Alleen maar badtrips.

Flakka

Newbie
Hoi zal me even voorstellen mijn naam is michael en ik ben 18 jaar oud,
ongeveer 6 maanden geleden probeerde ik bij een dubstep feest, ik had blauwe louis vuitton pillen, ik had eigelijk geen idee hoeveel MG het was maar omdat ik best zenuwachtig was besloot ik om maar met een kwartje te beginnen

ongeveer een uur voordat het feest begon, ik voelde toen we naar binnen gingen bijna niks alleen het leek een beetje alsof mijn stemming aan het veranderen was in een positieve zin (kon natuurlijk ook zijn omdat het feest ging beginnen) eenmaal binnen nam ik meteen een halve erbij, na ongeveer 20 minuten (voor mijn gevoel) begon ik het goed te voellen heb genoten van de muziek veel gedanst enzo veel meer dan normaal en had ook een heel euforisch gevoel,

ongeveer een maand later ging ik nog eens XTC gebruiken gewoon met een paar vrienden op een vertrouwde plek, ik nam 1 halfje in, ik had de zelfde pillen weer gekocht en na een half uurtje kreeg ik het heel erg benouwd en werd ik een beetje duizelig dit bleef aanhouden en na een uurtje ongeveer begon ik meerdere paniek aanvallen te krijgen ik dacht serieus dat ik een verkeerde pil had geslikt en dood zou gaan of in het ziekenhuis zou belanden, was heel erg angstig en in paniek ik kreeg dextro van iemand die zei dat ik dan binnen 20 minuutjes beter zou voellen maar het had gewoon geen effect dit gevoel heeft zeker 2 uur aangehouden en daarna was het rustig, heel me avond verpest,

paar weken later heb ik weer xtc gedaan omdat ik nu wel een geslaagde avond wou en het net zo leuk wou hebben als vorige keer, had overigens andere pillen gehaald (groene wifi) ik nam een halve in en na een half uur PRECIES het zelfde als vorge keer die paniek enzo, heb het nu ondertussen al 3 á 4 keer geprobeert maar ik blijf maar bad gaan, hoe kan dit? Heeft iemand het zelfde of het zelfde gehad? Of enig idee hoe ik gewoon kan spacen zoals het hoort?? Ik weet dat het beste werkt om er van af te blijven maar zulke antwoorden zoek ik niet. Groetjess Michael

Timmie94

Bewuste gebruiker
Je zegt zelf al dat je niet zoekt naar een antwoord dat zegt er van af te blijven...

Toch ga ik je dit vertellen, blijf er ff een tijdje van af. MDMA/xtc werkt op z'n best als je 3 maanden rust houdt tussen de gelegenheden van je gebruik. Dit is om je serotonine (dat stofje waardoor je je zo lekker voelt) weer terug op peil te brengen. Als jij maar een paar weken rust pakt krijg je nooit meer dat gevoel omdat er niet genoeg van die stof is om af te geven.

Daarnaast raad ik je aan om je pillen te laten testen, dan weet je sowieso dat je geen foute pillen hebt. Belangrijker nog, dan kan je fatsoenlijk doseren. (Advies 1-1,5mg mdma per kg lichaamsgewicht) Maar dat wist je natuurlijk al?!

Hoe het komt dat je zo benauwd werd kan ik niet met zekerheid zeggen maar het is natuurlijk wel zo dat je lichaamstemperatuur stijgt. Sommige mensen worden misselijk als ie inslaat.. Vrienden van mij krijgen het ook wel is benauwd als ie iets te hard inslaat (dus eigenlijk een te grote startdosis).

De setting speelt ook wel belangrijke rol, op een feest wordt ik ook altijd veel euforischer dan wanneer ik het in een thuissetting gebruik, dan valt het mij ook meer op dat ik heel warm ben en wat meer spacey dan op een feest.

Het is en blijft drugs en iedereen reageert daar anders op. Houdt even 3 maanden rust met drugs en probeer het dan nog eens, met GETESTE pillen. En probeer de aanbevolen hoeveelheid aan te houden..
Als je dan weer bad gaat is xtc misschien niks voor jou...

Neem alsjeblieft het advies van die pauze in acht, ik heb dat zelf nooit zo nauw genomen en kan er nu veel minder van genieten dan eerst.. Het speciale raakt er anders te snel af en dat is echt jammer.

MeejheM

Badass junkie
je kunt niet opnieuw dezelfde pillen kopen, want die heb je al opgegeten.

een week later kan met dezelfde stempel een heel andere pil geslagen zijn. dus altijd laten testen, wij weten bijvoorbeeld nu niet wat je hebt gebruikt en hoeveel.

ik zou voorlopig even van de mdma afblijven, en over een half jaartje ofzo gewoon getest materiaal gebruiken om te kijken of het dan wel gaat, anders zul je iets anders moeten zoeken om lol te kunnen hebben op feesjes, misschien een raar petje en een snoepzak voor iedereen?

Bovenaan