitwerkt.

Die Amnesia&WW ga ik echt proberen. Ik kan niet draaien, maar weet wel iemand. Hoeveel gram per jointje om echt goed te kunnen spacen?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Maddo17 zei:
@ Hellraiser De hele gang gaat mee dus. Wel gezellig-xD Vaak alsnog beter dan met z'n 2en.

@ Spacebilly Lijkt me wel handig zo'n bong ja...ik moet echt het zwaarste hebben, wil ik iets kunnen voelen. Misschien komt dat ook, doordat ik tot nu toe alleen voorgedraaide heb gerookt. Die amnesia en white widow hoor ik echt vaak.

Een keer in je eentje blowen lijkt me ook wel vet relaxed. Die geur blijft wel in de kamer hangen lijkt me..? Al kom ik uit een hasj en wiet familie(coffeeshops, kweken), me ouders zijn er fel tegen.

Als ik stoned ben krijg ik meestal direct veel honger, ik blow ook op een lege maag, dus ik eet meteen. Vandaar dat het denk ik ook sneller uitwerkt.

Die Amnesia&WW ga ik echt proberen. Ik kan niet draaien, maar weet wel iemand. Hoeveel gram per jointje om echt goed te kunnen spacen?

0,3 tot 1. ( met een hele gram zit je toch wel richting een pure.)

Smokin046

Experimenterende gebruiker
Hmm, ik blow het liefst met 4/5 man, dat er tenminste genoeg te praten valt, alleen lachkicks heb ik dus echt bijna niet meer. Ik word nu gewoon veel filosofischer en relaxter van wiet, vroeger was dat een stuk anders. dan kon ik wel een half uur lang doorlachen om iets kleins. Achja, soms mis ik die tijde toch wel :rolleyes:

cropp

Badass junkie
nee, ik heb wel dat ik helemaal afdwaal in dingen die echt gebeurt zijn en dingen die ik ter plekke verzin, dat ik verdwijn in mijn muziek, en dat ik geniale schetsen maak...

Maddo17

Belezen gebruiker
Dan wordt het toch wel een gram voor mij, anders merk ik er vast bijna niks van.

Ik heb het nu maar 3 keer gedaan, en alleen de eerste keer was echt fantastisch. Toen hadden we echt de grootste lol. Ik weet niet meer hoe dat spul heette en van welke coffeeshop het kwam. De persoon die het had gehaald is nu op vakantie :rolleyes:

Filosofisch van wiet? Ik word juist echt dom van wiet. Gedachten gaan meestal wel snel. Gister zei iemand mango. Toen dacht ik aan manga. En toen aan hentai...wtf :confused: Terwijl ik niks met manga heb. Sommige mensen krijgen echt van die fanatasie-explosies en spacen hem helemaal dood. Moet het effect dan ook niet psychedelisch zijn...

4/5 inderdaad het best. Met z'n 2en is een beetje droog. In mijn beleving dan.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Maddo17 zei:
Met z'n 2en is een beetje droog

Tenzij je met je/een chicky bent :grin:

Met een groepje is leuk,druk,gezellig, gekkehuis.

Ik blow ook vaak alleen met m'n beste vriend. Dat is altijd erg chill, lekker filosoferen en discussiëren over de zin en onzin van het leven, potje voetballen op de Xbox.

In m'n eentje komt vaak het psychedelische van de wiet meer naar voren. Dan wordt ik ontzettend creatief, of kan uren lang met mijn ogen dicht op bed liggen, helemaal opgaan in m'n fantasie. Mooi muziekje erbij, genieten :)

:hearteyes: :stoned:

spacebilly

Belezen gebruiker
@Maddo Wiet = licht psychedelisch. Soms heb je de meest onzinnige gedachtes, en soms de meest geniale. Dat gebeurd nou eenmaal :grin:

@nathaniel ja, indd! dat heb ik dus ook! veel psychedelischer word mijn "trip" van wiet als ik alleen ben. Hebben meer mensen dit eigenlijk?

gr!

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
ik heb dit nooit van wiet gehad oet ook aardig wat blowen voor ik stoned ben
en dan nog zal je niks aan me merken ga stoned naar me werk (zwaar christelijke mensen )
merken nooit wat heb idee dat ik maar is bong moet gaan roken :mrgreen:

iemand nog mooie internet koopjees? :wave:

Beanhead

Badass junkie
Wiet :hearteyes:
Het is geweldig om met totaal onbekenden te delen op een feest. Om alleen te smoken of met twee of hoe meer mensen hoe meer vreugd.

Ik ga altijd volledig op in mijn muziek & stop met nadenken, ik space helemaal weg. Ik schrijf en lees vaak als ik stoned ben, maakt het extra geweldig...

Spijtig kan ik niet tekenen, ik wil het wel heel graag kunnen.

spacebilly

Belezen gebruiker
Hellraiser_[NL] zei:
ik heb dit nooit van wiet gehad oet ook aardig wat blowen voor ik stoned ben
en dan nog zal je niks aan me merken ga stoned naar me werk (zwaar christelijke mensen )
merken nooit wat heb idee dat ik maar is bong moet gaan roken :mrgreen:

iemand nog mooie internet koopjees? :wave:

http://www.azarius.nl/headshop/bongs/glass_bongs/

hier staan wel wat nice glazen bongs bij die je flink kunt rippen, van 30 cm en hoger is not for the faint harted als je een dikke hit neemt... Ik heb mijn ziekste wiet trip gehad met 1 hit amnesia haze, 0,5 gram in 1 keer. Flink van de wereld...

gr!

Dreuge

Badass junkie
als ik in me eentje stoned ben lach ik ook hardop om domme dingen die ik op de computer/tv/op straat zie.. maar dat doe ik soms ook nuchter

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
ga zowiezow grammetjes nemn in de bong draai nu ook gwwn grammetjes in men joint:wink:
zit te kijken voor bong die ik mee kan nemn en wel etegn een stootje kan

spacebilly

Belezen gebruiker
Hellraiser_[NL] zei:
ga zowiezow grammetjes nemn in de bong draai nu ook gwwn grammetjes in men joint:wink:
zit te kijken voor bong die ik mee kan nemn en wel etegn een stootje kan

Ligt er ook aan hoe groot je bowl is, grote bongs hebben meestal een grote bowl waar een gram in past, kleinere meestal waar iets van 0,1 in past, vaker bijvullen dus en het komt minder hard aan.
Neem niet aan dat je een gram in een keer kan inhaleren. ja kan wel, als je dood wilt :grin:
Ik heb zelf een plastic doorzichtige bong, zeer handig! Kun je gewoon laten vallen en overal mee naartoe nemen... sorry, is wel ff offtopic dit..

gr!

Frank123

Wijs gebruiker
De dikste lachkicks heb ik alleen gehad :tongueout: . Omdat mijn hond zo raar keek . Maar ook als ik met vrienden blow dan word er veel gelachen , maar meer verspreid, een langere lachkick.

Maddo17

Belezen gebruiker
@ Beanhead. Met blowen is het inderdaad: 'Hoe meer zielen, hoe meer vreugde'. :grin: Maar toch liever niet met een te grote groep voor mij.

@ Dreuge. Ja ik denk dat iedereen wel eens alleen stuk gaat, maar dan weet je niet altijd of het wel komt doordat je stoned bent.

@ Schilpaddo. Dikste lachkicks alleen? Kan ik me tot nu toe niet voorstellen-xD Maar jij was niet echt alleen, je had je hond die misschien ook stoned was geworden. :stoned:

Alleen is dus wel erg chill om te doen...ga het maar eens doen als me ouders een dagje weg zijn. Dan doe ik wel de afzuigkap aan.

Binnenkort maar ff een volle pure amnesia doen.

spacebilly

Belezen gebruiker
je kunt beter toch ff buiten dat joinje roken? Dan weet je zeker dat je ouders het niet ruiken..

Gr!

Maddo17

Belezen gebruiker
Tot nu toe alleen maar buiten gedaan en dat is nu echt koud. Vooral omdat ik er minstens een kwartier over doe. En ik heb een bemoeizuchtige levenloze buurman, dus dat gaat niet werken voor mij.

Heb al veel alleen geblowt en in groepje van 2-3 man en moet zeggen dat de sfeer helemaal anders is. Als je met een groepje bent is het jointje roken veel socialer en kleur je allemaal de sfeer in. Als je alleen bent is het jij die alles bepaalt en in sommige opzichten vind ik dit veel chiller, je kan kiezen wnnr je wat eet, nr wat je kijkt en hoe lang, wnnr je nog eentje opsteekt enzovoort
Natuurlijk in de groep is er veel meer gelach om dingen die gezegd worden. Maar als ik alleen blow lach ik mij echt knettergek over kleine stomme dingetjes zoals hoe iemand kijkt in een film of zoals de OP zei, hoe iemand loopt over straat.
Wanneer je in een groepje bent zullen zo'n details minder opvallen omdat je veelal met elkaar bezig bent en zit te lallen en lullen over vanalles.
Dus ja als je alleen smoort kan het dikwijls zijn dat je vlugger lacht om kleine dingetjes gewoon omdat je ze opmerkt.

Asitis

Belezen gebruiker
Ik heb alleen eigenlijk nooit lachkicks ofzo, in 't uiterste geval als het een hele mooie dag is en ik buiten ben met fijne muziek heb ik een grijns op mn gezicht, maar dat heb ik ook nuchter :wink:

spacelord

Wijs gebruiker
Lachkicks etc heb ik al lang neit meer van blowen. Gewoon duf en loom muziek spelen, voor de tv hangen, iets met vriende doen.. Eigelijk gewoon alles wat ik normaal doe maar dan gewoon stoned :P Vaak merk ik niet eens meer wanneer ik wel en niet stoned ben, best wel balen. Probeer al een tijdje te minderen

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Wat ik kut vind van om met een groep te blowen.. Ik word niet meer zo snel stoned dus wil niet 2 hijsjes nemen joint doorgeven, 2 hijsjes weer en dan evt een butje krijgen. :rolleyes:

Of prutsers die je dure haze/ice joint verpesten :rolleyes: aargh..

spacelord

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Hehe, dat heb ik wel vaker op openbare plekken als ik stoned ben.
Lachkick als je in de rij staat :rock:

Ik hou me dan eerder bezig met te zorgen dat ik niet omval of struikel :mrgreen:

Flameon zei:
Ik blow wel eens vaker alleen .... maar liever met vrienden

En ja liever met vrienden hoewel ik het ook vaak alleen doe

Matheson

Belezen gebruiker
Ik heb nog nooit alleen geblowd. Ben er wel benieuwd naar, omdat je dan met niets of niemand rekening hoeft te houden. ik denk dat ik dan heel veel ga tekenen en ga lachen om onzinnige plaatjes op internet.

Sowieso ga ik makkelijk stuk. Om zo een plaatje als bijvoorbeeld At first I was like...But then I lol'd kan ik al plat liggen. Gaat dus best makkelijk bij mij.

Wietje

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:

Haha, en dan denk je "niet lachen" maar die gedachte laat je enkel harder lachen.
Of iemand zijn kapsel is toch o-zo grappig plots.. :)

Ik vind het heerlijk om alleen te blowen, lekker relax :stoned:

W.F.L.

Badass junkie
Oom Klaas zei:
KapiteinPinda zei:
heb wel eens keihard staan lachen in een supermarkt. in me eentje.

af te raden.

Haha dat heb ik ook, daarom blijf ik liever binnen als ik stoned ben :grin:

Maar ik blow eigenlijk altijd alleen. Word er niet bepaald socialer van ofzo, dusja :P

Oom Klaas

Badass junkie
W.F.L. zei:
Oom Klaas zei:
KapiteinPinda zei:
heb wel eens keihard staan lachen in een supermarkt. in me eentje.

af te raden.

Haha dat heb ik ook, daarom blijf ik liever binnen als ik stoned ben :grin:

Maar ik blow eigenlijk altijd alleen. Word er niet bepaald socialer van ofzo, dusja :P

Minimaal 80% van m'n jointjes rook ik alleen, of de poes zit naast me en kijk me dan altijd zo mooi aan als ik eenmaal stoned ben :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Ja blow 9 van de 10 keer ook alleen.. Anders word ik te stoned en blijf ik hangen, niet zo handig :P

Bovenaan