Allemaal dezelfde hallucinatie?

SpinningR

Experimenterende gebruiker
Hallo,

Ik had even een vraagje, Een paar maten en ik hebben gisteren voor ht eerst MDMA kristallen uitgeprobeerd. We hebben al wel is vaker xtc op maar wouden dit ook eens proberen.

We hadden in totaal 2 gram kristallen voor 5 man. Die 2 gram is ook helemaalopgegaan. na een paar uurtjes steeds maar bijgetankt te hebben begonnen er hallucianties op te treden.

Op het begin had iedereen andere hallucinaties, iedereen zag zelf iets wat de andere niet zagen. Toen rond een uur of 4-5 kregen we ineenkeer allemaal dezelfde hallucinatie. We stonden met zijn 4e (de 5e was naar huis) op een berg en keken allemaal achter ons en zagen met zijn 4e dat er een groot kasteelachtig huis midden in het bos stond, dat werd ook door iedereen bevestigd.

Nu is mijn vraag: Hoe kan het dat we met zijn 4e dezelfde hallucinatie gekregen hebben? Terwijl we daarvoor nog allemaal apart dingen zagen.

Groetjes

KoxBox

Badass junkie
Volgens mij beïnvloed je elkaar nogal, bij tripmiddelen is dat ook vaak zo. Als de ene zegt wat hij ziet, ziet de andere dat meestal ook omdat je je daarop gaat concentreren.

SpinningR

Nee, het stond er echt niet want die plek kennen wij heel goed.

Maar het kan ook niet dat het door elkaar kwam zeg maar want we zeiden het vrijwel tegelijk tegen elkaar. dus we hadden echt alle 4 dezelfde hallucinatie todat een van ons er naartoe liep en door de muur liep en toen was het weg.

KoxBox

Badass junkie
SpinningR zei:

Maar het kan ook niet dat het door elkaar kwam zeg maar want we zeiden het vrijwel tegelijk tegen elkaar. dus we hadden echt alle 4 dezelfde hallucinatie todat een van ons er naartoe liep en door de muur liep en toen was het weg.
Je zou nog verschieten wat het onderbewustzijn kan verrichten.

SpinningR

KoxBox zei:
SpinningR zei:

Je zou nog verschieten wat het onderbewustzijn kan verrichten.

nja ik weet het niet, ik vond het echt raar dat we dat alle 4 vrijwel tegelijk zagen en ook weer tegelijk zagen verdwijnen. ik weet wel dat wel goed van de pad waren :P

weyoun22

Bewuste gebruiker
ik weet van paddo's wel dat je je trip met vrienden kan delen. Door constant met elkaar te praten ga je hetzelfde denken en zelfs dezelfde dingen zien. Alsof je de trips onderling synchroniseert, een bijzonder prettig effect!

Ik heb van MDMA nooit echt gehallucineerd, alleen in combinatie met speed maar dan zit je toch meer in je eigen wereldje.

Miss J

Bewuste gebruiker
Heb ik ook wel eens gehad met mijn vriend:

Ik: Hé er vallen allemaal glinsterende spinnenwebben van het plafond!
Hij: Ja ik zie ze ook! (Terwijl we in de lucht graaien)
Ik: Wtf?
Hij: ik wou dat ik er een foto van kon maken!

:P

Bovenaan