Alles goed laten verlopen?

Jamie[BE]

Newbie
Ik heb ongeveer al 4 keer XTC genomen.

Voor ik het In neem ben ik constant aan het denken van ik hoop dat het goed gaat...
Ik wil niet slecht gaan.

Ik ben altijd echt aan het wachten tot ik het begin te voelen.

Meestal als het dan zover is, is het nooit echt plezant gegaan! Mijn vrienden die vinden het gewoon leuk dat effect! Maar ik heb mij er bij al die tijd nooit echt goed bij gevoelt

Hoe kan ik ook dat plezant gevoel krijgen? Ik wil mij ook is amuseren zoals zij het doen.

Tikkelen

Newbie
Hallo Jamie,

Er zijn een paar tips die ik je kan geven voor de rest moet het toch echt van je zelf uitkomen.

* Niet er bij na denken of je wel goed gaat, gewoon denken het wordt dadelijk heerlijk!
* Niet gaan zitten wachten tot dat hij inslaat ga gewoon alvast genieten van je avondje of zet je gedachten even op iets anders.

Bij mij werken deze dingen prima! Succes!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Inderdaad, niet druk maken word niemand vrolijk van. Makkelijker gezegd dan gedaan soms maar denk dat het vanzelf verdwijnt. Je weet al wat je te wachten staat immers nu :wink:
:wave:

Machine

Experimenterende gebruiker
XTC is leuk, en zo moet je het ook proberen te benaderen. Een beetje spanning vooraf is goed, dat heb ik ook (en ik heb al wel 'een beetje' ervaring :flushed: ).. Zorg gewoon dat je weet dat je goede pilletjes hebt, kan je makkelijk testen met een eztest (even googlen) en anders gewoon naar een testcentrum laten brengen.

Als dat allemaal goed zit en je hebt een mooie gelegenheid om je pil te nemen dan heb je sowieso al een goede uitgangssituatie, altijd belangrijk. Dan weet ik natuurlijk niet hoeveel XTC je altijd dropt in het begin, maar ik denk dat je het bedwelmende effect in het begin als onprettig kan ervaren. Misschien is een kleinere dosering goed om mee te beginnen (een kwartje bijvoorbeeld) en dan gewoon opbouwen. Als je dan toch merkt dat je iets te hard gaat (dat overkomt ook mij nog) dan drink ik vaak even iets zoets.. Beetje frisse lucht en dan kan je na 5 of 10 minuutjes gaan met die banaan :)

MissRaveTeef

Experimenterende gebruiker
Juist niet denken dat het niet goed kan gaan want dan gebeurt dat juist!

En gewoon los gaan en niet wachten tot hij begint te werken.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Machine zei:
Dan weet ik natuurlijk niet hoeveel XTC je altijd dropt in het begin, maar ik denk dat je het bedwelmende effect in het begin als onprettig kan ervaren. Misschien is een kleinere dosering goed om mee te beginnen (een kwartje bijvoorbeeld) en dan gewoon opbouwen. quote]

idd het beste is als je zoiets aan de hand hebt een halfje nemen want je lichaam kan nogal paniekeren op het inslaan van deze magische dingen. en dan heb je zo wel het gevoel dat je te hard aan het gaan bent, terwijl ze eigenlijk gewoon aan het opkomen zijn. en als je je dan er nog eens op gaat focussen verpest je je avond.
btw als je te hard aant gaan bent moet je beginnen te lullen tegen iedereen die je tegen komt dat werkt geweldig :grin:

grtzz :wave:

Bovenaan