Alles over paddo's

Krs

Bewuste gebruiker
haha. zie je mij niet doen. 1 keer gedaan dat we tv zaten te kijken en toen kwam er een reclame van mcdonalds voorbij. zag er vet lekker uit dus wij nou kom we gaan. dus wij erheen en dat bestellen en het was nie eens lekker :cry:

Krs

Bewuste gebruiker
paddos met vreemden weet niet of dat echt goed gaat werken. omdat het best een vertrouwlijke omgeving is. maar mischien als ik je beter ken :grin:

Dr. Tommy

Badass junkie
jaaa dat is misschien wel zo ja dat het met vreemden nie zo goed werkt...

maar ik zit hier niet echt nuchter dus flap ik er zomaar wat uut

kheb gewoon weer zin in een goeie trip...

Krs

Bewuste gebruiker
je hebt wel wat eerder kan op bad trip te krijgen denk ik. maargoed ik heb ook wel zin om te trippen. liefst binnekort een keer ketamine

Krs

Bewuste gebruiker
nou mensen vandaag dan toch echt mijn paddo trip dit keer gaat het door desnoods moete we ervoor naar de andere kant van nederland:grin:
een trip report zet ik hier ook wel neer als het me lukt om het te omschrijven ben er namelijk niet zo geweldig in :grin:

:wave:

Krs

Bewuste gebruiker
het was ik heb er echt geen ander woord voor wazig :grin:. weer totaal anders dan de vorige keren.
begon om kwart voor 2 te eten. we hadden het met yochurt gedaan om het wat beter te doen smaken. om 2 uur begonnen mijn benen en hoofd wat zwaarder aan te voelen. we zijn maar naar buiten gegaan om op de trampoline te zitten. toen begon het wazige gelul met elkaar en de waarneming veranderde. ik moest pissen en ging naar de bosjes. de takken danste voor me ogen en moest ff denken wat ik ook al weer aan het doen was en dat was pissen. die takken waren echt interresant. ik weer terug en ging naar de wolken kijken in de lucht. ik zag er van alles in bewegen en voortkomen. een soort van demonen met vlammen omzich heen. een leeuw met klauwen die een andere wolk willde pakken. was geweldig om te zien. toen besloten we maar naar binnen te gaan en tv te kijken. een film was op over een heks. was een geweldige film voor dat moment. met stemmen die niet klopte. de mensen kwamen af en toe wat uit de tv zetten en de ondertiteling was niet meer te lezen. we kregen honger en gingen brood maken. wat was dat wazig het gevoel van boter smeren was heel apart. een salamder op een kalender dacht ik te kunnen aaien en toen ik dat deed was hij gewoon papier. apart:P. Daarna aan de tafel gezeten en nog wat na gespaced want het begon langzaam wat minder te worden. was weer een lache middag om niet zo snel te vergeten:grin:
heb me best gedaan wat van dit verhaal te maken want dingen omschrijven is niet zo aan mij besteed:grin:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik liep vandaag toevallig tegen een ander leuk boekje aan (naja heb het nog niet uit :tongueout: ) bij De Slegte, kostte slechts 3,50

Titel: Psychedelische perspectieven, De renaissance van de trip in de 21ste eeuw

Beschrijving: "De maatschappelijke discussie rondom psychedelica beperkt zich vrijwel uitsluitend tot medische en pseudo-medische, militaire, politiek-juridische en verdragstechnische zaken.Nu wij onze eerste stappen hebben gezet in een nieuwe eeuw, blijkt duidelijk dat het échec van de war on drugs een kwestie van geduld is. Het is daarom hoog tijd, dat de discussie zich weer gaat concentreren op de hoofdzaken.

Psycho Actief Netwerk (PAN) heeft daarvoor drie vragen voorgelegd aan een aantal mensen voor wie de psychedelische ervaring een belangrijke rol in hun leven heeft gespeeld:

1. Wat hebben psychedelica voor u persoonlijk betekend?

2. Heeft er werkelijk een psychedelische revolutie plaatsgevonden?

3. Welke rol kunnen psychedelica in de toekomst spelen?

Een bont gezelschap van schrijvers en kunstenaars, politici, therapeuten, filosofen, psychologen, psychiaters, antropologen en geschiedkundigen liet zich door deze vragen inspireren tot hun bijdrage aan PSYCHEDELISCHE PERSPECTIEVEN. Het boek bevat bijdragen van onder andere, Dr. Frank van Ree, Hans Plomp, Hans Bogers, Stanislav Grof, Hakim Bey, Drs. Iris Freie, Dr. Christian Rätsch, Dr. Jonathon Ott, Dr. Stephen Snelders, Hedy D’Ancona, Dr. Albert Hofmann, Timothy Leary, Aldous Huxley, Simon Vinkenoog en Drs. Hannah Klautz."

Ennn ik vind het boek Uit je bol van G. Hellinga en Hans Plomp ook wel een aanrader.

BacingsPen

Badass junkie
Ik heb echt zin eens die paddo's te gaan doen! Kan ik het echt niet in mijn eentje doen? Gewoon thuis? Als ik een keer alleen thuis ben?

Ik zou echt niet weten met wie ik dit zou moeten doen. Ik heb in nuchtere toestand al gedachtes waar niemand raad mee kan en als er iemand in mijn omgeving is zeg ik ze toch. Als ik dan merk dat ik niet begrepen wordt dan word ik meestal niet bepaald vrolijker! (onder invloed van cannabis)

Niemand kan mij helpen als k naar ben, dat kan alleen ik zelf. (ja en me ex kon het een beetje) Dus dat is met paddo's net zo lijkt me?

matthijs

Badass junkie
Nee, geloof me, de eerste keer paddo's kan je niet in je eentje doen, of je moet een halfe portie nemen...Maar een hele portie is gewoon te heftig.

matthijs

Badass junkie
Als een halve bevalt kan een hele portie zeker, maar geloof me...doe het gewoon met iemand die je goed kent...Heb je een broer ofzo die je kan vertrouwen? Of doe het met anderen die ook trippen, want geloof me, jij bent dan echt niet de enige die onzin uitkraamt :P

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hmm ja ik ken het probleem, helaas.
Het is ten eerste lastig om iemand te vinden die geinteresseerd is in paddo's en ten tweede, als je zo'n persoon gevonden hebt, is het ook nog niet zeker of je wel op dezelfde golflengte zit.

De eerste keer was ik wel blij dat ik niet alleen was maar de tweede en derde keer was ik wel alleen en toen ging ook alles prima. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

BacingsPen

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Hmm ja ik ken het probleem, helaas.
Het is ten eerste lastig om iemand te vinden die geinteresseerd is in paddo's en ten tweede, als je zo'n persoon gevonden hebt, is het ook nog niet zeker of je wel op dezelfde golflengte zit.

De eerste keer was ik wel blij dat ik niet alleen was maar de tweede en derde keer was ik wel alleen en toen ging ook alles prima. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Mja heb idd precies hetzelfde probleem!

En opzich is dat niet altijd zo erg. Maar eigenlijk al mijn vrienden gebruiken alleen wiet. En ze zijn er zowat allemaal verslaafd aan en gebruiken iedere dag. Ik weet ook niet of ik bij hun met paddo's aan moet komen!

Met me ex zat ik ook niet echt op dezelfde golflengte soms maar daar zou ik het weer wel mee willen doen :wink:

Mss dat dit komt omdat ze ontzettend intelligent was? :P

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
ik heb het boek uit de bieb gehaald en begin nu met lezen :)

Dat boekje kan je ook bij de sjamaan kopen,trouwens eens ff vragen of
ze weer een keer die mc kennai paddo's krijgen die waren wel apart.

Zijn hele kleine paddo'tjes met minder nare smaak en een heel zacht maar snelle *bewegingen etc.* trippie effect.

Heb ik een keer genomen zomers op de Postbank was wel kicke.

BombSki

Bewuste gebruiker
hehe, ik heb dit boekje nu ongeveer 1.5 jaar, het is idd echt een aanrader.. heb em gekocht bij de lokale boekenwinkkel op de 2e hands afdeling.
zelfs mensen die al ervaring hebben met trippen zullen hier nog van leren. de geschiedenis van paddos is ook erg interessant.

het leest ook als een trein, ik had het in 2 lesuur en een pauze uit :P

Bovenaan