alleen paddoén

s0347t

Newbie
:) :) na veel keer samen trippen ik wil graag aleen paddoén maar om nou meteen een hele bakje op te in een keer dat vind ik ook weer te want ik heb gehoord dat je juist harder gaat dan aleen:P en aan 3 kwart heb ik wel genoeg in een groepje maar als ik een hele neem in mijn eentje ga je ook harder dan of net zo hard

al vast bedankt :wave: :wave: :wave:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Als je op je eentje tript, zit je helemaal alleen in je eigen gedachtenwereld. Je kan jezelf er makkelijk in verliezen. Er is niemand om je effe tot de werkelijkheid te roepen.

Dus ja, dat zou je als 'harder gaan' kunnen beschouwen.

Talec

Bewuste gebruiker
ik heb ook al veel paddo ervaring maar heb ng nooit alleen getript, op de padoo's ben ik echt een sociaal iemand die met iets moet bezig zijn,of met iemand. Van het moment dat ik ff alleen zit zak ik weg in men eigen wereldje,... soms prettig maar soms ook niet. Moest ik alleen trippen zou ik zeker geen heel bakje opvreten maar toch maar een halve portie en dan achteraf de andere helf ev ng bijsteken. Het lijkt me allesins heftig omdat je zo alleen bent, je moet alles op je eentje verwerken. Nou sucses en schrijf er alvast een trip report over :wink:

Grtz :stoned:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik heb meerdere keren in mn eentje getript, onder anderen op paddo's. Als je denkt dat je het aankunt moet je het zeker proberen, je haalt er zo veel meer uit dan met andere mensen erbij. Je kunt helemaal je eigen ding ontwikkelen en veel verder gaan. Veel plezier alvast (en succes:)).

Edit: 1 Portie is niet te veel hoor, precies goed juist (ligt er natuurlijk ook aan welke soort je neemt)

Northawke

Wijs gebruiker
Ik heb meestal in m'n eentje getript. Ik vind dat persoonlijk veel fijner dan met anderen, want de trip is alleen van mij en wordt door niemand beinvloedt. Ik ben er nog nooit bad opgegaan, persoonlijk.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf nog maar een maal getript maar ik merkte wel dat mijn medetripper de trip af en toe wel verstoorde. Dan zat ik heerlijk in mijn eigen wereldje en dan ineens "Wow serieus moet je dat zien!"

teebo

Bewuste gebruiker
maiskorrel zei:
Ik heb zelf nog maar een maal getript maar ik merkte wel dat mijn medetripper de trip af en toe wel verstoorde. Dan zat ik heerlijk in mijn eigen wereldje en dan ineens "Wow serieus moet je dat zien!"

vree kut inderdaad, alleen trippen kan een leuke ervaring zijn maar hou het toch bij een half bakje, ik heb het één keer gedaan maar ik durfde bijvoorbeeld niet naar buiten en kon soms wel wat afleiding gebruiken. maar maar ik kon wel gewoon doen waar ik zin in had en er waren geen, wat wil jij gaan doen? weet ik veel wat wil jij gaan doen? weet ik veel wat wil jij gaan doen?-situaties

dfssdfde

Badass junkie
teebo zei:
maar maar ik kon wel gewoon doen waar ik zin in had en er waren geen, wat wil jij gaan doen? weet ik veel wat wil jij gaan doen? weet ik veel wat wil jij gaan doen?-situaties

en dat is het voordeel van iemand die je heel goed kent als tripmaat :)
ik trip meestal met een goede vriend en zulke situaties zijn er nooit :tongueout:

meestal is het iets van 'wil je een joint' 'jaaaaaaaaa' of 'gaan we filmpje kijke?' 'jaaaaaaaa' :grin:

Fractal

Belezen gebruiker
Idd, de eerste keer was ik ook enkele keren gestoord door m'n medetripper. De keer daarna wist hij dit en zorgden we ervoor dat we elkaar niet stoorden, en kwam het in feite neer op alleen trippen maar dan met de zekerheid dat er iemand bij was die wist hoe je je voelde en eventueel een stabiliserende invloed kon zijn.

s0347t

Newbie
als ik dit allemaal hoor kan ik niet wachten om alleen te trippen,
als ik aan trippen was en je zat er goed in dan was het opeens sow dit is saai we gaan lopen of wat gaan we doen of wow weet je wat ik zag

en dat wil ik juist niet dus heb er zekker zin in.
maar ik ben er nog niet helemaal uit over de dozering

de ene zecht 1 portie is genoeg de andere aan een halfje heb je genoeg en kan hard genoeg trippen

dus dat weet ik nog niet echt :smoke: :smoke: :stoned: :stoned:

s0347t

Newbie
en hier komt zeker een trip report van een vriend van mij wilt het ook wel eens aleen doen dus gaan we samen in ons eigen huis trippen en als we het hard voelen doen we de mic aan en kunnen we praten totdat we hard gaan dan gaat hij uit en wil gewoon echt hard trippen :P :P

Telefoon

Wijs gebruiker
s0347t zei:
en hier komt zeker een trip report van een vriend van mij wilt het ook wel eens aleen doen dus gaan we samen in ons eigen huis trippen en als we het hard voelen doen we de mic aan en kunnen we praten totdat we hard gaan dan gaat hij uit en wil gewoon echt hard trippen :P :P

allees trippen gaat goed

maar kijk uit

paddo's en lsd

creeren een doolhof in je gedachten maar jij kiest nog steeds zelf de weg
en bepaald waar je heen gaat

alleen Kijkt uit .. Geef toe .. geef toe in je eentje ga nergens tegen in dan zal je een kut trip tegemoet gaan

toegeven is de enige manier hoe je de trip naar een goed einde zal brengen.

Bovenaan